Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeGeKKe

    DeGeKKe Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0


    de samsung drive :mad: dit is egt klote, ik dacht ik koop een nieuwe met forza 2 denk dan de benq drive te hebben zit er een samsung in, ik vind wat microsoft doet egt schandalig, ze moeten overal gewoon die benq drives inpleuren, dan weet je tenminste cker dat er bijna niks meer kan gebeuren... ik heb dat ding nou net 4 dagen en ben nou eigenlijk al teleur gesteld :{ achjah hopen dat ik geen gescratched disc's terug krijg uit mijn xbox, hoe kan je cker weten als je een xbox koopt dat er een BenQ drive in zit, misschien ga ik em wel terug brengen en ik eis er een met een BenQ drive :b:

    * Ik zie net tot mijn grote verbazing een verse kras op forza motorsport 2 DVD, denken jullie dat ik em nog terug kan brengen bij mediamarkt of moet ik hem opsturen naar microsoft? *
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft er iemand een foto van de BenQ drive?
     
  3. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal een zoeken voor je boss, denk dat ik er wel eentje kan vinden. en Tismilucas, ok dan hebben we in ieder geval 2 kandidaten. en als we nou eens met z'n allen stuk voor stuk een brief inzenden dan zijn we in ieder geval al weer een stukje verder;P
     
  4. Victim be

    Victim be Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me dit uitleggen. Volgens UPS is mijn xbox 360 de 30 ste mei afgeleverd. Krijg ik vandaag (12/06) een mailtje van xbox servicecentrum dat ze daar mijn xbox ontvangen hebben. Wat is er gebeurt tussen 30/05 en 12/06 ?? Mag ik nu nog min 6 dagen wachten om Forza te spellen :mad:
     
  5. Brembo

    Brembo X-box dude

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    ALs ze daad werkelijk aan de reparatie beginnen, krijg je misschien een mailtje van M$. Die andere dagen heeft ie daar gewoon staan te wachten, tot ie aan de beurt was.
     
  6. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Gasten wees blij dat je een mail hebt want ik heb er nog geen eens één gekregen....


    Ik heb in ieder geval al een opsomming van mijn schadevergoeding die ik ga eisen aan Microsoft:

    - 40 miljoen euro voor de 4 weken dat die nu al kapot is.
    - 5 miljoen voor elke extra dag dat die te laat is na de 15 werkdagen (morgen zijn die om)
    - 10 miljoen aan emotionele schade die ik heb opgelopen
    - 50 miljoen omdat ik nu veel later de 100.000 gamerscore grens ga bereiken dan gepland.
    - 2 miljoen per beschadigde game (ik heb bijna 30 games dus reken maar uit)
    - 30 miljoen voor mijn ouders die mij emotioneel moesten opvangen
    - 10 miljoen aan waarschijnlijk verkeer stroomgebruik omdat mijn adapter kapot was
    - 25 miljoen omdat ik medewekers van Microsoft helpdesk niet altijd even vriendelijk waren
    - 50 miljoen voor spellen die nog steeds ongespeeld in de kast staan
    - 100 miljoen omdat ik helemaal geen enkel bericht nog heb ontvangen voor de stand van zaken sinds 22 mei


    Nou dat was wel zo'n beetje de schade vergoeding die ik zal kunnen eisen....helaas moet ik daarvoor wel in Amerika wonen maar ja toch wel een mooi bedragje....

    Wij Nederlanders zullen het wel weer moeten doen met een kutcontroller
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2007
  7. anton22

    anton22 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook mijn xbox is vandaag ontvangen bij het repair center volgens mail die ik kreeg. Xbox heb ik 1 juni meegegeven aan ups en is volgens ups 4 juni daar afgegeven. Lijkt erop dat ze hun achterstand een beetje aan het bijwerken zijn ofzo met hun administratieve fout gezien het aantal ontvangen mailtjes bij een aantal van jullie.
    Ben benieuwd wanneer de mijne terugkomt. (wil nou toch echt wel forza2 gaan spelen *) maar zal nog wel 2 weekjes geduld moeten hebben:'-()

    @METALFEAR : Ik zou inderdaad morgen bellen als ik jouw was. Mijn doos is veel later aangekomen dan die van jouw maar heb eerder bericht.
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Toen ik hun belde zeiden ze dat ze helemaal geen mailtje versturen wanneer die is aangekomen? :confused: Stelletje klootviolen.
     
  9. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Nee ik had zondag wel gebeld en om te vragen of ik hem deze week weer terug zou kunnen krijgen...naja toen zei die gast van ja dat kan wel ze zijn er nu mee bezig dus....en blablabla...dus ik verwacht verder geen mail meer want ik vroeg ook nog toen ik hem opstuurde krijg ik nog een mail voor ontvangst? Die kerel zei toen nee dus het zal wel...

    Maar ja bellen NA die 15 dagen doe ik zo en dan zal ik ook posten wat voor KUTsmoes ze hadden verzonnen en wanneer ik hem weer terug krijg...verwacht die post donderdag ;)
     
  10. anton22

    anton22 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok. Wist niet dat je al gebeld had. Nou ik wacht in spanning af donderdag op je post :D
     
  11. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    nou als ik dit lees word ik gek!!! mijne is pas 7 juni opgehaald dus dan mag ik blij zijn als ik 10 juli heb ofzo pffffffffff en dan nog beginnen aan forza :mad: om gek van te worden. Einde vorig jaar was het nog 5 werkdagen maar dit slaat alles... kutzooi
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]
    welke van de 3 is het beste? De phillips waarschijnlijk?
    Dat ze gewoon in iedere kapotte xbox onmiddellijk een nieuwe(goede) drive steken...
     
  13. Dariuz

    Dariuz Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga microsoft helemaal platmailen en bellen want ik krijg totaal geen informatie van die mensen over de stand van zaken. Allemaal idioot vaag gedoe. Hij is daar 5 juni aangekomen en nog geen enkel bericht ofzo over hoe het ermee staat en hoelang deze onzin nog gaat duren :mad:
     
  14. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zouden die ex-minister van Informatie uit Irak bij MS aan moeten nemen.

    Nee er zijn geen problemen met xbox360

    Nee hij maakt geen krassen

    Nee we hebben geen problemen bij de repaircenter

    Nee dit is geen structureel probleem, het gaat hier om individuele gevallen.



    Sorry Fardo, kon het niet laten na 3 dagen. (:
     
  15. dewallef

    dewallef Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, de mijne is ook aangekomen op 22 mei in Duitsland dus hopelijk heb ik morgen ook een email want ik begin hier al serieus ontwenningsverschijnselen te krijgen.=(
     
  16. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Nou ik heb net gebeld en ze zeiden dat ze even de status zouden bekijken van mijn 360 dus zetten ze me weer in de wacht. (dat kon er nog wel bij hoor met die 10 minuten die ik daarvoor had moeten wachten)....

    toen die gast aan de telefoon kwam zei die dat die een mail heeft gestuurd naar het reparatiecentrum omdat mijn 360 allang terug had moeten zijn en dat ik dus komende week een teken van leven zal zien in de service van Microsoft...

    Naja ik zei dat zullen we dan nog wel eens zien volgende week...ik durf te wedden dat ik volgende week wel weer aan de telefoon zal hangen.
     
  17. Victim be

    Victim be Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dat hier allemaal lees mag ik van "geluk" spreken dat ik die mail zo "snel" kreeg. De mijne was later opgestuurd dan sommige andere. Maar de eerste keer dat ik hem opstuurde had ik hem terug binnen de 2 weken. Dat zal nu niet het geval zijn. hier ligt Forza 2 dan .... te wachten:mad::mad:
     
  18. Cyrillius

    Cyrillius Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Fabricage 360 is wanprestatie

    Volgens UPS is mijn 360 op 30 mei afgeleverd in Duitsland (hij is 29 mei opgehaald door UPS). Vandaag kreeg ik, net als vele anderen hiero, een mail van het servicecentre dat m'n xbox 360 is gearriveerd. Het is wel duidelijk dat er wat probleempjes zijn bij het verwerken van alle 'gestoorde' spelmachines. Zal ongetwijfeld ook te maken hebben met de grote toestroom van defecte apparaten.

    Mij valt op dat er veel mensen zijn die, net als ik, rond de launchdatum een 360 hebben gekocht en dat die er na ongeveer anderhalf jaar gewoon mee ophoudt. Dat kan geen toeval zijn. Ik heb werkelijk in al die tijd nooit een probleem gehad, tot twee weken geleden. Toen was het ook meteen over en uit ('Ring of Death'). Als ik dan ook nog lees dat sommigen al tot drie keer toe een defecte Xbox voor reparatie hebben opgestuurd, kan ik niet anders concluderen dat er echt iets ernstig is misgegaan bij de productie van de 360 en wellicht nog steeds misgaat. Het 'uitvalpercentage' moet echt wel gigantisch hoog zijn.

    Naast het beruchte probleem van het bekrassen van DVD's, lijkt er dus nog een ernstig hardwareprobleem te zijn, waar vrijwel iedere 360-gamer vroeg of laat mee te maken krijgt. Ondanks dat ik echt een groot liefhebber ben van de 360 en de geweldige games die beschikbaar zijn en die nog gaan komen, vind ik dat Microsoft een absolute wanprestatie heeft geleverd bij de productie van de console. Het wordt tijd dat ze daar eens voor uitkomen en de gedupeerden tegemoet komen.
     
  19. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Vanavond weer gebeld met support. Dit keer kreeg ik eindelijk de 2e lijn support, omdat ik sinds donderdag wacht op de UPS labels. 2 uur na het telefoontje kreeg ik eindelijk de UPS labels, dus morgen maar even bellen met UPS!
     
  20. alpha-sphere

    alpha-sphere Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Wou net even weer een froza 2 marathon houden maar helaas kreeg ook ik de ring of death te zien. 1,5 jaar lang nooit problemen gehad en nu is ie ineens dood :mad:
    Morgen even UPS bellen om 'm op te laten halen. Hopelijk heb ik 'm snel terug
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina