maar het echte racegevoel is dan wel weg. Niet realistisch meer, dan wordt het weer een time-trial match
precies ja en da wille we niet maar wille ook nie van de baan gebeukt worden het zou mooi zijn als je gwn de race ff terug kan kijke en dan daar foto van maken wanner het gebeurt
Gewoon collisions off. Het is dan helemaal geen timetrail, omdat je je nog steeds moet anticiperen op andere racers: moet je pushen met de kans van de baan te raken, of kan je rustig aan doen? Maarja, tegen Team VVV maakt het toch niet uit. Na de eerste bocht zie je ons toch al niet meer
Er is er hier een zeker van zichzelf. Ik herinner je advies nog JP: Loop niet te hard van stapel zei je ooit tegen mij. Back 2 you hehe j/k.
Neophyter NL staat in de Finale van het Command En Conquer 3 toernooi van Consolegaming. Hij speelt daar nu nog onder de naam RTC, maar dat zal binnenkort veranderen in Tg. Goed gedaan Robin, en veel su6 in de final.
Ik sta tegen een amerikaan in de finale van C&c die nog steeds C&C speelt en terwijl ik veel meer shadowrun aan het spele ben en andere spellen...ik denk zelf dat ik het verlies tegen deze persoon 1 vs 1 ,of ik moet ff flink oefenen...
We komen jullie nog wel tegen op ConsoleGaming En King Tuur is btw de grootste pro-gamer van Nederland. Volgens mij heeft niemand in NL meer prijzengeld mee naar huis genomen dan hij.
Neo je wint gewoon.. Je bent echt zeer goed man.. Je kan het.. Zet hem op\o/ wanneer spelen wij is een potje ik heb alleen maar met jou gespeeld.. Volgende keer doe ik mee met een toernooi
Je zegt eerst dat je Tuur niet kent en vervolgens zeg je dat het een no-lifer is? Hij heeft geen eens een spelcomputer Tuur is gewoon iemand die als hij een spel aanraakt, er meteen goed mee is, of het nou een shooter of een racegame is. Niks no-life, die vent heeft al z'n prijzengeld uitgegeven aan uitgaan.
Haha dat is een hele bekende leus aapje, als iemand het ermee eens is hoor je er ook wel eens 'and a cheap one!' achter aan.