Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    ja maar adminastratieve fouten is iets anders dan een algemeen probleem...het is inderdaad heeeeeel kut voor je maar dat hoeft niet te betekenen dat het voor alle consoles zo is.
     
  2. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij is niet de enige hoor METALFEAR ;). Die van mij valt nog mee (ik zit nu op werkdag 6), maar er zijn hier op het forum zo nog 3/4 mensen die al meer dan 15 dagen wachten.

    Dat maakt de situatie al weer wat anders ;) (alleen is het als het goed is nog steeds een minderheid).
     
  3. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm als ik aan het eind van deze week niks heb vernomen, ga ik ze eens flink gek maken daar bij MS. Is al bijna een maand om van de 3 maanden live die ik gekocht had op de dag dat mijn boxje het begaf|:-
     
  4. MdG

    MdG Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vrees dat administratieve fouten die zijn gemaakt niet alleen voor mij persoonlijk gelden, alle consoles die rond half mei zijn opgestuurd hebben er mee te maken. Intern is daar dus iets mis gegaan waardoor ze nu alles weer op orde moeten krijgen.
    Hij zei wel dat alle consoles veilig waren aangekomen maar dat ze nu achter liggen op schema en dus die 15 dagen werkdagen niet gehaald kunnen worden=(
     
  5. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is echt niet normaal meer man... ik had die label gewoon 5 uur later in de mail zitten......

    Man al deze berichten hier maken me er niet geruster op dat ik a) de 360 weer snel terug krijg en b) dat ie goed gemaakt is.....

    Ik hoop echt dat MS dit probleem heel snel op gaat lossen.....
     
  6. Brembo

    Brembo X-box dude

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds de hoop dat de meerderheid van de X-boxen gewoon blijft functioneren. Je kan het nl. ook zien, dat de mensen bij wie hij kapot gaat, dit melden op een forum. Van de mensen waar hij het wel goed doet, hoor je niets, zijn immers ook te druk met gamen ;)

    Mijn X-box is aan zijn 5e vakantie dag bezig in Duitsland, nog 10 te gaan.
     
  7. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat ik erger vindt is dat als je xbox eenmaal kapot is gegaan, er dan (over het algemeen) veel meer kapotten volgen....
     
  8. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    In onze 'clan' loopt een Poll, aangezien veel members dagelijks ons forum bekijken én er een optie is om te stemmen op '0 problemen gehad' is die uitkomst best opvallend: 60% van de members heeft minimaal 1 keer een probleem met de console gehad.

    Ik geloof echt helemaal NIKS meer van de verhalen dat er geen opvallend hoger percentage uitval zou zijn...
     
  9. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met het afspelen van forza 2 op mijn 360 :
    telkens al ik ga forza ga spelen loopt het spel na ongeveer 10 minuten vast, maar bij andere spellen heb ik er geen last van.
    Het is trouwens al de 3 versie die ik van forza ben gaan halen, dus daar zal het ook wel niet aan liggen. Heeft iemand daar ook last van ?
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb zo het gevoel dat uw xbox het één van deze dagen gaat begeven. Ik had dat ook met sommige spelletjes(vooral met crackdown), paar weken later had ik de ring of death...
     
  11. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb MS al gebeld zei wisten het ook niet maar ze gingen al labels van ups opsturen

    Edit: het is toch een gek probleem, ik kan bijvoorbeeld wel een uur pes 6 spelen maar als ik er dan forza 2 in duw, blijft het beeld al hangen nog voor de eerste bocht :confused:
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  12. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Als dat echt waar is en ik heb hem d 15 dag nog niet terug dan heeft M$ echt een super maar dan ook een SUPER boze meneer aan de telefoon hangen hahahaha

    wedden dat ze het gesprek zullen verbreken want ik scheld hun helemaal KAPOT!!!! :mad:
     
  13. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt hier ook niet goed van, ik hoop dat ik geluk heb maar daar lijtk het nietop...Mijn 15 werkdagen zijn, net als bij iemand anders hierzo las ik net, vrijdag voorbij. Kan ik nog es 2 weken wachten terwijl mij eerst de hoop werd gegeven dat ik hem rond de release van forza 2 zou terug krijgen...:mad:

    Er werken ook alleen maar prutsers rond bij dit kut bedrijf, de idioten van die hulplijn die liever niet doen waar ze voor betaald worden en een fout in de administratie waardoor wij lekker nog meer weken kunnen wachten!:mad:

    Ik verwacht wel een mooie goedmaker meegeleverd! Een controllertje ofzo!
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  14. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, kreeg ik net een mailtje van xbox service center...Ik blij want ik had iets verwacht als: "We hebben uw xbox gerepareerd en sturen hem zo snel mogelijk weer terug!"

    Mooi niet:

    "Dutch

    We hebben je Xbox ontvangen op ons servicecentrum. We vinden het erg belangrijk om je Xbox zo snel mogelijk te repareren en deze zo goed als nieuw bij je terug te bezorgen. Zodra we de Xbox hebben gerepareerd, nemen we contact met je op en kun je je alvast gaan voorbereiden om verder te spelen.

    Opmerking: dit e-mailadres wordt niet gecontroleerd."

    Ruim 2 weken nadat ie er is aangekomen krijg ik dus dit...BEDANKT! Zo rommelig gaat dat daar nou...
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Misschien duurt dat hooguit 1 week? Verwachte tijd is bij iedereen 3 weken. Misschien 2 weken wachttijd en de 3e week aan de beurt voor reparatie.... Xbox hier is nu ook alweer een week de deur uit..

    Onzin, niet iedereen waarbij de xbox360 kapot gaat zal dit melden op een forum. Er zijn genoeg gamers die niet eens op een forum zitten, of daar de moeite niet voor willen doen om het te melden. En dan nog hoor je de meeste defecten bij Xbox360. Hoorde je bij de Nintendo's en playstation 1 en 2 dan zoveel geklaag over defecten? Hier staat een Playstation 2 al 5 jaar(of langer?) Nog nooit 1 probleem mee gehad. En laat ik dan nog niet beginnen over de ondergestofte SNES die het nog steeds na al die jaren trouw doet. Waarom kan dan dit apparaat van dik 400 euro het niet eens een half jaar volhouden bij de gemiddelde gebruiker?? Dikke rompslomp is het, ondeugelijk mechanisme. Als je het niet met me eens bent is er iets fout met je want bijna alle xboxen gaan stuk, is het het eerste jaar niet, dan het 2e jaar wel of na je garantie... Dit is echt een algemeen probleem hoor.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2007
  16. MdG

    MdG Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is in ieder geval wel positief dat je bericht terug krijgt. Ik heb zowel bij mijn eerste kapotte console als nu bij mijn tweede geen enkele keer bericht gehad dat hij is aangekomen ofwel wordt gerepareerd.
     
  17. Brembo

    Brembo X-box dude

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom onzin, mensen gaan pas klagen als iets het niet doet, zolang hij werkt hoor je ze niet. Mijn 360 heeft het 1,5 jaar volgehouden en is nu gesneuveld. Met de 1e x-box heb ik nooit problemen mee gehad, SEGA's gaven ook nooit problemen.
    En dat ik fout ben omdat ik het niet met jou eens ben, denk ik niet, iedereen heeft recht op zijn eigen mening, anders ben jij een mooie pipo :+
     
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Kijk eens goed rond, beetje heel erg veel mensen met een kapotte xbox360 he? :{
     
  19. Brembo

    Brembo X-box dude

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk voor M$ zijn er alleen wel meer mensen die een 360 hebben dan die hier op het forum zitten met een kapotte box.
    Ik ken ook ook een hoop mensen die een launch box hebben zonder problemen. Feit blijft wel dat hij niet betrouwbaar is.
    Voorlopig zitten we allemaal in 't zelfde schuitje, kast vol met games en geen console :mad:
     
  20. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Komende vrijdag zijn bij mij de 15 werkdagen voorbij en ik krijg ook nu pas deze e-mail dat ze de xbox hebben ontvangen. Ik ben bang dat ik nu ook langer moet wachten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina