Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ehmm de brute chopper.. *i think*

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vette stukjes, heb het even zitten lezen. Ik kan steeds minder geduld opbrengen tot Halo 3.

3. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.957
    Ik weet niet of het waar is..Bron: http://forums.halowars.com/thread/64094.aspx

/Mod Spoiler toegevoegd, waar of niet, ik wil liever niet weten hoeveel en welke levels er mogelijk in de game zitten :) - the matrix

5. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kende dit ook niet echt 1000 maal thanksss to Willem :thumbs:

Hier hoopte ik nou heel de tijd op dat je ook met die aliens online kon. En nu heeft bungie eindelijk ook bevestigd dat er tenminste 1 niet-menselijk ras in de multiplayer zal zitten, nog beter zelfs 8). OEEE YEAAA kom maar op met Halo 3 !

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    geniaal! vind die nieuwe helm ook wel leip!

7. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Kan je maybe ook je Halo 3 beta rank meenemen naar de full game?:+ Zou wel leuk zijn iedergeval en de filmpjes ook meenemen

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ Rekuuza, als de achievements waar zijn, zijn het wel goede achievements vind ik zo. Campaign op Legendary uitspelen zal denk ik (bloed), zweet en tranen worden! :D

9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel meevallen als het niet moeilijker is dan Legendary op H2.
    Wel vet van die skulls (die in h2 ookal zaten maar ik nooit oppakte)
    Hopelijk krijg je ook easy medium en heroic achievement als je op legendary uitspeelt. ;)

10. apox

apox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope zeiden ze in de vorige update, rank worden gereset en filmpjes werken niet meer. Filmpjes in halo 3 final kun je gigantisch veel meer meer enzo, dus zal wel niet werken geloof ik.

Hoe zit het eigenlijk met die gamepro en oxm, die zouden toch nu allang uit zijn. Dan heb ik het niet overdegene waar nu honderden scans van zijn, maar degene met alle multiplayer mappen etc. de hele mp uitgescand. Of moet die nog komen?

11. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Cool dat je in de Multiplayer je eigen suit/gear in elkaar kan zetten als ik die plaatjes van die magazine mag geloven. Hoop trouwens ook dat er meer verschillende personages speelbaar zijn in multiplayer flood wezens, mariniers, key's dochter, brute's en andere humanshape achtige aliens/mensen.

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Misschien kennen jullie dit al maar ik vond het iig leuk om te zien hoe Halo ook had kunnen worden :)

[yt]RN9vO_gRzoI[/yt]
    [yt]7Tqrfy4SR7I[/yt]

13. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Me pc begrijpt flash player 9 niet, jammer :mad:

Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  14. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    het is YouTube, flash player dus

15. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zondag de hele dag op de account van iemand anders halo3 kunnen spelen, en ik moet toch zeggen dat ik mijn mening die ik laatst gaf aan moet passen. Zo viel het mij binnen 2 uur al heel erg op dat de host toch wel HEEEEL veel voordeel heeft. Ook is die Ar niet zo goed als ik eerder na 2 potjes dacht dat hij was... Ook die laser is egt veelste goed, als je gewoon iemand met een carbine naast hem zet en je houdt de tegenstander een beetje weg kan je ze makkelijk af schieten.... Verer is het spawnsysteem egt TE KUT voor woorden.... En de map die ik kon spelen waren gewoon veelste groot.... Verder is het probleem met de BR dat je er op afstand niets mee kan raken, dit heeft niet te maken met een slechte aim, maar met de spread van de kogels.. Kogel 1 komt gewoon aan maar kogel 2 en 3 gaan dan mis door die spread. Dit leidt er toe dat je ipv. 4 schoten er al gauw 3 keer zo veel nodig hebt om iemand op afstand te killen. In halo2 werd dit door de auto aim gecompenseerd maar die is nu wel weg dus is het egt kut... Ze moeten die 3 kogels gewoon als 1 kogel eruit laten kkomen en super snel achter elkaar zodat ze altijd doel raken als 1 kogel.... Dan heb je een goed all round wapen dat de pistol zou kunnen vervangen...

Kortom bungie kan nog even flink aan de bak..

16. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0

Spawnsysteem wordt heus wel aangepast, ze laten je heus niet naar een muur of de grond kijken als je spawnt. En dat het richten moeilijker is, is waar, maar daar wordt het wel beter van imo. BR werkt nog steeds prima hoor..O-)

En @COOKIE X: Vette filmpjes \o/

17. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    het blijft een beta BLACKHAWK. het blijft een beta...

8)

18. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk het gezicht achter het masker van masterchief, te zien in de beta!
    Je ziet eigenlijk bijna niets, maar toch even in spoiler:

[yt]http://youtube.com/watch?v=a_MXuAr_qrA[/yt]

19. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    LOL, moest je post drie keer lezen voor ik het begreep :p

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    je linkje was niet juist