Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt het linken dan? Al mijn linkjes lijken niet te werken namelijk -_-
     
  2. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals ik schiet egt niet slecht, als je dat denkt is dat aan jou.... Maar als je kijkt naar de rate of fire binnen een burst van de br is dat veelste traag, kogel 1 komt altijd aan door je aim, maar 2 en 3 van de burst komen niet aan... Was bij halo2 ook al... Alleen daar was de auto aim zoooo groot dat het soms nog aankwam.. Ze moeten die kogel er gewoon als 1 kogel uit laten komen, dus dat de burst zo snel is dat alle 3 de kogels inslaan op dezelfde plek, dan heb je namelijk maar heeeeeel weinig autoaim nodig en kan je met goede aim iemand kapot knallen, net zoals met de pistol uit halo 1...

    Maar dat snap jij waarchijnlijk niet omdat je halo1 nooit gespeeld hebt en denkt dat halo2 een super balans heeft...
     
  3. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    kogels komen allemaal aan hierzo hoor :-\ jij bent wss zo iemand die zijn 1337ness zo wilt showen dat hij van de eene kant vd map naar de andere wilt schiete met BR, wel mijn beste, nee, dat gaat niet...
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Het is een neger!!! :eek:

    Serieus ik zie echt geen zak man :lol:
     
  5. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan ook best zijn dat je alleen wat ziet omdat ze het model daar omheen hebben gebouwd. Al lijkt dat litteken wel raar.
     
  6. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet veel zeggen, en ook niemand voor slecht verklaren, maar als je op laag niveau halo 2 speelt, dan komen de kogels allemaal aan. Simpelweg omdat de spelers zelf, of gewoon naar voren rennen, simpelweg naar 1 zijkant toelopen, niet schuilen als ze bekogeld worden. Naarmate je op hoger niveau speelt zal je toch sneller en slimmer moeten gaan bewegen. Denk hierbij aan schieten-schuilen-schieten-schuilen enz. Dan maakt het weldegelijk uit. Bursts van non-host spelers komen niet aan of voor de helft als er op deze wijze gespeeld wordt. Afstanden maken dan ook niet heel veel meer uit

    Van de ene naar de andere kant schieten is weldegelijk mogelijk, gemakkelijk zelfs, als je host bent... Bij halo 1 was dit ook het geval. Er was wel sprake van lag, maar dan nog was het mogelijk om van host te winnen omdat er maar 1 kogel uitkwam die je dan op een bepaalde manier moest zien te plaatsen(ervoor mikken, erboven etc.) Ik snap dergelijke halo 2/3 frustraties wel. Daarom hou ik dus persoonlijk van sniper games. Host verschil maakt dan niet al teveel uit. De kogels komen dan snel aan en er is sprake van 1 kogel.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.437
    Leuk Bevonden:
    213
  8. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    lees is een keer wat pagina's....
    2 kleine pagina's geleden werd het ook al 2 gepost.
     
  9. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach ja na een tijd de halo3 beta gespeeld te hebben, ging ik laatst weer halo1 ntsc spelen. Wat een wereld van een verschil is het dan toch weer:eek: Ik was zelfs host maar werd er zo vaak uit gepistold omdat heel me aim gewoon verneukt was geraakt door halo3:emo:
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Altijd dat gezeur van jou. Halo 1 beter word er echt ziek van. Blijf toch gewoon dan halo 1 spelen. Maar valt me echt op, zoveel praat je over halo1 beter dit dat. Het klopt wel, maar kom op een keer zeggen is genoeg ;)

    Verder geen aanval op jou gericht ;)
     
  11. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    :emo:²
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan niet vaak genoeg gezegt worden, alleen wij gaan ook gwoon verder. H1 is nu helaas verleden, als iedereen nog h1 zou spelen zou ik zeker nog h1 spelen, helaas speelt niemand meer. En ik heb geen luxe van de ntsc dus dat schiet ook niet op.

    Dit is ook geen aanval ;)
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat niemand die meer speelt?? H1 is wreed 8) :p Hoop dat halo3 halo ook van de troon afkickt
     
  14. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo ,de ar voldoet perfect net zoals in halo ce,ideaal wapen op de korte afstand...


    Vind je, tja geweldig veel vuurkracht,maar o zo langzaam,met een aangepaste tacktiek kun je hem zo uitschakelen.Zo Echt véél hebben wij hem hier in al die potjes die hier gespeeld zijn niet zien gebruiken wegens véél te langzaam om op te laden.

    Dat is een probleem dat écht logisch is voor een automatisch vuurwapen.
    Ik heb jou jaren lang horen zeuren over het feit dat halo 2 echt te gemakkelijk was om iemand te killen...iedere noob kon je zó doodschieten.
    Nou passen ze het een keertje serieus aan ,en is het wéér niet goed...
    Hier ondervinden wij alvast niet méér problemen op middellange afstand...
    Het is een kwestie van goed te mikken en je rechterwijsvinger onder controle te houden ...Je hebt toch al zolang geroepen op skills mijn beste,nu heb je daarvoor terug die skills nodig,een scherp oog én een vaste hand...al zou ik liever hebben dat bungie je de mogelijkheid geeft om de br in te stellen op schot per schot.
    En het hangt er vanaf van op welke afstand jij al begint te schieten op je vijand,zowel de ar als de br hebben hun grenzen wat betreft reikwijdte en impact,wil je van verder raken ,neem de sniper.....


    Ach zo ,je wil terug naar die goede oude auto-aim van halo 2 .
    Wil je snel en veilig van op afstand killen, neem de sniper ,succes verzekerd...
    Een goed allround wapen bestaat niet mijn beste, toch zeker niet als je het zwaar overpowerde halo ce pistool voor ogen houdt aangezien diens vuursnelheid,trefsterkte en scoopmogelijkheid hem sterker maakte dan de ar van destijds.Je moet je wapens aanpassen aan de tacktische keuzes en omstandigheden welke bepalen met welk tweede wapen je het effectiefst kan wezen.Helemaal anders dan destijds met het halo ce pistool waar iedereen mee rondliep..

    Mwa ,zoveel hoeven ze niet meer bij te schaven,de respawnpunten, een mogelijkheid om de br op one shot te zetten en het hostvoordeel af te zwakken....
    Het komt wel goed mijn beste....
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  15. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG, jij hebt volgens mij egt een plaat voor je kop zitten die onmogelijk weg gaat... Als je leest zie je dat ik het idd goed vind dat er veel minder auto aim in de BR zit.. Daardoor is er idd skill nodig, iets dat in halo2 miste. Maar feit is dat als je op lange afstand van iemand staat en diegene loopt een beetje heen en weer je maximaal maar 1 van de 3 kogels uit een burst kunt raken. Waardoor je BR maar de effectieve kracht heeft die gelijk is aan 1/3 van wat hij had moeten zijn. Als ze die kogels er giga snel als zijnde het 1 kogel uit laten komen is bungie gelukkig want het is nog steeds cool en zijn de spelers gelukkig omdat je raak kunt schieten. Daarvoor heb je dan geen auto aim nodig, maar skill!!!!!!!!!!

    En je bent wel achtelijk om te zeggen dat je dan even een sniper op moet pakken... Ik bedoel de tegenstander denkt daar vast niet hetzelfde over en er ligt altijd een sniper voor je voeten....|:-|:-|:- (cynisch)
     
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ik snap jou niet hoor:

    Als er in de verte iemand loopt en probeert jouw kogels te ontwijken dan is het niet zo gek dat sommige kogels missen. dat heeft gewoon met skills te maken, nu snap ik dat een wapen zoals de BR een flinke terugslag meeneemt en dus niet onbewogen blijft na het eerste schot. wat jij voorsteld is al helemaal belachlijk, 3 kogels als 1 uit een BR laten komen. uhm humm, =( zie ik de logica niet van in. Wat wil je? Dat alle kogels die jij schiet maar altijd raken? Zeer skillvol.

    De BR is altijd een Mid-range wapen geweest, dat betekend dat deze op long range minder kans krijgt om zijn doel te raken: net als svennies zegt neem dan een sniper dan raak je altijd: mits je een beetje kunt richten. :+
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  17. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    halo is niet een game gebaseerd op realisme. het is en blijft een game, er hoeft niet altijd logica achter te zitten, ze zouden de BR toch zo kunnen aanpassen, dat als je drie kogels achter elkaar schiet, dat ze dan ook echt dezelfde baan volgen.
     
  18. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje, eindelijk iemand die het WEL snapt!!!!!1
     
  19. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach ja, was meer zo dat ik teleurgesteld was in halo3.. toen ik weer halo1 speelde
     
  20. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja lekker vervelend is dat in halo3 als je ze in eerste instantie raakt maar dat er maar 1 kogel van je burst aankomt ( van je BR dus ) kunnen ze idd beter doen dat of alle 3 op zelfde plek komen of gewoon 1 kogel die veel sterker is.

    @svennies
    Wat is het nut van een optie om te switchen naar kogel per kogel? wil jij graag 12x schieten op iemand? nee dat zou wel erg handig zijn

    oh en wie zijn die WIJ waar je heletijd over praat eigenlijk?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina