fuzion weet je wa is we zijn wel goed ja maar hebbe ook een leven en onze strategie werkt wel maar nie bij hem omdat dit pas eerste keer dat we tge zo goed iemand spelen dus weet nie of neo wint hij heeft wel kans nu vertelt heoe hij bouwt. En is goed zijn nog bezig met regels maken maar da komt wel goed post ze denk vanaaf wel
Command & Conquer 3 is een goed spel maar om elke keer te blijven spelen dan gaat het vervelen en die ene amerikaan waar jij tegen moest spelen die blijft het spel maar 24/7 spelen....die gozer doet bijna niks anders dan C&C3...Achja dat moet ie helemaal zelf weten.
idd die zijn van mij ja.. en ja ik heb al betere gemaakt en die mag jij niet hebben: haha BTW: als je iets voor altijd wilt lenen, vraag het dan eerst even aub
wtf ik zeg dat ik die niet van mij zijn en dat ik die hele site niet heb gemaakt. Dus ik heb niks aan jou te vragen.... maar ik zal het doorgeven aan de site maker
ok. ik maak er verder ook geproblemen van, maar ik vind het gewoon niet chill als ik moeite doe om een goed plaatje te maken en dat ik dan ineens mijn werk op een andere site zie zonder dat ik er iets vanaf weet, weet je..
Hij heeft wel gelijk, hij steekt ergens tijd in en dan zie je zon plaatje in eens op iemand anders site,zonder iets te vragen,best lullig.
@ Deadzon3, waarom kickte je Zero toen het 4-2 voor hem stond? Kon je niet tegen je verlies? Maar als je nog een rematch wil mogen er mensen joinen. Toch? Om te kijken hoe jij weer wordt afgemaakt. Score: ClockTower: 5-2 Canals: 4-2 Toen werden Zero en Ik gekickt.
lmfao zeg ik dan iets over ConsoleGaming, en over het preciese geld zullen we nooit niks kunnen zeggen, als het wel zo is mag je mij hier posten wie wat heeft verdiend..
HeHe, Heb je me wat werk bespaart, nu hoef ik ook geen foto's te uploaden. Ohja, het was 3-1: Fuel Depod ging je opeens weg toen het 4-2 stond. (Deadzon3 vond het belangerijker om toeschouwers te killed dan Zer0San)