Vandaag dan ook een berichtje van het service center gekregen dat mijn xbox bij hen aangekomen is. Dat ze daar heel gelukkig mee zijn en er alles aan zullen doen om 'm zo snel mogelijk weer bij mij terug te krijgen...
25 mei is ie opgehaald door UPS en volgens UPS de 26e al in Duitsland afgeleverd. Dus toch maar even bellen om te vragen hoe dat zit...
Vriendelijke jonge dame aan de lijn, dat dan weer wel, een ook nog eens binnen een minuut. Maar nee... die emailtjes... tja... Ze zou het even nakijken. Sinds 8 juni waren ze er mee bezig, en de 26e was ie inderdaad aangekomen. Wat ze die ene week ermee gedaan hebben weet ik niet, maar wat ze er sinds de 8e mee doen is nog een groter vraagteken. Zo groot is die box niet, hoe lang kan zo'n reparatie duren. Affijn, ze wist me nog te vertellen dat de 15 werkdagen vanaf moment van binnenkomst ingaan en dat ik 'm dus de 16e terug kan verwachten, aangezien dat een zaterdag is en maandag er meestal geen post komt zal dat wel rond de 19e worden.
Nog gevraagd naar wijziging van beleid (eigen xbox repareren ipv direct een andere opsturen) waar ze bevestigend op antwoorde. Over de garantie termijn was ze iets vager. Je krijgt niet opnieuw 2 jaar garantie, maar ze dacht wel dat je na een reparatie weer 1 jaar garantie krijgt. Weet ze niet zeker...
We wachten maar weer af (en spelen ondertussen gelukkig gewoon Forza 2 op de geleende xbox van de broer).
Laatst bewerkt: 12 jun 2007