Ik heb die wireles headset zojuist voor € 44.95 gekocht, hij is nu aan het opladen, oordeel komt later
Ik heb m ook gekocht. Bevalt prima, alleen vind ik die houder (maat m) een beetje aan de kleine kant voor mijn oren. Ik dus bellen naar MS om te vragen of ze ook een maat L hebben. Helaas hadden ze die niet.
Dan knipperen ze volgens mij alle 4 . Maar je trekt de stekker er gewoon uit naar ander half uur/ 2 uur....
Nu wil ik eindelijk mn wireles headset gebruiken, wilt ie niet connecten of zoiets, De 4 lampjes blijven maar knipperen iemand enig idee, ik heb alles volgens het boekje gedaan
Knopje op je xbox in drukken, vervolgens dat knopje onder de 4 lichtjes in drukken. En je eigen controller opzoeken van op welke poort jij je controller hebt staan *dat doe je ook met dat knopje bij de lichtjes
gedaan, maar ze knipperen, dan gaat ie zoeke wat je zei, van nr1 naar 4 en dan weer naar boven, daarna springt ie 1 seconden op controller 1 wat ik dus heb, en dan gaat ie were zoeken
Problem solved maar wel een kut ding om dat ding aan te praat te krijge in het begin, maar het geluid enzo is wel stukken beter dan de standaard headset
Nou.. Andere mensen horen juist een ruis door jou stem wanneer jij praat, dat is een veel voorkomend probleem bij de Wireless. En waarom zoveel betalen als je prima met draad kan? Controller heb je toch in je hand En je moet na een tijdje ook nieuwe kopen, aangezien je de batterij niet kunt vervangen (na een tijdje helpt opladen niet meer, is bij alles zo).
Ik heb ook de wireless headset bevalt me goed. Geen achtergrond ruis meer als je in een chat zit, dat is wel beter dan die wired headset.
Ok, sorrie, maar dit slaat nergens op. Er gaat heel wat tijd overheen voordat de batterij niet meer oplaad, zelf heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. Ik vind het best dat je redenen geeft om geen wireless te kopen, maar trek geen onnozele verhalen uit de kast om voor jezelf reden te geven geen wireless te kopen.
hallo, is het mogelijk om de wireless headset van de 360 aan te sluiten op de ps3? dat bespaart me weer extra geld