Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit emailtje heb ik niet gehad. Eind van de week niks gehoord= bellen naar MS.
    Dat ze ook maar wat verzinne voor mijn maand live die ik nu heb misgelopen.
    Op de dag dat mijn xbox overleed had ik net 3 maanden geactiveerd8)
     
  2. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox360 werd dus echt gloeiend heet toen hij nog leefde en beter verlucht kon hij niet zijn ...
    ik hoop dat je dan toch moogt beginnen te klagen over de architectuur binnen in een console.
    Bij microsoft weten ze dit ongetwijfeld wel als je binnen in X360 kijkt zijn het vind ik bijn a 2 verschillende console's.

    Wat ik raar vind is dat ding blaast gelijk een orkaan en toch nog bijna smelt:{
     
  3. DeGeKKe

    DeGeKKe Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een kleine vraagje Forza Motorsport 2 samen met de xbox premium (bundle pack) aangeschaft, (vrijdag avond) en ik heb het hele weekend zonder problemen gespeeld maar gisteravond wou ik aan een online race mee doen en toen bevroor mijn xbox tijdens het laadscherm naar de race toe, ik dacht dat dit misschien kwam door mijn connectie ik heb alles door gelopen maar kan er nie achter komen, als ik single player speel heb ik nergens last van en kan ik uren door gamen, maar als ik online probeer te gaan gaat het meestal de 2e of de 3e race mis en loopt de xbox weer helemaal vast, ligt het aan de xbox of aan iets anders,

    BVD


    Greets, DeGeKKe NL
     
  4. Dariuz

    Dariuz Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren weer eens MS gebeld van waar mijn 360 nou blijft, zei dat mens aan de telefoon dat ik maar gewoon moest wachten en als de termijn van 15 werkdagen verstrijkt moest ik nog maar eens bellen..|:-
     
  5. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje welke dvd drive heb je er in zitten,want ik ben op zoek naar de BenQ drive die krast niet en maak niet zo'n herrie.
     
  6. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Is van iemand een Xbox 360 kapot gegaan en heeft een nieuwe Xbox 360 gekregen met een BenQ drive?
     
  7. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo mensen ik ben weer terug, misschien kennen jullie me nog van deeltje 1 2 en 3. vanaf 17 november kunnen spelen op mijn xbox en 2 weken geleden werd hij stapelverliefd op mijn Gears of War disc:p hij wou hem dus niet meer los laten:). dus na de console uit te doen en te herstarten rood ledje en daarna nogmaals uitgedaan en ja hoor voila hij deed et weer en schijnbaar hield hij toch niet van GoW en liet hij mijn cd'tje weer gaan:) hulde. goed toen dacht ik ach afwachten kan ook wel zijn dat et nooit weer gebeurt.... nou het is ook nooit weer gebeurt:p sinds zondag begon hij steeds vast te lopen, en gisteren na Perfect dark voor 10 euro te hebben gekocht liep hij 3 keer achter elkaar vast op het zelfde punt en dat was schijnbaar te veel voor mijn 360. DOOOOOD voor de godverdomde 3de keer!!! wat een crappie kut console. dit heb ik nog nooit meegemaakt en dit is dan ook de allerlaatste keer dat ik em opstuur. ik verwacht dat ik alleen maar een crappy console terug kan krijgen want deze was uit maart 2006, ik verwacht weer zo'n krot uit 2005. jongens ik vind dat we nog maar eens met z'n allen naar Kassa of naar de Consumentenbond moeten gaan want dit gaat echt veel te ver

    oh ja en weet je nog wat het allergrappigste is, het blijkt dat mijn xbox uit italie komt:p dus ik mag mijn garantiebewijs ook kopieren en opsturen. omdat ik anders 150,- moet betalen:confused: never echt never, en dan nog iets leuks op de bon staat alleen Saints Row pack. ik hoop dat dit domme moffen naar begrijpen dat dat de xbox 360 is. ik ben ten einde raad. ik ga een brief schrijven naar de PU. ik wil wel eens weten of zij niet iets leuks kunnen doen waardoor MS wakkergeschut wordt. en die vrouw gister aan de telefoon wist mij te vertellen dat je eigen exemplaar terug wordt gestuurd nu, en dat alleen als hij echt kapot is je een andere krijgt. ik zeg zo dat is al de hele tijd zo geweest maar ik heb nooit mijn eigen terug gekregen. ik zeg ik schrijf mijn serie nummer op en als ik deze niet terug krijg gaan we nog een keertje gezellig bellen:) wat een kut bedrijf is dat ongeorganiseerde BAGGER!!! maar dat kan ook verklaren waarom jullie zo lang moeten wachten op je nieuwe xbox. ik hoop dat ze dit zo gaan oplossen... misschien zit de nieuwe 65nnm processor chip er wel in:) maar goed daar kom je toch nooit achter :)
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    What the fuck he, mijn xbox is al 2 weken binnen, en ik heb nog steeds geen mail gehad van de servicecenter. Als ik hem donderdag niet heb, dan gaat er toch iets gebeuren hoor. Dan mogen ze ervoor zorgen dat ze Forza 2 gratis meeleveren met mijn console, Dat verdien je dan toch wel hoor...
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mijn drive gaat de helft van de tijd niet meer open....ik hoor een 'donk' alsof hij het wel probeert en dan blijft hij hangen. Na een keer of 3 tot 6 keer drukken gaat ie meestal wel open. Bekend probleem?
     
  10. MdG

    MdG Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, toen mijn eerste 360 kapot was kreeg ik een 'gerepareerde' terug met dit probleem. Ik gelijk weer gebeld met support en ze zeiden dat ik mijn frontje eraf moest halen. Indien hij het dan nog niet deed moest ik hem weer opsturen. Bij mij hielp dit dus niet dus weer opgestuurd.
    Je kan het dus ff proberen zonder frontje.
     
  11. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Tuurlijk niet, gewoon zeggen dat het niet werkt. Zijn ze gek ofzo, moet je eerst je frontje eraf halen anders kan je hem niet gebruiken. Gewoon terugsturen en ze sturen maar een goede op. Je koopt geen apparaat van 400 euro om een frontje eraf te halen omdat anders je drive niet open kan |:-
     
  12. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens ik heb mail gestuurd naar Xbox@vara.nl en mijn gehele probleem uitgelegt nogmaals. vanaf het begin tot nu en duidelijk aangegeven dat het niet alleen de krassen zijn. ook heb ik aangegeven graag nogmaals een aflevering hier aan te wijden. en dan microsoft dwingen om een woordvoerder aan de tafel te zetten. het is gewoon absurd wat men daar doet, gewoon nu weer na al dat bewijs ontkennen dat de 360 krassen maakt. ikzelf heb nooit krassen gehad maar ik kan je vertellen de Ring of Death mij nou toch echt wel de strot uitkomt. ik hoop dat ik een mailtje terug krijg van Kassa, en als ik dat krijg doen jullie dan mee?

    gaan we daar is effe met z'n allen herrie schoppen. ik ken 7 mensen me een xbox en maar 1 persoon die hem nog nooit heeft opgestuurd. absurd

    @kefv lees mijn eerste reactie op deze pagina;) ja ik heb het ook gehad, binnenkort begint hij vast te lopen en krijg je uiteindelijk net als ik een rood lichtje en is ie dood
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, laten we die shit gewoon boycotten man! Stelletje lozers zijn het daar!
     
  14. MdG

    MdG Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik, maar het is het eerste wat ze vragen. Dus om te voorkomen dat je je hier genoegen mee neemt kan je zeggen dat je dit al geprobeerd heb.
    Ze zullen je nu waarschijnlijk gelijk weer de labels van UPS toe zenden om hem op te sturen naar Duitsland
     
  15. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit weekend al een mailtje naar Xbox@vara.nl gestuurd. Laat wel wat weten als ik een antwoord krijg.
    grtz
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn, ik heb nu pas die mail gekregen dat mijn xbox in het service center is aangekomen om te reparen(hij is al 2 weken in duitsland, man man...). Nu kan ik het wss wel vergeten dat ik hem deze week heb...
     
  17. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag dan ook een berichtje van het service center gekregen dat mijn xbox bij hen aangekomen is. Dat ze daar heel gelukkig mee zijn en er alles aan zullen doen om 'm zo snel mogelijk weer bij mij terug te krijgen...

    25 mei is ie opgehaald door UPS en volgens UPS de 26e al in Duitsland afgeleverd. Dus toch maar even bellen om te vragen hoe dat zit...

    Vriendelijke jonge dame aan de lijn, dat dan weer wel, een ook nog eens binnen een minuut. Maar nee... die emailtjes... tja... Ze zou het even nakijken. Sinds 8 juni waren ze er mee bezig, en de 26e was ie inderdaad aangekomen. Wat ze die ene week ermee gedaan hebben weet ik niet, maar wat ze er sinds de 8e mee doen is nog een groter vraagteken. Zo groot is die box niet, hoe lang kan zo'n reparatie duren. Affijn, ze wist me nog te vertellen dat de 15 werkdagen vanaf moment van binnenkomst ingaan en dat ik 'm dus de 16e terug kan verwachten, aangezien dat een zaterdag is en maandag er meestal geen post komt zal dat wel rond de 19e worden.

    Nog gevraagd naar wijziging van beleid (eigen xbox repareren ipv direct een andere opsturen) waar ze bevestigend op antwoorde. Over de garantie termijn was ze iets vager. Je krijgt niet opnieuw 2 jaar garantie, maar ze dacht wel dat je na een reparatie weer 1 jaar garantie krijgt. Weet ze niet zeker...

    We wachten maar weer af (en spelen ondertussen gelukkig gewoon Forza 2 op de geleende xbox van de broer).
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  18. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Nou ik heb nog steeds HE-LE-MA-AL geen bericht en morgen moet die toch echt teruggestuurd worden want dan zijn de maximale 15 werkdagen om...ik bel dus donderdag als dat niet zo is want ik geef ze morgen nog wel een kans om wat van zich te laten horen....

    mijn Xbox was de 22ste aangekomen....
     
  19. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    nog zoiets: ik las net dat iemand te horen kreeg dat de 15 werkdagen pas ingaan als de xbox aan komt...Dat slaat ook mooi nergens op er werd mij tog echt verteld dat ik hem max. 15 dagen KWIJT ben dus ook de 3 dagen durende reis meegeteld...Nu wordt het dus volgende week dinsdag + 2 week omdat ze de beol verneuken en fouten in de adminitsratie maken = al met al 5 weken xbox loos...Ik vind het idd terecht als ze mij eventje forza 2 mee sturen als goedmaker...Ik loop zo langzamerhand 3 week achter op de rest, gelukkig had ik op het moment geen Live gold abbonement.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    lekker dan van dat frontje, echter als ik al die verhalen hier lees: no way dat ik hem ga opsturen.

    gare bedoening dit......
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina