Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Zwaargewicht klases kan je het beste de Ferrari 612 of de bentley nemen
     
  2. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    In de categorie geniale quotes:

    Insane Erret: Zo ik ga met 200 de pits in

    Gangsterdwerg: Ik ga met 200 tegen de pits aan

    _O_
     
  4. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Mensen die vandaag meedoen aan de RCC moeten mij even een friend request sturen want ik ben host en reageren in de RCC thread! Anders kan je niet meedoen!
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Idd _O_. Was een heerlijke race! Moeten we nog is doen :D
     
  6. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn er nog meer mensen die de rode cijfertjes niet kunnen lezen, wanneer je je auto aan het upgraden bent? Acceleration gaat bijvoorbeeld van 5.4 - 5.6 en handling van 5.2 naar een getal dat dik roodgedrukt staat. Onmogelijk om te lezen als je het mij vraagt. Aangezien rood betekent dat ie er niet beter op wordt upgrade ik dat onderdeel niet. Maar ik zou toch wel graag willen weten met hoeveel die afneemt...
     
  7. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit beetje met een probleem qua auto's.. Ik weet niet precies wat nou handig is om te kopen, ik heb nu namelijk gewoon de begin auto (VW golf polo) en die gewoon full upgraded zodat ie vrij hardt beukt. Maar is het niet handiger om bijv voor een dikke porsch te sparen of voor een Ferarri? Daarnaast kan je niet met elk 'championship' meedoen met al je auto's, wat is dan weer het beste om te doen..

    Oftewel: Welke auto's zijn nou goed om te nemen en kan je het beste blijven upgraden of elke keer gewoon door blijven kopen? Ik loop namelijk nu een beetje dood met mijn Golf en de andere cars die ik heb (die reward auto's).
     
  8. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor TV heb je precies? Want op mijn Samsung HD'tje zie ik alles echt perfect :eek: Bij een maat van me (die normale tv heeft) vond ik het ook een beetje kut lezen idd, maar onleesbaar is toch echt iets anders.
     
  9. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt heb hetzelfde op gewone tv ... btw naamgenoot, zie mijn auto:
    http://www.flickr.com/photos/punisher007/538633346/
     
  10. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 't zelfde probleem. Plus dat ik nog een probleem heb en dat is dat m'n 55 cm Akai beeldhoer 50Hz is ofzo, en Forza alleen te spelen is op 60Hz. Wat dus de gevolgen zijn is dat het beeld te groot is en ik een paar cijfertjes die buiten beeld staan niet kan lezen. Echt ongelofelijk irritant.
     
  11. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonde van je geld, koop een Acura RL-spec A van 12 000 cr en doe wat moter upgrades. Zo is 't mij ook gelukt
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb die races gewonnen met de CLK 55 AMG. Beetje tunen en gaan! :cool:
     
  13. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoppa, ik ben eindelijk ook van het spel aan het genieten :).

    De tweede challenge is trouwens ook open ;).

    klikje
     
  14. Nutterd nl

    Nutterd nl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    dongevity verkoop je die politie wagen?
     
  15. Bartos89

    Bartos89 Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraag.... Moet je om pictures te uploaden je computer aangesloten hebben op je 360 of is dat niet nodig want bij mij doet ie het niet. Hij zegt dan foto uploading failed try later en ik wordt er fucking gek van.... Het lukt me ook niet om in het auction house te komen dan zegt ie forza2 server not available wat kan er aan schelen?? en hebben hier meer mensen last van....:confused::mad:
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet iemand waar de ingang is van de pitlane op laguna seca is dat net voor dat scherpe bochtje voor start en finish of is het een bocht daarvoor.
    wil het graag effe weten want ben met endurance race bezig en straks rij ik verkeerd.
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ik heb dit ook maar ik ben er achter dat je gewoon ff 10 min moet wachten en als die het dan niet doet, dan doe ik gewoon iets anders dat met live temaken heeft zoals een racesje, en daarna probeer ik weer in auction te kome en dan doet hij et gewoon weer
     
  18. Bartos89

    Bartos89 Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat doet ie ook niet ook geen fotos uploaden he bij forzanet moet je je dan ook aanmelden ofzo:confused: want ik heb me wel aangemeld met me gamertag enzo maar ik krijg ook hoe snelle rondjes ik gereden heb enzo echt vaag....
     
  19. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat heb je mooi gedaan man! Hoe krijg je het voor elkaar?:cool:


    Ik heb een Daewoo, 55 cm. Misschien dat ik in het menu de brightness moet veranderen ofzo, het is gewoon echt niet te lezenO-)
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heerlijke race online gehad. 10 rondjes en 30 seconde voorsprong. Me 1e winst online. JEEHH
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina