Test Drive Unlimited: De grote dagboek thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 apr 2007.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ Chorus en Buckket, heb ik opzettelijk zo gedaan hoor dus ik hoef niet te leren tellen op de middelbare school. ;) En haal 'straks' ook maar weg, want ik ga naar de 3e.

Als bijvoorbeeld de GT500 op 1 stond omdat ik een enorme muscle fan was, zou hij toch ook minder punten krijgen voor zowieso snelheid en handling dan bijvoorbeeld een Ferrari Enzo? (Een Enzo is sneller en heeft ook betere punten voor braking en handling) Maar hij kan dan toch op #1 komen omdat ik het gewoon een toffe bak vind ookal is zijn totaal punten lager. XP

Ik let bij het maken van een lijstje van favoriete voertuigen niet op snelheid of dergelijke, maar ik vermeld dit er wel bij. :)

Dat ik de ZX-10R ook een 10 voor geluid gaf is inderdaad fout, heb het dus nu ook veranderd in een 9,5. :+

De Murciélago is inderdaad een zeer dikke bak met een super geluid.

Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  2. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    /Mod niet zo lullig doen, is niet nodig :)

Sorry, was niet zo negatief bedoeld.

Laatst bewerkt: 3 jun 2007
  3. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game sinds afgelopen woensdag en mensen wat een game!_O_
    Heb de Lambo Murcielago, Aston Martin DB8, Nissan 350Z nogwat editie en de Audi TT (eerste auto)
    Ben nu wel eens toe aan een motor:)

4. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    De MV Augusta Tamburini is @stock al een geweldige motor. Het is alleen even wennen als je voor het eerst bochten met zo'n ding neemt.

5. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214

Motors unlock je als je álle car dealers hebt bezocht. ;)

De besturing van motors is inderdaad flink wennen, maar als je er aan gewend bent is het super om met die gave motors te rijden.

6. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    I know:b:

7. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    goeie keus, je hebt hem toch gehaald!:thumbs:

Ik vind die Tamburini geweldig, maar je kan voor minder geld de Kawasaki Ninja XZ-10R kopen, eigenlijk nog beter.

8. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik ga dadelijk weer eens de milionairs challenge doen met mijn Kawasaki ZX-10R! Dan breek ik ook meteen de grens van 3000km met mijn ZX-10R! :D

9. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    word dit spel nog wel een beetje online gespeelt... ik heb laatst de demo geprobeerd en op het hele eiland waren er maar 4 ventjes ofzo..

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Volgens mij word het spel nog wel goed online gespeelt hoor. ;) De demo is natuurlijk ook anders dan het echte spel.

Heb net de 'Milionairs Challenge' gehaald waardoor ik dus nu weer een miljoentje rijker ben.
    Mijn tijd was 51:27:39, behaald met mijn ZX-10R die nu ook de grens van 3000km heeft doorbroken!

11. fazed

fazed Progaminghand

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn fav. auto's:
    Ik houd wel van een beetje snelheid, dit zijn een paar van mijn favo auto's
    alleen auto's dus, geen motors. de vetste motors uit test drive zijn : MV Agusta/ZX-10R/z1000 en ducati 999

Pagani Zonda C12S:
    A-Klasse
    Looks: 9.5
    Snelheid: 9.5
    Besturing: 10
    Geluid: 10
    Totaal: 39 (Masterlijk)
    Stage Tuned: 3
    Max Speed: 385 km/h
    0-100 km/h: 3.1 sec
    Max Power: 660 PK
    Kleur: Oranje/Roze keiharde mix :)
    ------------------

Maserati MC12:
    A-Klasse
    Looks: 9
    Snelheid: 9.5
    Besturing: 9
    Geluid: 9.5
    Totaal: 37 (Zeer Goed)
    Max Speed: 363 km/h
    0-100 km/h: 3.5 sec
    Max Power: 756 PK
    Kleur: White and Blue Livery(wit/blauw)
    ------------------

Saleen S7 Twin-Turbo:
    A-Klasse
    Snelheid: 10
    Besturing: 8.5
    Geluid: 9
    Totaal: 36.5 (Zeer Goed)
    Max Speed: 401 km/h
    0-100 km/h: 2.7 sec
    Max Power: 1000 PK
    Kleur: Groen/LichtBlauw zelf gemixed ziet er echt vers uit ;)
    ------------------

Enzo Ferrari:
    A-Klasse
    Snelheid: 10
    Besturing: 10
    Totaal: 39(Masterlijk)
    Max Speed: 385 (ik heb em op 401 gehad zonder slipstream:p)
    0-100 km/h: 2.9 sec
    Max power: 858 PK
    Kleur: Nero Daytona(Zwart)
    ------------------

TVR Sagaris:
    C-Klasse
    Snelheid: 8.5
    Besturing: 9.5
    Geluid: 9
    Totaal: 36 (Goed)
    Stage Tuned : 3
    Max Speed: 336 km/h
    0-100 km/h : 3.4 sec
    Max Power: 456 PK
    Kleur: Dark Fantasy(Zwart/Rood)
    ------------------

Aston Martin V8 Vantage:
    D-Klasse
    Snelheid: 8.5
    Besturing: 9.5
    Totaal: 37 (Zeer Goed)
    Stage Tuned : 3
    Max Speed: 330 km/h
    0-100 km/h : 4.0 sec
    Max Power: 456 PK
    Kleur: Solent Silver(Zilver)
    ------------------

12. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    OKAY!_O__O_ Je kan wel lang volhouden, ik ben een auto/motor al vaak na 1000 KM zat. Erg jammer was het voorval met mijn tweede Alfa GT een halfjaar geleden, er stond 1105 KM op de klok en ik ging voor de lol eens kijken bij de tuner, en per ongeluk tunede ik hem:mad:|:-

waardoor ie dus een bodykit had die de hele lijn van de auto verpest.:'-( Ik was gedwongen hem te verkopen dus. Erg kut, anders had ik er veel mee gereden! Diverse auto's zijn in die maanden voorbij de 1000 KM-grens gekomen, Lexus LS460, Audi S6, Pontiac GTO en nog veel meer. Maar nooit heb ik volgehouden.|:- Nu zal ik proberen (langzaam, als ik er heel veel mee rijd word ik de auto snel zat) een paar duizend KM op de klok te zetten van een paar auto's.

Ik heb nu deze auto's en de beöordelingen volgen:

Ferrari 288 GTO

Rood, niet getuned en volledig orgineel.

Looks: 10 (Heerlijk klassiek en gespierd uiterlijk, vind hoekige Ferrari's mooier dan ronde.)
    Snelheid: 7.5 (De Ferrari versnelt enorm snel, maar geeft op de een of andere manier niet echt die sensatie. Achja, klassiekers zijn er ook om rustig mee te rijden.)
    Besturing: 9.5 (Hij stuurt echt als een kart, heerlijk direct en superscherp!)
    Geluid: 8.5 (Mooie sound, leuk en niks op aan te merken, stationair bromt ie lekker.)

Totaal: 35.5 (Goed)

Sorry heb nu ff geen tijd meer, geef morgen de specs en cijfers voor de Mustang GT, Corvette C6 Cabrio, en de dan aan te schaffen 350Z, Jag E-Type en Chrysler Crossfire (kan nog veranderen). Mijn huizen zijn nu de Wainaeaianae Haven of Peace en de geweldige Kalaeokahipa Farm Of Paradise (heerlijk met die 2 akkers, dat bos, die 2 meren en de golfbaan ofwel het landgoed. Mooi huis en zwembad ook:thumbs:).

Laatst bewerkt: 9 jun 2007
  13. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Dus jij vind de F50 mooier dan de F430? |:-

14. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Als hij dat VIND is dat toch zijn mening? |:- :+

15. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Het was niet zo negatief bedoeld hoor.*)

16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Dat van mij ook niet, te zien aan dat clowntje. XD :9

17. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    F50 is ook rond, denk dat je de F40 bedoelt. Die vind ik idd veel mooier dan een F430, 360, F50, 612, 599 en alle andere 'ronden'.;):D Geen enkele Ferrari vind ik lelijk, maar hoekigen vind ik mooier. De 355 en de Testarosso moeten iig in TDU komen!_O_

Mijn auto's nu:

Ferrari 288 GTO

Rood, niet getuned en volledig orgineel.

Looks: 10 (Heerlijk klassiek en gespierd uiterlijk, vind hoekige Ferrari's mooier dan ronde.)
    Snelheid: 7.5 (De Ferrari versnelt enorm snel, maar geeft op de een of andere manier niet echt die sensatie. Achja, klassiekers zijn er ook om rustig mee te rijden.)
    Besturing: 9.5 (Hij stuurt echt als een kart, heerlijk direct en superscherp!)
    Geluid: 8.5 (Mooie sound, leuk en niks op aan te merken, stationair bromt ie lekker.)

Totaal: 35.5 (Goed)

Chevrolet Corvette C6 Convertible (CCCC;toeval?:+)

Dezelfde custom kleur als bij de Mustang, ook cool op de Corvette. Level 3 getuned, polished vijfspaaks wielen en rood/zwart interieur.

Looks: 8 (Ziet er leuk uit, niks op aan te merken.)
    Snelheid: 9.5 (Hij heeft 380 PK, dus eigenlijk een ZO6 Convertible! Geweldig dus.)
    Besturing: 8.5 (Stuurt lekker scherp, alleen remmen gooien roet in het eten-het zijn de zogeheten aan en uit knoppen.)
    Geluid: 8 (Mooi, blijft lekker om naar te luisteren maar ondanks bijna gelijk vermogen niet zo heftig als ZO6.)

Totaal: 34 (Goed)

Ford Mustang GT Coupé

Custom paint donkerrood, met zwarte tint, echt gaaf! Level 3 getuned, zwart interieur en 18 inch vijfspaaks wielen met Pony center cap.

Looks: 8 (Vooral met deze kleur en wielen ziet hij er echt muscle uit, de GT heeft standaard ook al details die teruggaan naar het Fastback-verleden.)
    Snelheid: 8 (Op level 3 getuned heeft ie 360 PK en is ie niet echt sneller, maar wel veel soepeler, lekkere cruiser dus.)
    Besturing: 7.5 (De Mustang stuurt lekker, maar niet meer dan gemiddeld.)
    Geluid: 9 (Geweldig, donkere muscle brul, met een lekkere roffel laag in de toeren!)

Totaal: 32.5 (Voldoende)

:)

De rest van mijn auto's zijn een Lexus GS450h en een Nissan 350Z, de specs en cijfers daarvan komen vanavond of morgen.

Laatst bewerkt: 10 jun 2007
  18. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Persoonlijk vind ik de F50 nog aardig hoekig, maar ieder z'n eigen smaak hè!

Een auto met mooie ronde vormen vind ik toch wat mooier, het doet me wat meer aan vrouwen denken. :cool:

19. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    L0L!_O_ Koop een F430 Spider en ga naar Parijs, luidt mijn advies;) De F50 is erg mooi ook, het is meer een hoekige auto met ronde punten, laten we het zo zeggen:emo:;)

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Mijzelf maakt het niet zoveel uit, of een auto ronde of hoekige vormen heeft, als het geheel maar mooi is! Zo heeft de BMW M3 CSL ronde en hoekige vormen, maar het geheel is een van mijn favoriete wagens.

Deel Deze Pagina