Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je bij de time trials niet je eigen car kiezen??

    Peace,
    Rich_Art. ;_
     
  2. Koffiepad

    Koffiepad Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe free run.. komt op hetzelfde neer.
    Je kan alleen niks winnen.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee. Dan moet je het met de aangewezen wagen de tijd zetten. Heb je de Target gehaald, dan krijg je die wagen.
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb volgens mij vandaag heel veel mazzel gehad, ik ging naar het centrum om een nieuwe game aan te schaffen. kwam ik bij next level, hadden ze daar nog een forza 2 CE liggen:) de aller laatste.
    dus ik uit nieuwschierigheid ff elke game winkel langs geweest in de omgeving en ik had de aller laatste uit mijn omgeving, niemand verkocht zem eer
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    gister terug gekomen van vakantie en mijn stuurtje stond al klaar, dus vandaag de game maar eens gekocht. Met stuurtje racen is stuk lastiger als met controller. Het spel zelf is natuurlijk gewoon super, en de soundtrack is echt supergoed!
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jaa je kwam er steeds in en ging weer weg :confused:!
     
  7. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Wie heeft de race gewonnen ?
     
  8. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Thanks...

    En ook thanks..
    Ben druk bezig. Heb sinds gister alles uit gezet. Ik had alleen nog de ABS aan, maar ook die heb ik maar uit gezet.
    Zonder alle hulp maakt het toch een stuk spannender.
    Het is even wennen dat je nu echt voor de bocht moet remmen, omdat je anders echt vet rechtdoor vliegt.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  9. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG deze game met MS stuurtje is echt hemels :D
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Vandaag ook deze game gekocht dus.

    Ben nu op Level 10, heb 10 wagens en ik heb 48,053 Credits.
    In het begin had in de VW Corrado gekozen, en sindsdien helemaal nog niets meer gekocht, dus alles gewonnen.
    Afentoe wel wat upgrades toegepast zoals een Turbo en bredere banden. Fantastisch dat dan meteen het geluid verandert, na wat aanpassingen! :thumbs:

    Ik rijd met alle hulpmiddelen uit behalve ABS, hele race line natuurlijk ook uit (vind ik alleen maar hinderen). Ik heb de schade op simulation maar ik rijd wel automatic.


    Als je later in het spel bijvoorbeeld een Ferrari Enzo of een Porsche Carrera GT unlocked, kun je deze dan ook net zo veel uiterlijk tunen (spoilers, andere bumpers enzovoorts) als bijvoorbeeld een VW Golf of een Toyota MR2? Of is dit minder omdat een Enzo een dikke exotic is, en Ferrari dit niet toestemd.

    Vind het echt een topgame! :D
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  11. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Was leuk vanavond... Toch even wennen met real life mensen te spelen, die zijn een stuk lastiger in te halen dan de AI. Dat resulteerde in vele botsingen.
     
  12. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    AntraXxX je haalt de woorden uit me mond ^^. Ik had eigenlijk ook precies zo'n vraag :D. Ik zelf rij ook in een VW Golf helemaal gepimpt, geil gewoon!! Maarja, nu aan het sparen voor een leuke porsch.. Ik weet alleen niet of dat nou wel echt handig is. Iemand die (ons) uit de brand kan helpen ?^^
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Een dikke VW Golf R32 helemaal motorisch geupgraded is inderdaad geil! :D Die exotics kun je volgens mij wel gewoon motorisch tunen (was in FM1 wel het geval). Maargoed, onze vraag doelt erop, of je exotics dus ook uiterlijk kan tunen in FM2 (spoilers, bumpers enz)? :D
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Ja dat kan.
     
  15. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens.. ik heb een Ferrari (die van 133.000) gekocht.. daar een politieprint overheen gezet.. vervolgens een vette vleugel achterop gezet.. en toen flinke upgrades gekocht

    Je wilt niet weten wat ik nu heb xD Een politieauto van het merk ferrari, klasse A, 850 punten, en hij rijdt echt super gewoon! Net meteen 2 races gewonnen in de A klasse en een keer tweede. Voorheen alleen maar D klasse gereden :) HEMELS deze game en mijn auto!
     
  16. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah heerlijk :D dat wordt dan morgen ffies weer Xbox live gold kopen en ffies een heerlijk mooie Porsch van auction house halen ^^.
     
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    JP, al een review gemaakt?

    Wat vind je van de game? Totaal plaatje enzo ?

    Ik ben er echt wild van en ben vandaag aan de time trials begonnen met het MS stuurtje... Phoeee, sommigen timetrials zijn bijna onmogelijk terwijl andere weer met 2 vingers in de neus te halen zijn....

    Maar goed, topgame wat mij betreft :b:
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    tering vandaag ook maar even gehaald maar de game is vetter dan gedacht :)

    maar nu heb ik een skyline 850 PK, U999 maar kan er nergens mee rijden, handig!!! :D
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  19. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game doet me zeer veel denken aan GT3/4... en dat is zeker een voordeel!

    Ziet er allemaal soepel uit, speel super (realistisch als je alles uit zet ook).. time trials zijn tof, online zit super in elkaar... en de nürburgring is geheel vernieuwd en realistischer... het spel ziet er ook super uit!
     
  20. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik dacht dat je op alle auto's downforce kon krijgen maar ik kan geen voorbumper en spoiler kopen voor mn 997 GT3 :mad: :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina