Wat een race... Was erg gezzelig bakte er alleen geen kloot van, komende week even flink oefenen met de Clio. Hopelijk volgende week beter
Leuke race gasten , tijdlang felle strijd gevoerd met Nutterd Zeker voor herhaling vatbaar , en 89000 credits is een leuk zakcentje
Heeft iemand de replay gesaved of toevallig foto's genomen? Is wel leuk als we de tijden posten of wat fotos hebben van leuke raceincidenten. Ik heb de replay wel gesaved maar mijn webcam is niet van een goede kwaliteit .. .
Ga zo foto's maken 1st. MoDaFaYa 2nd. Nutterd NL 3rd. King Cobra 4th. Shortbull NL 5th. Doelieee 6th. Madmike BE 7th. Dongevity NLX 8th. Keave XL zo was het toch? of heb ik iemand verkeerd gezet
Nee op het laatste rechte stuk ben ik MadmikeBE nog voorbijgekomen ... ik had een veel te lage bandenspanning Gaan we nog een SEAT race organiseren?
Mensen die om half 10 zin hebben? Wil het namelijk ook wel doen, dus als iemand het wil opzetten. graag
Raceday 03: SEAT Leon Open Date: 01 July Time: 13.00 Car: Renault Clio Sport RS Track:Tsubuka Laps: 25 Damage: Full Simulation Upgrades/Tunes: None/standard Entries 1. jesse360xbox 2. Doeliee 3. FCDANNY 4. 5. 6. 7. 8.
Had me ook al ingeschreve dus ik kan erbij Raceday 03: SEAT Leon Open Date: 01 July Time: 13.00 Car: Renault Clio Sport RS Track:Tsubuka Laps: 25 Damage: Full Simulation Upgrades/Tunes: None/standard Entries 1. jesse360xbox 2. Doeliee 3. FCDANNY 4. DonGevity NLX 5. 6. 7. 8.