Ik was al niet in de beste stemming, en toen ik dit stukje leesde werd het er niet beter op, maar nogmaals mij excuses voor die reactie.
ik lees nu pas eigelijk dat die mercenary idioot zegt in zijn message, dankje dat neem ik als een compliment, het meest aardigste woord waarmee ik ooit ben uitgescholden, noobje van me
Ja Chippas speelt ook nog met de Torque Bow he. En als je active reload maakt met de sniper is iemand in 1x down
dit toernooi gaat dicht vanwege andere belangrijke LAN toernooien. Na het wcg kunnen we dit wellicht afspelen. Het nieuwe toernooi doen meerdere spelers uit de UK mee, 80% van de spelers op deze schema heb ik niet gekozen maar zijn gekozen door Smartiez
Waarom zou die helemaal naar iemand toe gaan om te vragen wie de beste sniper is? Toch niemand weet daar antwoord op
valt te bezien,dit kan toch alleen maar op een lan bekeken worden... en dan is het de vraag heb je je dag of niet... soms maak je onmogelijke headshots achter elkaar en op andere momenten mis je net op een millimeter alleen dat dan meerdere malen achter elkaar
Als je onmogelijke headshots schiet zijn ze niet onmogelijk knewb En als je skills hebt met sniper schiet je vaker van die 13373 headshots imo.
Het toernooi staat helemaal in de planning on CG.eu, ik heb het topic ff laten sluiten totdat WCG en 3.0 achter de rug is, dan zal het openen.
wow ,meneertje ik neem alles letterlijk op!!! en praat niet met die domme getallen ,maakt je echt niet PRO hoor!!! En ga nu a.u.b niet zeggen dat IK te KNEWB ben om dat te begrijpen. _0/_0/
Hey danny omdat RiP niet meer bestaat word dat team vervangen door xHLHx team 2 omdat daar shockerr inzit hij neemt als partner xHLHx ExisTenCe