Test Drive Unlimited [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    kerol, Carpack 1 of 2 zat die al in 8)

2. SWYV_MHAGTA

SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het over sector B 7-8 daar doe ik altijd, 20.000 per keer

3. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Da's de CCR, ik bedoel de CCX die mooiere bumpers en velgen heeft.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Klein typfoutje van me dus. Bedoel dus ook de CCR. XP

5. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog 1 dagje en dan heb ik mn xbox 360 _O_ ff een vraagje over TDU online.. kun je zoieso al online rondcruisen met anderen of moet je daarvoor jezelf eerst aanmelden bij een "club"
    alvast bedankt :b:

6. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan altijd al met mensen rondcruisen daar hoef je niet perse voor in een club te zitten ;)

7. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Als je gewoon online aangemeld bent (dus online verbinding + live Gold moet je hebben, maar da's logisch), speel je altijd online bij TDU. Met een Club kan je bijvoorbeeld een eigen vriendenclub of bijvoorbeeld een musclecarclub maken.

8. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aah ok dus je kan je archievements ook online halen?

9. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Er zijn sommige achievements die je alleen maar online kan halen, door bijvoorbeeld een Club te starten, of tegen 10 mensen een ranked race te winnen.

Maar de normale achievements die eigenlijk offline zijn, kun je ook gewoon tijdens het online spelen behalen.

10. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aaah ok .... thnx again:thumbs:

11. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Lol dude, maakt niks uit hoor!:)

12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Hoever ben je eigenlijk met het spel/career Porsche-fan? Want ik weet dat je meer cruist, dan dat je races/challenges doet. :9

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hoe zit het eigenlijk met het customizen van je auto's in dit spel? Kun je er andere/dikkere bumpers en spoilers opleggen? Want dat vind ik toch wel een beetje een must. Dat vind ik namelijk echt supercool. Maar het cruisen lijkt me hier zo vet.

Deze vakantie goed werken! Na juni een HDTV kopen, dan hard werken en een wireless racing wheel kopen en TDU.

EDIT: Een verandering, ik heb net TDU gekocht via marktplaats voor 22,50.

Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  14. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    60%, ik doe al een maand geen nieuwe challenges meer. Dat cruisen blijft echt nooit vervelen!:D_O_

Je kan de auto's alleen motorisch tunen, behalve bij een paar auto's. De Alfa GT, Ford Mustang GT kunnen ook een bodykit krijgen.

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    @ Porsche-fan, cruisen blijft inderdaad nooit vervelen. :D :thumbs:

@ Dusky Demon NL, wat lichte uiterlijke aanpassingen zou me ook wat leuker lijken. Maar niets is leuker om met 100+ bolides en motors over het eiland te cruisen. :D

17. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis het het stylen van de auto's in TDu helemaal niet, daar heb ik NFS wel voor. Dit was mijn eerste game op mijn 360 en ik vind het nog steeds het beste spel wat ik heb. En TDu is meer dan racen, het trekt mij steeds weer aan om deze game te gaan spelen.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vond de demo ook supercool. Die heb ik ook veel gespeeld. Een beetje lekker cruisen met in de auto view en handmatig schakelen. Dat was echt zo relaxed. En morgen/overmorgen doe ik het dan op een 1000x groter eiland :D Kheb er nou al helemaal zin in :+ ik kan niet wachten. Hopelijk doet die gast hem vandaag al op de post. Maarja ik heb proefwerkweek en mijn ouders hebben mijn controllers afgepakt dus zo heel lang kan ik niet spelen :mad: Het eerste wat ik ga doen is sparen voor een dikke lambo :p

EDIT: even een update. die gast heeft hem op de post gedaan dus ik kan morgen gaan spelen! Je begon toch met een huurauto niet? En hoe zit dat met huizen kopen en je auto wassen?

EDIT2: Porschefan ik heb je toegevoegd om samen lekker te cruisen als ik morgen TDU heb :D

Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  19. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Jup je begint inderdaad met een huurauto, maar na een paar races kun je een goedkope wagen kopen/huren. Huizen kan je gewoon bij de makelaar kopen, en daar plaats je je voertuigen in. Maar je kan je auto's niet wassen in TDU. ;)

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    zitten er eigenlijk ook chopperbikes in TDU? Dat lijkt me echt vet cruisen namelijk :cool:

En alvast een vraagje: Hoe kom je op het begin snel aan geld? :+ want ik wil zo snel mogelijk een lambo O-)

Laatst bewerkt: 12 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina