Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    26 September dacht ik?

2. Benno

Benno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet darom vraag ik het |:- dus is er iemand die het zeker weet ??:D

3. Shizzel

Shizzel Guest

Benno.... ooit van Google gehoord? Een of andere zoekmachine waarmee je websites met informatie kan vinden? Want daarmee kwam ik binnen 5 seconden op GameZ met een bericht over de release...

En het is door MS en Bungie bekend gemaakt, dus het klopt.

4. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    doe eens niet zo tof

5. Benno

Benno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke thanks :D

6. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Op welk tijdstip is de beta HIER gedaan?

7. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
    Dit zal er in de collector's/legendary edition zitten:

Halo 3 Collector’s Edition:

*Collectible Metal Case
    *Halo 3 for Xbox 360
    *Bestiarum: A hard cover, bound collection of information and art covering the species, cultures and civilizations of Halo 3.
    *On the Interactive Xbox 360 Bonus disc (included in both Collector’s and Legendary editions):
    Hi-Def Halo: Bungie’s graphics and audio engineers have created a simple to use, Halo-themed calibration tool to make the most of your Home Theater experience.
    Art Attack: Exclusive Halo 3 Gamer Pics and Dashboard theme, a vast gallery of concept and production art (complete with musical accompaniment) and a fully playable version of a classic Halo-themed mini-game.
    Featurettes: A series of short films covering a range of subjects, from making your Network play nice with Multiplayer, to the challenges of building the biggest Halo ever.

Halo 3 Legendary Edition:

Inside the Halo 3: Legendary Edition

*Fully sculpted Spartan helmet: The most collectible piece of Halo merchandise ever conceived. An accurate model of the Spartan Mjolnir Mark VI helmet.
    *Halo 3 for Xbox 360
    *Storyboard Collection: Exclusive selection of storyboard art from Halo 3's cinematics.
    *Legendary Disc: Found only in the Halo 3: Legendary Edition, this Disc is a DVD disc that will play in your 360 or on any DVD player and features a wealth of rich, unique and exclusive content. Contents include:
    Halo Cinematics Reloaded – completely remastered, hi-res versions of the Halo and Halo 2 cinematics with 5.1 audio and complete with optional “Director’s Commentary” track featuring Marty O’Donnell, Joseph Staten and Jason Jones.
    Bestiarum – an expanded digital guide to the creatures, cultures and worlds of Halo 3, with art and assets exclusive to this interactive edition.
    The Cortana Chronicles – Jen Taylor, the voice of Cortana, takes us on a tour of the worldwide Halo fan community ,where she meets Halo fanatics from near and far, obscure and famous alike.
    Plus: All-new, exclusive Machinima episodes from Red Vs. Blue and This Spartan Life and a novel “mockumentary” voiced by Sgt. Johnson himself, David Scully.

On the Interactive Xbox 360 Bonus disc (included in both Collector’s and Legendary editions):
    Hi-Def Halo: Bungie’s graphics and audio engineers have created a simple to use, Halo-themed calibration tool to make the most of your Home Theater experience.
    Art Attack: Exclusive Halo 3 Gamer Pics and Dashboard theme, a vast gallery of concept and production art (complete with musical accompaniment) and a fully playable version of a classic Halo-themed mini-game.
    Featurettes: A series of short films covering a range of subjects, from making your Network play nice with Multiplayer, to the challenges of building the biggest Halo ever.
    So there you have it. If the contents of the editions change (which is always a remote possibility when you’re making something this complex) we will keep you apprised. But as of this afternoon, that’s what’s planned to be in the boxes.

Info Bungie.net

8. Shizzel

Shizzel Guest

Ik snap gewoon niet dat iemand niet 5 seconden 'Halo 3 release' kan Googlen, lijkt me best makkelijk; het staat zelfs in het beeld op je Dashboard van je 360: 26 september. Maarja, sommige mensen hebben net wat meer hulp nodig:x

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor de Collector's Edition....die Legendary Edition zal wel reteduur worden vanwege die helm. En persoonlijk hoeft die helm van mij niet zo.

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die kost inderdaad 130 euro geloof ik. Dat heb ik er ook niet voor over, ik neem dezelfde editie als jij. ;):)

11. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Jeej! de Halo 3 beta werkt nog!

12. sherudo

sherudo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ? was toch allang bekend dat dit de laatste dag is? dus geniet er nog maar ff van, wordt wachten tot eind september!

13. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus na vandaag is die beta afgelopen.
    lachen hoelang heeft die in totaal dan eigenlijk geduurd???

14. double u 2

double u 2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uit mn hoofd de 15e

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik kreeg de mail met de code de 16de dus iig rond die tijd. Dus ruim 3 weken. Meer dan genoeg, heb hem de laatste week misschien 1 keer gespeeld ofzow. Gewoon omdat ik nog IETS van de multiplayer als verassing wil houden voor in het echte spel.

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik kan er geen genoeg van krijgen :D , heerlijk spel om samen met je vrienden te spelen.

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb hem nu maar weer even opgestart, misschien nog even wat dingetjes doen in een custom game en dan is het wel weer genoeg geweest :) Gaan we weer verder met shadowrun, tetris, prey, crackdown en mun DS :)

18. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Dinsdag beginnen de examens, dus 't is misschien het meest veilige zo...

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686

Vast al voorbij geweest maar hier alsnog. :)

Voor de mensen die zich afvragen wat voor helm dat is, dat is van het SPI-Armor uit het 3e Halo boek van Eric Nylund genaamd Ghosts of Onyx. SPI staat voor Semi-Powered-Infiltration en dan Armor er nog achter. Het werd (en word) gebruikt door de 3e generatie SPARTANS, die veel te snel uit de grond gestampt zijn en door gebrek aan tijd en geld eigenlijk ten dode waren opgesreven. Wel hebben ze voor veel overwinningen gezorgd waar niemand iets van af weet.

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Ik kende het nog niet!! En op dat eerste plaatje en dan die foto rechts bovenin, wat is dat voor voertuig? En is dat single player screenshot? _O_ Super vet :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina