[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dat begreep ik net ook pas. Eigenlijk wel logisch, Death Proof heeft een echt einde zeg maar, geen open einde.

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    maar het is niet alleen in stukken gehakt voor het geld, sowieso draaide 2 films niet echt, er zijn nu wel scene's bijgeplakt bij beide films

3. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Mr. Bean's Holiday heb ik gister gezien. Zat wel wat ouderwets goede Mr. Bean humor in. Maar het verhaal vond ik persoonlijk beetje te slecht en irritant.

Film waar niet te serieus voor moet gaan zitten, maar wel grappig om gezien te hebben.

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Gisteren naar Ocean's 13 geweest. Vond het een vermakelijke film. De eerste blijft het beste, 2e is een beetje crappy en deze is weer oke imo.

Voor de mensen die hem ook gezien hebben of gaan zien;

Terry Bennedict (Garcia) kijkend naar een monitor: "YES!!":emo::emo:

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nee, daar zit ik op te wachten. Scenes die niet goed genoeg waren voor de uiteindelijke versie gooien ze er hier in Europa maar bij om ons een beetje koest te houden. Ik ben niet van plan die film te gaan zien tot ik een bios vind die ze op de manier zoals bedoeld uitzenden. Gaat denk wel komen, klein tijdje nadat Planet Terror uit komt. En anders haal ik 'em wel van internet, de originele versie. Moeten ze ons Europeanen maar niet zo pakken.

Trouwens, Elgee, Planet Terror is een wereld van verschil met Death Proof van wat ik er over heb gelezen. Enige overeenkomsten zijn een aantal acteurs/actrices zoals Rose McGowan en enigzins de stijl uiteraard. Maar Planet Terror is echt een zombie horror, met een cynische knipoog.

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt. Ik dacht eerst aan een vervolg, maar het is gewoon heel anders.

Ikzelf vind het niet zo heel erg, gescheiden in de bios. Het is alleen kut dat ik op vakantie ben zodra de film in de bios komt. :mad:

Komende week maar es naar Ocean's 13.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Die bios ga je dus niet vinden ;)

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hoezo niet, staat dat vast? Wat weerhoud een bioscoop om 2 films achter elkaar uit te zenden? Doen ze toch echt af en toe, vooral met vervolgfilms enzo. Zo'n marathon.

9. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Gister naar Zodiac geweest, leek me een héle toffe film vantevoren. Van de maker van Seven en Panic room, ook over een seriemoordenaar, dat móet toch vet zijn?!
    Echter, blijkbaar is het een big deal geweest in Amerika want de film oogt veel te historisch verantwoord. Er wordt niet echt spanning opgebouwd, wat toch echt een must is! Elke keer als het net een beetje spannend wordt, wordt het beeld zwart en staat er "four years later" of iets dergelijks.

Spanning weg.

Geen aanrader om in de bioscoop te gaan kijken.

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nachtrit

Hele behoorlijke Nederlandse film over de taxioorlog! Had al het vermoeden dat hij niet zo slecht was als we gewend zijn, en ja hoor, heeft me zeker niet verveeld!
    Frank Lammers speelt ook top!

7,5/10

11. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Hot Fuzz (9,0)
    Wat een fantastische film! Heerlijke humor, de nodige actie en ook fantastisch camera- en editting werk. Een echte aanrader!

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Blij dat er hier weer iemand is die ook flink van Hot Fuzz heeft genoten. Topfilm in z'n genre.

13. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Hmm nog steeds niet mee eens :9 Maargoed, vanavond is Shaun of the Dead op rtl7 @ 22:10, misschien dat die wil leuk is..

http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6342559

14. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Zodiac was ik begin dit jaar al naar in de bios geweest (in The states dan) , maar denk dat ongeveer 20% vd zaal wegliep en ik ben 3x in slaap gevallen tijdens de film. Vaak zooooo langdradig en vaag. Snapte het verhaal wel, maar werd zo vaak omheen gezeken etc.

idd geen aanrader :9

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tsja, humor is vergelijkbaar natuurlijk. Ik vind ze beide erg sterk. Zo SotD maar weer ff kijken.

16. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Hmm ik vind SotD nu al een stuk beter en grappiger dan hot fuzz!

17. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Hier sluit ik mij volledig bij aan, heer-lijk!

Was heel erg benieuwd naar deze film, mede door het geniale Shaun Of The Dead.
    En ik vind het ook echt aan aanrader! :)

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Shaun of the Dead, een paar leuke momenten maar voor de rest poep. Britse humor is niks voor mij denk ik.

19. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ocean's Thirteen.

Beter dan de tweede, slechter dan de eerste.

20. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Man! Shaun is een meesterwerk :eek:.

Britse humor is waarschijnlijk idd niets voor jou :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina