F50 is ook rond, denk dat je de F40 bedoelt. Die vind ik idd veel mooier dan een F430, 360, F50, 612, 599 en alle andere 'ronden'. Geen enkele Ferrari vind ik lelijk, maar hoekigen vind ik mooier. De 355 en de Testarosso moeten iig in TDU komen!
Mijn auto's nu:
Ferrari 288 GTO
Rood, niet getuned en volledig orgineel.
Looks: 10 (Heerlijk klassiek en gespierd uiterlijk, vind hoekige Ferrari's mooier dan ronde.)
Snelheid: 7.5 (De Ferrari versnelt enorm snel, maar geeft op de een of andere manier niet echt die sensatie. Achja, klassiekers zijn er ook om rustig mee te rijden.)
Besturing: 9.5 (Hij stuurt echt als een kart, heerlijk direct en superscherp!)
Geluid: 8.5 (Mooie sound, leuk en niks op aan te merken, stationair bromt ie lekker.)
Totaal: 35.5 (Goed)
Chevrolet Corvette C6 Convertible (CCCC;toeval?)
Dezelfde custom kleur als bij de Mustang, ook cool op de Corvette. Level 3 getuned, polished vijfspaaks wielen en rood/zwart interieur.
Looks: 8 (Ziet er leuk uit, niks op aan te merken.)
Snelheid: 9.5 (Hij heeft 380 PK, dus eigenlijk een ZO6 Convertible! Geweldig dus.)
Besturing: 8.5 (Stuurt lekker scherp, alleen remmen gooien roet in het eten-het zijn de zogeheten aan en uit knoppen.)
Geluid: 8 (Mooi, blijft lekker om naar te luisteren maar ondanks bijna gelijk vermogen niet zo heftig als ZO6.)
Totaal: 34 (Goed)
Ford Mustang GT Coupé
Custom paint donkerrood, met zwarte tint, echt gaaf! Level 3 getuned, zwart interieur en 18 inch vijfspaaks wielen met Pony center cap.
Looks: 8 (Vooral met deze kleur en wielen ziet hij er echt muscle uit, de GT heeft standaard ook al details die teruggaan naar het Fastback-verleden.)
Snelheid: 8 (Op level 3 getuned heeft ie 360 PK en is ie niet echt sneller, maar wel veel soepeler, lekkere cruiser dus.)
Besturing: 7.5 (De Mustang stuurt lekker, maar niet meer dan gemiddeld.)
Geluid: 9 (Geweldig, donkere muscle brul, met een lekkere roffel laag in de toeren!)
Totaal: 32.5 (Voldoende)
De rest van mijn auto's zijn een Lexus GS450h en een Nissan 350Z, de specs en cijfers daarvan komen vanavond of morgen.
Laatst bewerkt: 10 jun 2007