Rich Like Cream

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door LeGeNdaRisCh, 7 jun 2007.

  1. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    MSN via Pm airwave

    PS: Liefst niet te groot (clan), moet wel een selectieve groep blijven.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2007
  2. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    DDE beter haal je je e-mail van dit forum voordat je mailbox dodelijk onder de spammail zit.
     
  3. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Die mensen die dat doen hebben egt geen leven.
     
  4. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor het wel, (PM)
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2007
  5. Towel

    Towel Guest

    Hmm pine zegt alleen dat spammers die gaan spammen geen leven hebben don:) Maar hoe groot wordt de clan dan wel niet? Als L2k 5 mensen kent en RlC 3, samen 8... wat jij teams kan vormen. Dan nog het één en ander bij zit je al gauw over de 10 leden?
     
  6. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    het is wel goed idee maar beter doe je niet zoveel leden, ik heb wel vaker in van die massa clan's gezeten met daarin veel goede spelers, en dan zat de helft er voor spek en bonen in omdat ze het niveau niet aankonden of niet online kwamen.. zit je dan met 30 lui in 1 clan

    airwave toen met meesteraap enzo was ook echt een te grote clan8)
     
  7. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Al ge-edit ;)

    Klopt, laten we het voorlopig gewoon hierbij houden.

    Ik denk dat dit wel een goed aantal is, zeker voor customs, want het gebeurd niet altijd dat iedereen van de clan tegelijk online is. Verder denk ik dat de kwaliteiten van de spelers niet al te ver uit elkaar liggen in deze clan dus daar maak ik me geen zorgen over.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2007
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd towel, niet te geloven dat jij ouder dan mij bent 8)

    Iedergeval, het maakt niet uit hoeveel mensen in de clan komen, vind ik dan. Iedergeval wij (RLC) jullie ('L2k') en iGK (Shinato, forreal, infernos, ipzor en Champ), samen met maestro en sandkeeper bijvoorbeeld. Verder gwoon mensen waar je mee kunt chillen en een hoog niveau hebben.

    Clannaam zien we dan nog wel :9

    @ niels; onse clan was echt fokkin groot, op zn grootst was ongeveer 16 zatten we met 2 teams van 8 Major clan match te spelen weet ik nog wel. :b:
     
  9. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, iGK ook, vind ik zeker goed. Ik heb ze nog niet gesproken alleen, ik weet niet of jij dat wel al gedaan hebt.

    Van maestro en sandkeeper weet ik alleen dat ze in qg zitten samen met masterspy en spartangunner ofz.
     
  10. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    hahah ja echt binnen uurtje level 20 daarin ofzo:p ging hard toen.

    maar dat is bijeklaar al 14 spelers, dat is dan ook wel echt een maximum dan ofniet?
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat masterspy nog L2k was?
    en als dat wel zo is gaan maestro en sandkeeper ook weer weg als masterspy weg is. En ze zijn fan van mij dus ik haal ze wel over 8)

    Maar het is gwoon een clan voor online, als er lans (WCG, XL bijvoorbeeld) schrijf je gwoon onder je teamnaam in. Heb trouwens de rest van iGK niet over gesproken, tis gwoon maar een ideetje ook niet echt nodig om nu al dit uit te planne 8). We zien wel hoe het gaat.
     
  12. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Lars heeft forreal gesproken en ik die zei dat hij daar zin in had om te joinen. Het is gewoon een online clan, met de beste spelers, maar dan allemaal gewoon onder 1 naam. Je zal zien dat straks met halo 3 de competitie nog veel groter wordt als het om het aantal clans gaat, dus zo erg is het niet om een gezamenlijk een grote clan neer te zetten.
     
  13. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ja bedoeld gewoon een aantal clan's onder 1 grote naam ?
    dat is wel een goed plan idd
     
  14. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Lars en ik dachten aan

    nC= no Clan
    nC= no Change
    AU= Aims United
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2007
  15. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit indd met Sand, Maestroo en Spartan in qG dat moet nu toch wel bekend zijn, daaorm hebben we onze namen ook veranderd. alleen maestroo heeft een klein probleempje met zijn naam veranderen maar dat is binnenkort opgelost als het goed i
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde dat je dit qG gebeuren niet voor eeuwig is zeg maar.

    Iedergeval Anton je begrijpt wat ik dus bedoel ;). Is ook lekker makkelijk voor customs en voor nieuwe mensen. No Clan klinkt wel grappig, maar dan moete we wel snel zijn met die clan aanmake 8)

    De Grootmeesters leek me wel lache :+
     
  17. Towel

    Towel Guest

    No change tering vet en dom:D Of iets als Skills United? SU? En dan moeten we ook een popiejopie heben die vette site maakt en sponsor regelt. Rip revenge jij bent toch de man op dat gebied?
     
  18. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Of : FANBOYS :D dan hoefik me naam lekker niet meer te veranderen\o/
     
  19. Candyman

    Candyman Guest

    QUOTE=LeGeNdaRisCh;2374633]Ik bedoelde dat je dit qG gebeuren niet voor eeuwig is zeg maar. [/QUOTE]
    We moeten gewoon even zien hoe het loopt. RDKL houd een evenemt in november. Ik schat onze kansen hier hoog in. Gewoon even kijken hoe alles loopt. Qg is gewoon een fijne kans om te groeien. Ik vind het wel een heel vet idee alleen die team names die ik langs heb zien komen zijn zwaar homoseksueel. Waarom niet gewoon Gaylord of Care factor zero :+ [
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2007
  20. Towel

    Towel Guest

    Haha! gaylord:) dan doen we beter Veteranen NL. Of we doen:

    U Know Better UnB
    Time 2 Die T2D
    License 2 Be Cream L2C
    Better Quality Bq
     

Deel Deze Pagina