AoD ik wil niet zeikerig overkomen maar de lose nog nog steeds niet gereport. en ik ben geduldig dus jullie hebben geluk maar ik hoop dat jullie het op korte termijn kunnen regelen
AoD, wie van jullie was nu z'n GoW spel kwijt geraakt tijdens het 3.0 toernooi in WZZRD? Laat het even weten.
Ik heb jullie een poosje geleden uitgedaagd voor een clanmatch, zondag 10 juni, 8 uur s'avonds. Kunnen jullie die even accepten of declinen? (via consolegaming). St3uF --- Furious Clan
Hij is nog niet eens af... vet spel mensen enn oja waarschijnlijk wordt dit onze clan auto layout!!! dus 3 koningen, ik weet dat het een grapje is van het namaken.. waarschijnlijk koop je de game niet eens TsT ex stormstrooper.. COD 2 haha
Ik ga het nu snel regelen voor je...Morgen staan alle Bravo leden erbij.. Dan sturen we jullie challenge en reporten we de loss
Jonge doe Chill Kan je niet eens 3 dagen wachten? En niet gelijk met Ticket lopen dreigen!! Dat doe je pas na een week Ic3 wacht nu al 2 weken op een loss van AoC maar ja boeiend
Vandaag funwar 4v4? Ik wil gewoon ff kijken hoe het gaat Btw ik speel dan met XtrXander - sS Pyro Ss en nog iemand.