pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inf1nity

Inf1nity Guest

K hoop niet voor je dat MLG de GoW kant op gaat, want met Halo2 leidde dat tot arrogante nerdjes die dachten dat ze alles waren omdat ze MLG in hun tag hadden, of er 1x aan meegedaan hadden.

BTW, solopist was dikke noob?

2. iT heatshot

iT heatshot Guest

pG majinfrieza
    pG evil r a a m

sorry hoor maar nu vind ik het nie chill meer ofzo verzin foking zelfs iets nerds

3. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Kennen jullie elkaar Buu? Want hij doet het duidelijk om je te focken.
    Zijn gamertag is nu: pG Evil R A A M

Kreeg een message van hem met: 'nice gamertag don't you think? and it will piss buu off lol!'
    Vind het wel grappig daar niet van, maar ook beetje apart. Voor zover ik weet kennen jullie elkaar niet echt.

Het is trouwens echt een toffe gast.

4. iT heatshot

iT heatshot Guest

ik vind het niet leuk in ieder geval ofzo echt copycat, gelukkig kan die geen skills overnemen ik zie het maar zo

5. RiChY

RiChY GoW II

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zin om mijn naam ter veranderen naar eC I Evil RiChY;)(dus niet)

6. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    en gewoon niet eens 1 bericht dat jullie mij missen? Stelletje stink L U L L E N! ik me maar de tebbes werken denk ff snel kijken echt waar gaat het heen met de wereld als ik niet meer gemist word.

Nog leuke verhalen, anekdotes, roddels? Nog 3 weekies en dan ben ik er weer vol jongens, het palazzo ala maupsko is bijna af en ready!:+

p.s. Ik mis zelfs Martijn een beetje

7. iT heatshot

iT heatshot Guest

jo mauperd man :p 2 gasten uit je clan lopen beetje te fokken en mij naam opbouw te pikken enzo:mad:!!! best wel kut man had ik nie verwacht

ben eigelijk best wel popiliar als mensen name change naar mij :p eigelijk kan ik als compliment beschouwen :p

Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2007
  8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Lol dikke trendzetter.

Handtekening? :)

9. iT heatshot

iT heatshot Guest

Jij ook al jezus teken die van jemoeders borst maar over ofzo jo :D xxxx LOVE YOU

edit: dit was een grapje he administrator

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik geef je 10 euro voor die handtekening 8) (k)

11. iT heatshot

iT heatshot Guest

OMG 10 EURO YES HEBBE HEBBE HEBBE NU HOEF IK NEMESIS NIET MEER MEE TE HELPEN MET ZIJN KRANTEN WIJK ( VERDIENT WEL 25 CENT PER KRANTJE PARA VEEL DOEKOE ALS IK HEEL DEN HAAG FF KRANTJES GA GEVEN)

maar die 10 euro zie ik echt wel zitten man dat zijn ongeveer 3 MC chickens oftewel 8 happymeals !! veel beter dan wat je mams mij gaf :p:D

WCG jo zet ik hem op je billetje !! Dan own ik cog G O D en locustgod met me linker groote teen en rechter kleine teen ff en geef ik heel eC I een handtekening :D platte hand op de billetjes slaan is altijd zown lekker gevoel !

12. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ja eigenlijk zit dat zo dat was ik verkleed als me buurvrouw. 8)

13. iT heatshot

iT heatshot Guest

als je met me wil batse kan je ook vragen jo hoef je niet te verkleeden als een wijf ofzo ik batst alles was los en vast zit.

14. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, kan je doen ;). Dan verdien je echt kk veel! Niet normaal :9, maar alleen ben je dan wel ff bezig :)

15. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ey robert wie zitten er allemaal in je Shadowrun team? Drksphinx vroeg of we clanmatch wilden en dat vonden we wel goed. Dus drksphinx zit ook in je team :) en nog iets van exces ofzo zei hij....?

16. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben sponser van jullie tem 8) (ingame dan hea;))

17. Serieus wat loop jij nou weer te praten. Een pG Shadowrun team bestaat niet eens |:- :9
    Maareh ik heb me wel ingeschreven voor zo'n shadowrun toernooi met DrkSphinXz, NL Xesse (Vista speler) en BaZzY NL. Zal wel ff kijken of het wat wordt en of we in de toekomst ons nog gaan inschrijven op bijv. GameBattles en ConsoleGaming.
    We rapen best hard, maar ik speel Shadowrun atm niet om de top te bereiken ofzo. Ondanks dat heb ik best een nice shot, gister voor het eerst gespeeld en het is zeker vet:) Als het spel dan nog leeft, zal ik dat na de WCG wel doen.
    Doel van het team: Fun hebben en rapen tegelijk :)

Als je een keer wil skrimmen Pine, moet je ff met mij overleggen. Lijkt me erg leuk om een keer een Shadowrun clanmatch te doen! We willen nog best wat oefenen voor toernooitjes enzo (worden erg veel toernooitjes georganiseerd voor Shadowrun! En dit is niet sarcastisch..)

@M'n GoW Team
    Niet janken

Haha das een goeie ja, ingame sponsor :D Koen koopt een shotgun en geeft voor de rest al zn geld weg :lol:

18. iT heatshot

iT heatshot Guest

kings gaat er nog wat gebeuren met dat xboxlive 3.0 toernooi of niet ? spelen we vandaag ofzo lijkt me wel relaxt als we nou eindelijk dit ff afsluiten om het maar zo te zeggen

19. SmartieZ

SmartieZ Guest

DrksphinXz op shadowrun? ff status checken.

20. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Welke site's staan die toernooien? Dan schrijf ik me ook ff in!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina