zeker dat we die ginge gebruike voor het nieuwe Ic3 dat net niet kwam uKs Unknown Skil 2DF to die for
Immortal Kingz iKz I Toomzor Ikz I Toomzor Kz I Toomzor Oude clan van mij op de PC, vind het echt de vetste clannaam ooit
Als je nou echt niks nuttigs te melden hebt blijf dan aub weg, hier schiet niemand iets mee op. Voor de rest leuke namen en Goiz hoezo neit alleen een naam neergooien en klaar? De rest kan toch feedback geven?
Hey, volgens mij komt Liquidation uit mijn denktank! Vind het nog steeds wel een vette naam trouwens.
Ik zelf zat te denken aan Ty113 --> Rottuh Tand Ty114 --> Skroef tand I QQQ I --> Zwitnek L00L --> Haartand Gaylord: Gaylord of natuurlijk 2Sa: Two steps ahead CFz: Care factor Zero Mod Met Slot | Goiz
a1 | Team a1 Stamt af van toen ik RA2 op de pc speelde. Met a1 voor je naam als clantag stond je altijd bovenaan in de lobby ofzo, zoiets was het
Ieder zijn smaak Geef mij maar: BpC--> Billen pakken Clan BcT--> Bier, Chips en Tieten AdH--> Afmaken die Hap SeS--> Shottie notties
Kerel jij weet helemaal niks. Wat is er trouwens mis met die clannamen, helemaal niks, beter dan die saaie namen als quality gaming. Tx is toppie @Reborn: Ja die is ook wel vet, onthoude