Hoezo ,de ar voldoet perfect net zoals in halo ce,ideaal wapen op de korte afstand...
Vind je, tja geweldig veel vuurkracht,maar o zo langzaam,met een aangepaste tacktiek kun je hem zo uitschakelen.Zo Echt véél hebben wij hem hier in al die potjes die hier gespeeld zijn niet zien gebruiken wegens véél te langzaam om op te laden.
Dat is een probleem dat écht logisch is voor een automatisch vuurwapen.
Ik heb jou jaren lang horen zeuren over het feit dat halo 2 echt te gemakkelijk was om iemand te killen...iedere noob kon je zó doodschieten.
Nou passen ze het een keertje serieus aan ,en is het wéér niet goed...
Hier ondervinden wij alvast niet méér problemen op middellange afstand...
Het is een kwestie van goed te mikken en je rechterwijsvinger onder controle te houden ...Je hebt toch al zolang geroepen op skills mijn beste,nu heb je daarvoor terug die skills nodig,een scherp oog én een vaste hand...al zou ik liever hebben dat bungie je de mogelijkheid geeft om de br in te stellen op schot per schot.
En het hangt er vanaf van op welke afstand jij al begint te schieten op je vijand,zowel de ar als de br hebben hun grenzen wat betreft reikwijdte en impact,wil je van verder raken ,neem de sniper.....
Ach zo ,je wil terug naar die goede oude auto-aim van halo 2 .
Wil je snel en veilig van op afstand killen, neem de sniper ,succes verzekerd...
Een goed allround wapen bestaat niet mijn beste, toch zeker niet als je het zwaar overpowerde halo ce pistool voor ogen houdt aangezien diens vuursnelheid,trefsterkte en scoopmogelijkheid hem sterker maakte dan de ar van destijds.Je moet je wapens aanpassen aan de tacktische keuzes en omstandigheden welke bepalen met welk tweede wapen je het effectiefst kan wezen.Helemaal anders dan destijds met het halo ce pistool waar iedereen mee rondliep..
Mwa ,zoveel hoeven ze niet meer bij te schaven,de respawnpunten, een mogelijkheid om de br op one shot te zetten en het hostvoordeel af te zwakken....
Het komt wel goed mijn beste....
Laatst bewerkt: 12 jun 2007