Boys, (emh en girls?) Voor mij is een clannaam altijd al iets belangrijks geweest, GS - VIP - AK47 - qG zijn 4 van mijn oude teams. Ook al is qG nu goed gesettled, ik blijf altijd nadenken over nieuwe namen, nieuwe tags etc etc. Nu is mijn vraag aan jullie of dit ook zo is en of jullie ook nog een vette naam in het hoofd hebben hangen. Post ze hier, clantags en clannamen en ook gamertags. Een helpende hand voor mensen die een clan opstarten en misschien een doorn in het oog voor degene die er net een hebben gestart. Je weet nooit wat eruit komt.. P.S. Kom aub niet aan met namen als 'Dutch Spartans' of 'Holland Soldiers', die kennen we nu voort wel.
K zat serieus een tijdje geleden te denken aan die namen, toen kwam 3kings ineens met een dope naam zeg, oHK, OerHollandse Killers. Die is gewoon dope
jullie mogen ook DDB gebruiken, is me oude clan, maar omdat ie zo dope was en zo`n goede naam had, ga uw gang.
LQ | Clan Liquidation Pro-X | Professional Executioners SaS | Silent Assassins DoC | Disciples of Chaos 247 | TwentyFour / Seven LA | Locked Aim AA | Auto Aim Ns | No Sense EG | Eternal Glory (Van Pine gejat ) iT | Immortal Tactics (Van B U U gejat ) En nu een paar hele vette: DK | DUTCH KILLERS FFH | FIGHTERS FOR HOLLAND DO | DUTCH OWNERS UDK | UNTOUCHABLE DUTCH KILLAZ
Ik vind het nog steeds jammer dat je hem niet genomen hebt oHk Deadzone oHk Triggerhappy oHk I oer Hollandse killers Hehe
MMS | Goiz Mod Met Slot | Goiz Even serieus dudes, let er even op dat dit geen opsomtopic wordt, want dan moet hij op slot. Dus niet alleen een naam neergooien en klaar.. Thanks