De HDTV Thread [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Nieuwe betekend niet automatisch dat het ook beter is.

De volgende week in de aanbeiding bij de MediaMarkt.
    Een Philips 37PF3321 voor € 777

2. Rez

Rez Active Member

Leuk Bevonden:
    0

3. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4

4. Rez

Rez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het dynamische contrasto sowieso uitgeschakelt, werd er helemaal para van dus dat is niet echt een sellpoint voor mij.
    Het gaat me echt enkel om de beeldkwaliteit, ik las ook op veel fora dat de R71 en 81 sowieso al een beter beeld hadden dan de R32.
    Is dit echt zo merkbaar en weet jij daar iets van?

5. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Kijk eens naar mijn handtekening en ontdek welke LCD ik thuis heb ;)

De panels in de R7 en R8 zijn van een veel betere kwaliteit dan de R32.
    Vooral de inkijkhoek van de R32 is bedroevend slecht.

Hoor nog regelmatig personen praten die de inkijkhoek niet belangrijk vinden.
    Ze staan in de winkel ook altijd rechtvoor een LCD , maar de tip om altijd schuin naar een LCD te kijken.
    Want thuis zit je bijna ook nooit recht voor een tv.

6. Bart009

Bart009 BeeYou

Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik ga van de week mn eerste HD-scherm kopen.

Ik twijfel tussen de Samsung LE26S81 en de LE26R82 (€649 en €749)... Mn ouders hebben de LE32R82 in de woonkamer staan, dus daar ben ik zeker van mooie kwaliteit. Is de S81 echt veel minder of valt het mee?!

Waar moet ik precies allemaal op letten eigenlijk?

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dit geeft geen antwoord op je vraag, maar ik zeg het toch ff. Die prijzen die jij geeft. Die zijn niet van de 26" versie maar van de 32" versie ;) Dus de LE32S81B en de LE32R82B.

8. Rez

Rez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar dan? ik kom namelijk overal de R81 voor 850 tegen.

9. Bart009

Bart009 BeeYou

Leuk Bevonden:
    0
    Die prijzen zijn wel degelijk van de 26" uitvoeringen. Zijn de prijzen bij BCC in A'dam! Ik heb wel gezien dat het 150 euro scheelt met webwinkels enzo. Maar ik ben ouderwets en koop een tv liever in een winkel! :)...

Alle grote electronicazaken in Amsterdam e.o. hanteren deze prijzen heb k zo gemerkt!

http://www.bcc.nl/modules/product/P...GroupId=1386&ContentId=-1&OriginalItemId=1386

Excuses voor de link, mocht dit niet compliant zijn!

Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Waarom is dat een probleem. Specs zijn natuurlijk allemaal ontzettend leuk, maar het gaat er om welke het mooiste beeld geeft. En ik heb hd-signalen op lcd en plasma gezien en plasma was echt stukken en stukken mooier.
    Daar zaten overigens ook full-hd lcd schermen tussen, schermen die volgens jou dus meer resultaat behalen; echter dus alleen op papier ;)

Ik weet helaas niet wat het precieze verschil gaat zijn met mijn 360, maar die vergelijking kan ik ook zeer binnenkort maken. Daarnaast ondersteunt vga ook gewoon de native res van de plasma schermen (1024x768 )

@ Rez: post anders ook even waar je je tv allemaal voor gaat gebruiken.

11. Rez

Rez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox, Wii en films, ik en mijn vriendin zijn nogal filmgek dus er zal vooral film op gekeken worden.
    Het nadeel van een plasma vind ik de grootte en de prijs voor een redelijk toestel.
    We zitten straks mss 2 meter van het scherm af dus het hoeft geen biosformaat te zijn. (32 of 37 inch vind ik een mooie maat)
    Daarbij komt geld natuurlijk ook kijken, ik heb 800 euro te besteden wat ik eigenlijk al een hoop geld vind voor een televisie.

Nu heb ik stiekem al een beetje gekozen voor de LE32R81 van samsung die bij de mediamarkt staat hier.
    De R71 kan ik gek genoeg niet in de winkels vinden hier (eindhoven)..moet wel nog bij de BCC kijken dus wellicht dat ze deze daar hebben, maar de beeldkwaliteit van de R81 vond ik erg mooi.

12. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff snel tussen door een vraagje. Hoe kun je het beste je lcd-scherm schoonmaken?

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    met van die speciale alcohol doekjes dacht ik.

Hier!

Zelfs voor 720. Alleen dan nog 30 euri verzendkosten.

whoops dubbelpost

Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2007
  14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Heb weer even jullie hulp nodig lieve mensen. Heb een VGA-kabel om m'n PC op m'n televisie aan te sluiten, kabels zitten vast, maar ik weet niet wat ik moet doen.

Ik kan in het menu van de TV niet op PC klikken, daar springt ie overheen. Wat doe ik verkeerd?

Iemand anders met een Samsung die weet hoe het werkt? Heb de LE32S81B (voor de zekerheid maar er bij vermelden).

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    @ *NERAZZURRI*: ff een vraagje over jouw tv; Kan je het dynamisch contrast uitschakelen?

Als je pc als eerste scherm je pc scherm heeft, heb je dual view/clone mode aangeschakeld bij je grafische kaart?

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het dynamisch contrast kan gewoon uit ja [​IMG] Hoorde eerst van niet maar het staat gewoon in het menu en bij mij staat het dan ook uit :)

En mijn PC-scherm is inderdaad m'n eerste scherm, m'n televisie is dus een tweede medium die aan de computer moet komen te hangen.

Even zoeken wat jij bedoeld dan, want ik weet niet waar ik dat zou moeten instellen.

Edit: Ben bij de instellingen van de grafische kaart, en er staat onder 'beeldschermen beheren': 'Als u extra beeldschermen wilt configureren, kunt u Geavanceerde beelschermen beheren openen door op de werkbalk op de knop Beeld te drukken'

Welke werkbalk bedoelen ze? De werkbalk van Windows staat onder 'Beeld' niks waar ze naar verwijzen en in het menu van de grafische kaart staat op de werkbalk geen 'Beeld'-knop.

17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Hmm, DC kan uit hé... goed om te horen.

Waar je dat moet instellen: op bureaublad rechtermuisklik -> eigenschappen -> beeldscherm instellingen -> geavanceerd -> daar ergens tussen zoeken

Of als je beneden rechts in de taakbalk een logotje ziet staan van Ati of Nvidea, daar rechtermuisklik op en dan Control panel ofzo iets (of Catalyst Conrol Center voor Ati).

Zie wel dat je HDTV is aangesloten en aanstaat.

18. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg morgen mijn loon maar weet nog steeds niet welke HDTV ik moet kopen =( (Lcd of plasma, 100Hz of niet, 32'' of 37'' 4,6 of 8 MS) Samsung heeft weer niet zo goed geluid en zwartwaarde niet zo goed , LG hoor ik niet veel over, en ik denk zelf dat een plasma niet zo geschikt is voor de 360 omdat de resolutie laag is want als je de resolutie op mij crt die aan de 360 zit hoger zet ziet het er steeds beter en strakkker uit net zo als bij pc spellen.
    Kan iemand mij overhalen om een keuze te maken? :) Ik gebruik hem 100% voor de 360 en mij buget is rond de 850 euro *)

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Heb ik gedaan maar ik kan in het control panel van de grafische kaart dus niet vinden hoe ik twee beeldschermen moet configureren... [​IMG]

Zie hier:

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    welke kaart...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina