Jezus Zer0san, Deadzone. Wat een Bullshit om iedereen messages te sturen van wie er won. Bewijst dat jullie nog minderjarig zijn!!
Whaha idd wat een onzin, wat is er nou gebeurd dan? Ik kreeg 3 van die berrichten ineens ging nergens over
Serieus maar het grappige was dat deadzone zei dat hij met 3-0 won en zerosan zei dat hij met 2-0 won. Ze speelden tegen elkaar dus wie heeft er nu gewonnen xD ?
Jaa ik ,jsus, wat een kk tjap is die zersan man, kk space`t m hard hij, maar k boek em, zal morge ff lobby maken, iedereen inviten, en dan zie je hoe ik die nerd own
Ja lol, eerst kreeg ik een message van Deadzone 3-0 voor hem, en later van Mercenary 2-0 voor Zerosan... Vage shit
Jammer dat mijn Capture Card het nog niet deed anders had ik het hier wel willen posten. @ Deadzon3, waarom kickte je Zero toen het 4-2 voor hem stond? Kon je niet tegen je verlies? Maar als je nog een rematch wil mogen er mensen joinen. Toch? Om te kijken hoe jij weer wordt afgemaakt. Maar Dubbles zijn nooit best of 5 dus je heb jezelf al klem geluld met je 3-0 gewonnen Score: ClockTower: 5-2 Canals: 4-2 Toen werden Zero en Ik gekickt.
Ff commentaar van een outsider 1.) hoezo zijn doubles (sorry dubbles) nooit best of 5? Dan heb ik het een paar keer verkeerd gedaan. 2.) het was toch een 1 op 1... ? 3.) Waarom zaten er 3 mensen in de game, bij een 1 op 1. (omdat je ging kijken?)
Je vergeet me belangrijkste punt Waarom zijn doubles (wat dit dus niet eens was) nooit best of 5? Daarnaast was het dus een 1 vs 1 en die kunnen natuurlijk wel best of 5.
Tuurlijk kun je een 1 v 1 best of 5 spelen, ben er alleen nog nooit 1 tegen gekomen die zo gespeelt is.