Schrijf me maar uit voor raceday 01 ME XBOX HAD RING OF DEATH!!!!!! Kan wel nog gewoon meedoen met de seat leon raceday 03!
Raceday 04 Date: 08 Juli Time: 13.00 Car: Renault Clio Sport RS Track: Sebring International Raceway Laps: 20 Damage: Full Simulation Upgrades/Tunes: None/standard Misschien een idee ik sta in ieder geval ingeschreven dan
Heb even een aanpassing gedaan: "Update: Er zijn nu op elke racedag 2 hosts open die tegelijkertijd plaats vinden. Het is dus niet mogelijk om je bij 2 hosts in te schrijven! De top 4 van beide wedstrijden stroomt door naar een Poule A en zullen een kans krijgen tegen elkaar te strijden, Poule B is open voor nieuwkomers en mensen die in de laatste top 4 zaten. Deze regeling gaat vanaf 17 juni in."
Ik was na een race al weg... moest krantjes doen en moet er morgen weer om half 6 uit dus ander keertje
Ik kon vanaaf niet, heb een project lopen die vrijdag af moet zijn, dus wist niet zeker of ik vanaaf kon. morgen kan ik wel, ben dan de hele dag online...
We kunnen ook 2 hosts open zetten: aangezien er genoeg animo is. het viel me trouwens op hoe netjes mensen rijden, ook mooie takeover acties zijn er uitgevoerd 1.Shortbull NL 2.MadMike BE 3. 4. 5. 6. 7. 8. 1. jesse360xbox 2. Doeliee 3. FCDANNY 4. DonGevity NLX 5. King Cobra NL 6. KeaveXL 7. Nutterd NL 8. Dutch Supremacy