Earth Defence Force 2017

Discussie in 'Algemeen' gestart door Corneel, 10 jun 2007.

1. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Spel: Earth Defence Force 2017
    Ontwikkelaar: Sandlot
    Uitgever: D3 Publisher Inc.
    Genre: Arcade Shooter
    Console: Xbox 360

In Earth Defence Force 2017 wordt de aarde aangevallen door een buitenaardse invasiemacht en is het aan jou, een lid van de Earth Defence Force (EDF) om de planeet te redden. Jij wordt naar de frontlinies van de strijd gestuurd en moet de buitenaardse vijanden in de straten van steden, ondergrondse gangen en aan de kust, een koekje van eigen deeg gaan geven. Honderden van de monsterlijke wezens zullen tegelijkertijd op je scherm te zien zijn en zoals het een ware arcadeshooter betaamd zul jij ze met een variatie aan wapentuig, voertuigen en teamleden moeten verslaan. Je zult onder andere gigantische mieren en spinnen, of robots en monsters van twintig verdiepingen hoog tegenkomen die proberen de mensheid te verpulveren.

Tot je arsenaal behoren zeven types aan wapens, met 150 verschillende variaties, inclusief geweren, raketlanceerders, vlammenwerpers, granaten en meer. Ook zullen er tanks, helikopters, zweefmotoren en bepantserde robots beschikbaar zijn om je te helpen. In de 50 verschillende missies zul je met je wapenarsenaal dan ook niet alleen de honderden monsters kunnen vernietigen, maar ook de omgeving valt uiteen. Wolkenkrabbers, bruggen en andere gebouwen zullen uit elkaar vallen als je ze beschiet en zo kun je er voor kiezen om de aarde te redden met zo min mogelijk schade of er niets van over te laten. Natuurlijk zullen de computergestuurde leden van de EDF je helpen, maar kun je ook met een vriend coöperatief de vijandelijke hordes bevechten.
    [xboxworld.nl]

Screenshots:

2. Remco

Remco Guest

nou, ziet er nou niet heel goed uit....
    goeie opening, though

3. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het viel me op dat er nog geen thread was voor dit geniaal spel. Dus bij deze.

Jammer dat dit zo'n ondergewaardeerd spel is, heb ik geen tijden zoveel plezier gehad met de 360. Vooral co-op is erg leuk en werkt perfect. Ik mis alleen wel de reuze pissebedden.

Als je het speelt ziet het er nog best wel ok uit.

Laatst bewerkt: 10 jun 2007
  4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe ik weet is dit een budget titel die eigenlijk ook nog best wel goed is.

Eerst moete ze maar met een demo kome...

5. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    heb em ook al gehad.. en voor 25€ is dit echt een leuke titel.. levels van 5/10 minuten en dan 52 levels ofzo.. leuke omgevingen en opdrachten SUPER wapens.. (een rocketlauncher die 20 rockets in 6 sec kan vuren bijv) en super op co-op..

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Als je deze game niet serieus meent (volgens mij deden de makers dat wel) is die echt top.

Co-op dan, alleen matig.

7. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    ja precies.. ik bedoel je kan met 1 rocket een fucking hoog gebouw neerhalen ;)

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    25,- waar?!

edit: kan je ook met 1xdoos co-oppen trouwens?

edit2: kan dus alleen offline. Zonde. Ben heel erg benieuwd naar de ervaringen rondom deze game. Want hij is via play-asia voor 29,- te halen.

Laatst bewerkt: 10 jun 2007
  9. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Heb het spel ook besteld. Zonde van het missen van de online optie. Maar de mensen die het spel hebben zijn toch wel erg enthousiast. :)

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    als ik via die site bestel hoelang duurt het dan voordat ik hem krijg? :) En geen creditcard voor nodig hoop ik?

12. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan ook met een vliegtuig

13. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    futurezone rotterdam.. ik heb em daar voor die prijs gekocht en vandaag lag het spel er weer voor 25

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hmmm das balen, heb hem nu al besteld en hij is out of stock.....

15. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is kun je je spel nog cancellen als ie op out of stock staat. Dit kun je doen bij de order status.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Spel is gisteren binnen gekomen. Gisteravond er echt dikke lol mee gehad, Missies zijn zeer kort dus kunnen mooi om en om. Dit spel heeft totaal geen pretenties om flawless te zijn en dat heeft ook wel zijn charmes.

Je tegenstanders zijn groot en lomp en de destructie die je kan aanrichten met je wapens gaan totaal nergens over. Erg leuk game :)

17. TheGodfather

TheGodfather Guest

Ik heb me ook erg vermaakt met Earth Defence Force 2017. Ik heb hem ondertussen uitgespeeld maar zo af en toe speel ik hem nog.

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij wel vet maar ik zie de game niet in de winkel liggen? Of naja dan voor 60 euro maar dat betaal ik er niet voor...hij schijnt al voor 30 ergens te liggen ik kan alleen niet vinden waar...

19. TheGodfather

TheGodfather Guest

Ik heb hem voor 30 euro bij de Media Markt in Zwolle gekocht. Ik zie net dat hij bij Bol.com 45 euri is.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Als je een paar weekjes geduld hebt (max trouwens) doe ik hem weer weg. ;)

Deel Deze Pagina