[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Er is ook een andere, je moet dan in act 3 waar je door de vloer kunt zakken moet je gelijk met die standed gast erin vallen en dan wachten tot je 3 glowing wretches achter je aan hebt en dan 1 taggen en zo zelf ook doodgaan. Ik hoefde het maar 10 keer te doen dus geen een keer mislukte.

2. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu nog niet zo ver bij "Find a mode to transport" ik moord een paar beestjes.. gedaan druk op een knop er gaat ergens een deur open.. ik loop er doorheen ik loop in de lucht ik zie zwevende objecten het ziet eruit alsof je onder de map loopt.. dit is een fout lijkt mij.. en dan loop ik een stukje erdoorheen en ga weer een openingn in en het is weer normaal.. dus er is gewoon een stuk niet afgemaakt.. :confused::confused:

3. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook wel is gehad in Act 1, online co-op was dat volgens mij. Na even worstelen en doorlopen op goed geluk was het weer normaal.

4. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jo, ik had 3 curbstombs gehaald in een match, iedereen van mijn vijand ging weg want ik ownde toen een beetje:p

kijk ik bij leaderbords heb ik maar 3 curbstombs die ik een paar dagen geleden gehaald heb. dus is mijn vraag: moet je als je die dingen mee wilt laten tellen, een match spelen waarbij niemand weggaat. dat is nogal irritant want de laatse tijd gaan veel mensen uit de match als het ze niet bevalt.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik heb er zelf ook vaak last van dat mensen weg gaan. Maar ook mijn verbinding zorgt daar bij mij automatisch wel voor, en ik was gisteren of eergisteren niet de enige. Over die curbstombs kan ik je helaas niks uitleggen, ik heb er zelf ook nog te weinig omdat te kunnen doen. ;):9

6. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij moet je 6 players hebben aan het einde van de match al wil jeje stuff mee laten tellen in leaderboards, maar voor achievement tellen ze nog wel, of was het nou andersom? naja, :p

7. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb 100 executions maar geen achievement... Vaag telsysteem! :mad:

8. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Waar zie je hoeveel je waarvan hebt?

9. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij leaderbords, jezelf op zoeken, niet alles staat er bij,

ik vind dat je gewoon moet kunnen zien hoeveel je van elk wapen heb, want het wordt wel bijgehouden, anders had je die achievements niet,

of kan je dat al zien??

10. Shizzel

Shizzel Guest

Omg, dit is echt al de 60ste keer dat ik dit heb gehoord, zonder te overdrijven. Het GoW forums staat er vol mee. Je krijgt hem wanneer je hem krijgt, of het nou 91 of 127 bepaalde kills zijn. Gewoon verder spelen.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Gisteren een kennis kwaad omdat ik zijn kill afpakte. Kwaad word iedereen wel een keer, maar niet zeuren als iemand je kill afpakt. ;):9

12. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Wat zeur je nou? Als er staat 100 dan neem ik aan dat ik bij 100 kills die achievement krijg. Het is toch zuur dat je hem niet krijgt bij 100?

13. ViperMike

ViperMike Guest

Ik snap niet dat mensen zich druk kunnen maken om achivements, als ik achivements wou zou ik wel kingkong kopen.

14. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Het is toch leuk om te laten zien dat je die en die moeilijke achievements al hebt behaald. 't Is voor mij iig niet om mee te patsen, het geeft me meer het gevoel dat ik de game echt heb uitgespeeld.

Trouwens, ik kan geen Ranked Game meer vinden of de host stopt ermee. Ik word hier zo ziek van. Als je niet tegen je verlies kan ga dan niet hosten want dan verspil je ook andermans tijd. Ik heb afgelopen week ongeveer 8 matches gespeeld die allemaal stopten.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Je bent niet de enige, ik heb er namelijk ook veel last van gehad deze week. Echt irritant. Neophyter NL die hier ook zit kan er ook over meepraten. ;):)

16. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    hosts die kappen zijn idd irritant. bad gamer review geven, das het enige wat je kan doen. Hopelijk kom je ze dan minder tegen.

Weet iemand al wanneer de nieuwe achievements komen? En met weten bedoel ik een officiƫle link of zo, niet 'ik denk zelf morgen':)

17. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    nieuwe achievements?

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Nieuwe achievements? Waar heb je het over? ;)_0/

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Waarschijnlijk een update met achievements :) Waar je weer een flink aantal MS puntjes voor mag neertellen ;)

20. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb GOW van iemand geleend en speel het elke dag ik vind het een top
    game.Goede besturing mooie graphics enzo ga hem zelf ook kopen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina