[Wii] [Wii] Mario Strikers Charged

Discussie in 'Games' gestart door xbox3604life, 24 mei 2007.

1. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Aangezien ik nog geen topic over deze aankomende Wii-topper heb gevonden maak ik hem bij deze aan.

Titel: Mario Strikers Charged
    Developer: Next Level Games
    Genre: Sports
    Releasedates (volgens IGN):
    US: July 30, 2007
    Japan: December 31, 2007
    Europe: May 25, 2007

Info:

voetbalgame met mario en zijn vrienden. er zijn 7 arena's uit het gamecube spel te vinden en 10 nieuwe arena's. verder kan je nu ook het internet op en er zijn ook challenges te vinden.

Screens:

Video's:
    http://www.gametrailers.com/player.php?id=19748&type=mov&pl=game

Extra:
    het schijnt een veel leukere en uitgebreidere versie van de gamecube te zijn.

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag gekocht, nu gelijk proberen :) Zal hier zo snel mogelijk mijn eerste impressie neertypen. Verwacht echter niet teveel objectiviteit want ik vond het origineel op de Cube al helemaal geweldig dus jah :+ Trouwens, even voor de politieke correctheid : hier in Europa wordt de game verkocht onder de naam "Mario Strikers Charged Football". Afijn, it's time to play :cool:

En het mooiste is nog dat ik normaal gesproken totaal niks met voetbal heb. Niet om naar te kijken, maar ook totaal niet om te spelen in de vorm van een Fifa of een Pro Evo. Maar dit....dit is gewoon geweldig :D

Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    ik vond de vorige eentonig. Ben benieuwd naar je impressie.
    Vooral naar het onlinegedeelte.

4. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem net eerste impressie is leuk spel ik heb hem nooit op de gamecube gespeeld nu moet ik nog ff wennen aan de gameplay.

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet toegeven, als je die MegaStrikes een paar keer hebt gezien is het "spectaculaire" er wel een beetje vanaf ja....maar dat was met deel 1 idem dito. Verder is het allemaal weer net ff iets chaotischer omdat naast je Captain nu ook je Sidekicks over speciale moves beschikken. Erg leuke opvolger van deeltje 1....online heb ik er alleen nog niks van gezien.

6. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit een spel die je perse moet aanschaffen als Wii-bezitter, of dat nog net niet?

7. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Er is nog geen wet die zegt dat dat nodig is :+

Hangt er volgens mij vanaf wat voor soort games je zelf graag speelt. Als de nintendo sportreeks je boeit en je wilt graag met meerderen (nu al dan niet online) spelen dan hoort ie in je verzameling thuis.

Ik laat hem in ieder geval links liggen.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Hij is wel erg leuk om af en toe een avondje met vrienden te spelen :)

9. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    heel leuk spel dit. zeker kopen (wifi is wel een vereiste).

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vereiste om online te spelen jah, voor thuis op de bank met vrienden voldoet een krat bier ook hoor ;)

11. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen wifi zal ik dan dit spel kopen of ssx blur ?

12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Waarom is de geluid en het muziek zo saai als je een wedstrijd speelt?! Erg slecht gedaan zeg, volgens mij was het geluid bij deel 1 veel beter. (Ik kan me vergissen)

Ik heb hem geleend bij iemand, maar ik denk niet dat ik hem meteen ga kopen. Ik wacht wel totdat hij is afgeprijsd.

13. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is zeker de moeite waard singleplayer is niet zoveel 3 cups de eerste 2 speel je respectievelijke gemakklijk vrij en de 3e met wat moeite. Online is het wel leuk, jammer dat de puntenranking beetje verouderd zijn vind ik, spellen als battlefield cod fifa hebben betere rankings online, hier krijg je gewoon punten en om de maand [of seisoen?] worden die weer weggedaan aleen jijzelf ziet hoeveel je totaal verloren of gewonnen hebt, jammer dat je geen medailles kan winnen etc.

14. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Zal deze binnenkort maar eens kopen samen met mario party 8!

Deel Deze Pagina