Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb jou gister al toegevoegd :D. Ow even bij de weg, ben ik de enigste hier die de XBW review zwaar slecht vind. ik bedoel een voldoende, een voldoende! Motherfucking Dead or Alive Extreme Volleybal had een voldoende!!!

    Edit: Elven zijn echt niet overgewaardeerd, hoor. Een goede elf heeft een betere kans om 1 tegen 1 te winnen, los van skill. Aangezien andere rassen afhankelijk zijn van een Tree of Life en elven niet.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel zelf heel vaak Troll/Human. En vooral met de Troll heb ik weinig problemen met elfen (met elk ras eigenlijk :p). Vooral als ik minigun+smartlink+tree of life heb lukt het me wel aardig wat kills te maken :) En elke elf die me dan voor de voeten loopt krijgt niet eens de kans om zich uit de voeten te maken :p
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    jij hebt het mis, dat is juist het verschil

    een elf wint niet 1 tegen 1 omdat hij zo weinig health heeft.

    een elf moet of iemand verrassen of in een gevecht springen dat bezig is.

    na dat gevecht kan hij healen
     
  4. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Naja, een elf met katana en wired reflexes kan vrij veilig dichtbij een vijand komen, ook van voren. Eventueel met teleport zit 'ie zo met een katana in je rug hoor :p Ik vind alleen de Dwarf nog redelijk lastig spelen. Het gegeven dat je veel mana hebt, maar deze bijna niet vanzelf oplaad is erg lastig. Je kunt idd zo een totem gebruiken, maar waar moet je die tegenaan zetten? Er zijn weinig vijanden die er in gaan staan voor je :p En om nou elke tree of life weg te halen... Dat is suicide voor je Dwarf...
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan het gemiddeld lage cijfer wat deze game in de reviews krijgt (niet alleen hier, maar gewoon overal) ook niet echt begrijpen. Ik heb sinds Unreal Championship 2 op de Xbox niet meer zo'n verslavend fragfest-spelletje op de consoles gespeeld als deze. Oke, ik speel hem dan op de PC....maar dan geldt het nog steeds. Shadowrun leent zich uitstekend voor snelle potjes (online) knallen, vind het daarom ook totaal niet erg dat er geen SP inzit. Ik bedoel, dat zit ook niet in Battlefield maar daar wordt die game ook niet minder leuk op.
     
  6. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nee, een elf wordt in het spel gezet als een of andere silent assasin, maar zo komt hij totaal niet tot zijn recht. Hoe vaak zie je een elf ergens midden in een gevecht springen om de vijand sneaky om te leggen met backslash van een katana. Inderdaad, nooit. Een elf moet gewoon, net zoals elke andere klasse, ergens beginnen op in te raggen. En daar leent hij zich uitstekend voor aangezien het health verschil miniem is met human en al zeker met Gnome.
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    idd dat kan ook.
    Maar er is meer mogelijk met een elf. Heb een paar matches met een soort healer elf gespeeld. Resurrect, Tree of life, teleport en in ieder geval een shotgun.
    Wat ik dan deed (afhankelijk een beetje van het speltype en de map) in het begin meteen een tree of life casten..
    Vervolgens zodra een team member neer ging met teleport zo snel mogelijk daarna toe. resurrect casten en dan weer terug (als ie er nog was) naar mijn tree. Teleport had ik dan eventueel om weg te komen.
    Weinig zelf geschoten met die elf maar toch veel plezier ermee gehad.
     
  8. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik heb net wel zo iets grappigs gevonden. Als je een granaat gooit en gust gooi je die granaat echt fcking ver weg. Werkt ook met tree of life en andere zooi. En als je van een hoog gebouw springt en je doet gust onder je net voor je op de grond komt overleef je het. Gust is echt relax.
     
  9. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    De demo vond ik al goed , maar het hele spel is gewoon zo vet.
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb hem net maar ff gekocht. En meteen ook ff 1 voor een vriend van me meegenom,en. Demo vond ik echt lauw terwijl ik hem alleen nog maar tegen bots heb gespeeld. Kan niet wachten om hem zo met vrienden te spelen.
     
  11. Nitramuse

    Nitramuse Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    En donnie? Hoe beviel het? Volgende keer moeten we toch ff online gaan hoor. Die klote bots schieten ook niet op (letterlijk en figuurlijk).
     
  12. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het net een paar uurjes gespeeld. Training + Aantal online games.
    Ik vind het best moeilijk zeg, vooral het gebruiken van je magic of tech, Telkens zit het weer onder een andere bummer of trigger. heel verwarrend zeg. Het is nog een beetje chaotisch allemaal.
     
  13. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Je moet het gewoon telkens op dezelfde trigger/bumper zetten:/
     
  14. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het forum van consolegaming kan je inschrijven voor de ladders voor shadowrun. Ze gaan eerst kijken of genoeg mensen gaan inschrijven en zetten dan pas een ladder op consolegaming. Als je je team wilt inschrijven moet je naar het shadowrun forum van consolegaming gaan.

    Wannab ik schrijf ons alvast in, want het moet binnen een paar dagen gebeuren dus wees snel
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dat werkt niet.

    Ik neem aan dat je je spel varieert en meer dan 3 verschillende tech/magic gebruikt tijdens de potjes die je speelt?

    Stel je speelt en koopt wired reflexes, smokeen teleport onder je bumpers.
    Smoke staat onder RB. teleport LT en wired reflexes onder LB

    een andere keer koop je glider RB, smartlink LT en gust LB

    3e keer koop je smartlink, teleport en strangle. Wat ga je dan onder LT zetten?
     
  16. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop je teleport? LT -- Smoke altijd LB

    een tech zoals smartlink RB en die volgorde beetje aan houden dus tree of life (niet echt een direct nodige spell op LB of als quick cast via B gebruiken, en dan strangle ook LB en ressurect ook quick cast, zou je glider hebben doe die op LB :)
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit nog niet online gedaan, wel alle Tutorials doorgelopen en Bot Matches gespeeld om te kijken wat voor mij een beetje werkt....maar wilde het nu wel ff online proberen. Iemand zin om mee te doen ? :)
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Pfffff, ik baal dat ik nog druk met huiswerk bezig ben :mad: Ik kan pas vanaf donderdag weer (goed) gamen... Dan ben ik weer te vinden op Shadowrun!!!
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heej gozer dacht al dat die naam me bekend voorkwam jij hebt me geadd op live.

    Maar eh deze game is dope maar best pittig. Moet erg wennen aan al die skills enzo. Maar hij wordt zeker verslavend.
     
  20. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan wel kloppen ja ;) Heb veel Nederlanders toegevoegd :) Wil wel eens tegen Nederlanders spelen ipv die eindeloze Engelsen en Fransen :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina