Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, ik had even een vraagje, bij amateur moet je een zware auto hebben om deel te nemen aan een race. Welke auto kan je daarvoor gebruiken ? of hoe maak je een auto zwaarder ?
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het hele concept doet mij inderdaad ook zwáár denken aan GT. Eigenlijk is het grootste gedeelte gewoon puur jatwerk van de grote concurrent. Ok, weinig keuze heb je niet maar men kan toch niet ontkennen dat er wat aspecten uit Forza 2 wel verdacht veel lijken op punten in GT...

    No offense, want ik speel Forza 2 erg graag. Heb er ook totaal geen moeite mee. Het is slechts een provocatie richting de fanboys ;)
     
  3. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7

    Je kunt een Acura A-RL Spec (of zoiets dergelijks) kopen, ik had er een in A klasse voor 6.000cr van het auction house afgehaald :)
    Tis soieso een vrij goedkope wagen, dikste turbo erop en gaan (is AWD). En als je geen zin hebt om in die races met veelste zware wagens (zoals ik O-) ) kun je altijd een driver inhuren :+
     
  4. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, bedankt voor de tip !! hoe kan je een driver inhuren ? , vind je het niet leuker om alles zelf te doen :thumbs:?
     
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wie heeft er zin om binnekort een Forza 2 meeting mee te doen? Verzamelen op de Nordschleife in allemaal dezelfde auto's en dan in een rij achter elkaar aan touren, af en toe beetje overtaken. Maar het idee is in formatie rijden. Iemand een idee welke auto's? Golfjes? MR2? Impreza's?
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ook via GCshop besteld ?
    Er staat bij mij al sinds zaterdag verzonden , maar helaas nog niets ontvangen. :mad:
    Gelukkig wel afegelopen vrijdag een reserve copy gekocht :)
     
  7. Harro

    Harro Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    me \o/

    Het was leuk totdat die maat van fcdanny iedereen van de baan begon te beuken. Die gast verziekte het in ieder geval voor mij. :mad:

    En het was nogal laf dat iedereen 5 ronden voor tijd weg ging. =(

    Ik moet ook nog de LE van GCshop binnen krijgen. Dan heb ik straks 2x Forza 2. :9
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  8. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    he kan ik van iemand ook de dure seat lenen want dan is mn gamerscore weer rond :D of die van pronto is ook goed heb de goedkope hyundai ook al alvast bedankt
     
  9. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Ja lijkt me een leuk plan, echter is het wel ver rijden. Ik ga 4x per jaar naar de ring en het is daar altijd gezellig.
    Laten we verzamelen op de parkeerplaats bij de rotonde aldaar.
    Hieralvast een link naar een webcam, waar je kunt zien of de ring open is.
    http://www.nurburgring.org.uk/webcams.html

    Maar hebben jullie allemaal mr2's dan. Zelf heb ik een renault scenic II en dat is geen ringauto.......

    Óf bedoel je op dat je wil rijden op de virtuele ring \o/_0/\o/_0/.
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Yep, maar hij zei dat jij hem in de 1e bocht al zo erg beukte dat ie gelijk een afwijking had. Weet ook niet wat ik moet geloven :).

    Trouwens jij headsetje echo't nogal zeg :p
     
  11. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Wij hebben de race gewoon uitgereden, dus er ging iets bij jou niet goed waarschijnlijk.
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Yep, en daarna nog zat andere races gedaan. Was gezellig. Jammer alleen dat we niet met 8 man waren. Volgende keer beter. Ff kijken of ik vanavond nog tijd heb voor een raceje! En dan hopelijk een keer zonder schade macer O-)
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu de arcade races bezig.Nog 2 te gaan..waaronder 2 ronden in de nunburgring.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    De een na laatste is de moeilijkste in de Arcade races. De rest doe je allemaal in één keer.

    Eveneens als de Time Trails. Bij sommige zit je er een dikke 7 seconden onder :confused:
     
  15. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    inderdaad. Onzin dat ze daar een richttijd aan gehangen hebben....
     
  16. Tjerk

    Tjerk Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Over gepimpte politie auto's gesproken.......(was een paar pagina's terug maar gaat zo hard hier hea:D)

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Tja, wat kan ik er over zeggen. Gameplay is top, maar dat wist ik al van de demo. Geluid is zeer goed en grafisch had het een klap beter gekund, maar so what met een gameplay van dit kaliber.
    Online vind ik jammer, want je kan niemand inhalen zonder gebeukt te worden. Ik dacht dat Turn 10 wel geleerd had van de fouten van Bizarre Creations, maar helaas. Ik blijf hoop hebben dat de grootste n00bs en mensen die dit spel alleen kopen voor de graphics of het tunen na enige tijd iets anders spelen waardoor de online mode weer serieus wordt, want spookrijders en tailfishers maken het voor mij niet echt aangenaam. (Ik had gisteren een race in R1 waarbij ik nog voor de eerste bocht getailfished werd. Moest de race uitrijden met 92% body damage met een enorme afwijking naar rechts. Won de race ook nog 8))
    Time Trails zijn te makkelijk. Beetje het niveau van PGR3. Ik heb alle tijden het eerste rondje al te pakken, en daar zit je in het 2de rondje alweer gauw zo'n 5 seconden onder. Op de Nurburgring zelfs 40 seconden. Maar hier concentreer ik me later wel op. Ik ga eerst lekker met de career bezig.
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Net eindelijk de Clio gewonnen \o/

    Ik heb gister het stuurtje gekocht van Joytech, de Nitro Steering Wheel for 360, en hij bevalt erg goed :thumbs:

    Hij voelt lekker stevig aan, en je hoeft hem niet perse ergens op neer te zetten, want je kan hem gewoon gemakenlijk op je schoot houden.

    Ik ben normaal helemaal geen racegamer, en dat was voorral omdat ik dat nooit echt kon, maar bij Forza 1 kwam er al meer verandering in, maar nu gebruik ik het stuurtje, en is het weer stukken lastiger geworden.

    Maar het rijden lukt me nu best aardig, ik zet de suggest line uit, maar ik heb de versnelling nog wel op automatic staan. Ik moet eerst even aan het sturen wennen. Zijn er mensen hier die ook dit stuurtje gebruiken? of heeft iedereen die van Microsoft? :9

    Wordt er vanavond weer geraced?
     
  19. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het op een lager moeilijkheidsniveau lastiger om een auto als de M3 in controle te houden.. Je kunt niet echt met je gas spelen omdat dat wordt opgevangen door alles wat op intermediate aanstaat... Op Professional kun je tenminste lekker spelen :D

    Jammer dat het Misano circuit er niet in zit.. Weet iemand een 360 game waar dat wel in zit? Moet daar over 4 weken racen, wilde het circuit vast oefenen eigenlijk :+
     
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Op de hoes staat FM2 online content support .

    Ik mag hopen dat het om nieuwe tracks en cars gaat .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina