Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eagle32

Eagle32 Secret Service

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, Triumph studios in het mooie delft als ik het goed heb

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    haha ik ging die demo nog een keer spelen en nu hadden ze bij mij zwaarden en bijlen :D en allemaal een pompoen.

vooor degene die dat blauwe balkje willen bijvullen :
    als je voorbij die levensput loopt (die met de rode gloed) kan je naar links naar het fort met die trol en je kan naar rechts , als je naar rechts gaat staat daar een mana put die de balk weer opvult :D

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ook leuk om te zien hoe sommige minions een schaap berijden voordat ze dat arme mormel doden... heeehaw cowboy!

4. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Ook wel jammer dat je niet op je troon kan zitten in de demo, hoop wel in het uiteindelijke spel! :p

5. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Oeh het is dat me de demo was opgevallen anders had ik nooit deze prachtige game gezien. Die kleine minions zijn echt te schattig en ik ga zeker deze game halen zodat ik een heel leger van deze wezentjes kan rond lopen.

Maar ik neem ook aan dat naar mate je in het spel vorderd ook betere wapens en equipment kan kopen voor je zelf en voor je minions aangezien ze ook steeds terug kwamen met een zak geld?

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    denk wel dat je kan upgraden ja maar die minions die halen wapens uit potten enzo ;) laat ze maar eens die pompoenen kapot maken, dan hebben ze een helm.

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Je kan met het geld je toren reparen en inrichten.

Wapens upgraden doe je door producten te vinden en misschien minions op te offeren (voor special effects) waarschijnlijk kost dit ook geld

Je minions kunnen geloof ik alleen dingen vinden maar als je naar je tower gaat en je roept die minions weer op krijg je wel weer dezelfde (met alle wapens enz) volgens mij

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Best wel een vette game, alleen jammer dat het vechten een beetje simpel is.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    En jammer dat je je minions zoveel werk moet laten doen. Maar deze game komt zeker wel in mijn collectie.

10. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die demo gespeeld, en ik vond hem wel geinig en zeer orgineel bedacht, maar op het moment heb ik meer interesse in andere games, misschien koop ik hem later nog wel eens.

Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  11. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0

maar das toch vet! beetje rustig naar voren lopen, en met een hand wenk doen ze alles voor je!, ha! jij kleine hobbit, jij bent het niet waard om te leven, dus ik wenk eventjes, en hij is dood!

ik hoop dat ze een evil laugh erin verwerken, zodat je die evil laugh "muwhahahaha"kan doen terwijl je een brandend huisje ziet!! dan is de ultime bad guy ervaring compleet

zit nog te twijflen welke ik ga kopen, deze of two worlds

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja, je hebt wel gelijk in wat je zegt. Maar iets meer met The Overlord doen zou toch ook wel moeten kunnen?

Even een vraagje:

Ik weet dat er al meerdere RPG's zijn op de Xbox 360. Maar zijn games als Echanted Arms en dergelijke wel wat? Ik zou nog wel een RPG willen, maar ik weet niet welke. Oblivion staat al op 1250/1250. Maar kan iemand mij een suggestie geven voor een beetje leuke RPG?

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    In september komt Blue Dragon. ;) Verder lijkt mij Overlord juist echt een hele leuke en grappige RPG. Het ligt ook meer in de lijn van Oblivion qua type RPG, want hij is duidelijk Westers waar bijvoorbeeld Enchanted Arms echt typisch Japans is.

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Daarbij is Enchanted Arms ook nog turn based.. Je moet er van houden

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Niet halen Yellow, Enchanted Arms is echt een ontzettend middelmatige game. Zeker als je al veel (J)RPG's gespeeld hebt valt het geheel best tegen. Nergens echt slecht... maar er is ook weinig waar je bloed van gaat koken. Je kunt beter wachten op Blue Dragon (ook een JRPG) of Mass Effect.

Als je van shooters in RPG stijl houdt is Bioshock ook nog het vermelden waard (deze game wordt volgens mij ook een topper).

16. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik Enchanted Arms niet kopen. Ik vond er te veel random gevechten inzitten. Ik zou wachten op ''echte'' toppers op RPG-gebied zoals Mass Effect, Blue Dragon, Eternal Sonata en Lost Odyssey. Ik was al na 450 gamerpoints afgehaakt bij Enchanted Arms omdat ik het gewoon heel erg saai vond worden.

17. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Is deze game nou online te spelen? Want in de demo versie staat 'xbox live' dat zou erg vet zijn. Maar wat willen ze dan online doen? Co-op? of tegen elkaar?

18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Mass Effect is ook wel erg FPS/TPS gericht hoor, maar dat is een andere discussie.

Wie heeft trouwens nog meer gemerkt dat het muntjes geluid in Overlord hetzelfde heerlijke geluid is als dat in Dungeon Keeper? 8)

@ hayabusa halo: Spel heeft zeker een multiplayer, maar of het ook co-op bevat weet ik niet helemaal zeker. Dacht het eerlijk gezegd wel. Stond een pagina terug iets van meen ik me te herinneren.

19. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
  20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    volgens mij is er inderdaad live maar heb ook geen idee wat voor MP?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina