Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ViperMike

    ViperMike Guest

    Of niet, als je bij elkaar blijft heb je niet eens de kans om te bleede. En als je bleed hebtdoe je gewoon een tree of life en wacht op een ress. Maar weet iemand hoe lang die bleed blijft zitten?
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    eh nou ik nam aan totdat je gewoon dood bloed :p Want hoe wil je anders die achievement halen???
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    tot je dood bent of totdat iemand jou rezzed, je kan een uur bij een boom blijven staan maar het gaat niet over
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang je als Elf zijnde niet geraakt wordt, werkt hun regeneration het bleeding ook tegen. Maar om het effect helemaal op te heffen moet je idd een Resurrect krijgen. Of dood gaan idd.
     
  5. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, deze game word steeds vetter! Ik heb nu ook een vaste charackter: Human, SMG (sommige lvls rifle), Shotgun, Enhanced vision, Teleport en Granade. Enhanced vision en teleport vind ik echt een fijne combinatie, als je iemand achter een muur ziet met vision kan je met teleport gelijk bij hem komen.

    Valt me op de meer als de helft een elf kiest, want zo goed vind ik ze eigenlijk niet. Het enige wat ze kunnen is iemand van achter slaan met de katana, daarna rennen ze gelijk weg om te healen.
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wahah dan ken jij mij nog niet :p Ik ga gewoon echt puur voor de kills, sta ook meestal bovenaan :D Ik maak gewoon afspraken van tevoren met lui. en is er iemand al zon vista player tegengekomen? Ik wil die achievement wel...
     
  7. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is moet je gewoon 100 bleed-outs bezorgen voor de master-ninja achievements, volgens mij hoeven ze niet eens dood te gaan.

    Alsjeblieft, hou op met opscheppen.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2007
  8. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, in een van m'n eerste potjes kwam ik er al een tegen. Is het zo moeilijk om een vista player tegen te komen??
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een Vista player :)
     
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    lijkt me ook wel relaxt hoor trouwens.. beetje op je pctje dit spelen.. zou ik ook wel eens willen proberen.. op naar 's-hertogenbosch dan maar ;)

    hey uhh er was toch zon achievement voor in de party zitten met een vista player? zero kom is hier :+
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, krijg ik dan ook een Achievement als ik party met een 360 speler ? :+
     
  12. Shizzel

    Shizzel Guest

    :)
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ga hedm denk ik morgen ook maar eens halen. Tenminste als die voor 40-45 eurie in de winkel ligt. Want ook ik vind 60 euro teveel voor een game met alleen maar multiplayer en ook nog eens geen ranked gamen.
     
  14. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, check deze achievement. Ik ga nog liever voor Seriously...(GoW, 10000 kills) dan deze shit:

    Godlike 25
    Kill all enemy players while taking no damage yourself.

    BTW Zero paradox, wil je een keeer spelen met me. ik heb die achievement nodig :D
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2007
  15. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Toen ik laatst de demo speelde vond ik het nogal vervelend dat ik niet gewoon servers kan kiezen ala GoW. Kun je dat veranderen ofzo? Want hij deed er nogal lang over|:-
     
  16. ViperMike

    ViperMike Guest

    Elven maken echt geen kans als je een shotgun pakt, zodra je op een elf begint te schieten en hij kan niet snel genoeg wegzijn stellen ze niks voor. Elf zonder teleport of smoke is waardeloos.
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    het is lgisch dat veel mensen elf kiezen.

    op het eerste gezicht is elf altijd populair in games en het is een makkelijk ras om in te komen.

    als mensen 10 potjes spelen als elf worden ze er goed mee.

    zodra ze een ander ras proberen gaan ze slecht omdat ze opnieuw moeten inkomen, maar dan denken ze dat andere rassen slecht zijn en blijven dan elf spelen


    en ik maak de meeste elven met zwaard gewoon in.
    ik teleport zelf naar achteren terwijl ik schiet, of ik pak idd shotgun. Of ik gebruik gust. Ze rennen op je af ik doe gust en schiet ze lek.

    als ze in rook vorm gaan gust ik ze ook.

    ook speel ik graag met dwarf en dan drain ik tijdens gevecht hun essence dus kunnen ze niet weg teleporteren of zichzelf healen
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ligt het aan mij of komt dit spel aardig in de buurt van het matchmaking systeem van halo 2? :D
     
  19. snarfjuh

    snarfjuh Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me dit spel ook gekocht.
    Viel me op dat het spel niet zo duur was tegenover normaal,
    'slechts' 44,95 bij Dixons in Heerlen.
    Ik ga me er deze week eens even mee amuseren :D
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    @ 360 spelers hiero : Add me en invite me gerust een keer als ik Shadowrun aan het spelen ben, heb begrepen dat we dan allebei een Achievement krijgen dus das wel geinig :) En hopelijk wil het een beetje lukken online :+
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina