Show je Achievements [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind het gewoon minder tof dat mensen via dat recoveren aan achievements komen, maar wel gaaf opzich dat die techniek er al is! :)

2. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ieder zijn keuze vind ik als hij glitches gebruikt voor het boosten van je gamerscore. Als je eenmaal die hele moeilijke achievement helemaal alleen behaald hebt krijg je een goed gevoel. Dat zou je bij een geglitchte achievement denk ik niet krijgen.

3. METALFEAR

METALFEAR Guest

Gelukkig is dat niet zo op sites als www.my360stats.net (of com) daar worden de 0 punten games niet meegenomen in je stats en dat is maar goed ook. :b:

4. Neophyter NL

Neophyter NL Guest

Dwarf Scourge
    Kill one hundred enemy Dwarves.

5. Xplicit

Xplicit MX-3

Leuk Bevonden:
    0
    Gamerscores meoten toch aangeven hoe goed je ben, omdat je zoveel achevements heb gehaald? Eigenlijk wil je dan stoer doen met punten die je niet eerlijk hebt gehaald. Ik zal nooit glitches ofzo gaan misbruiken om zo veel meer gamerpoints te halen, want dit gaat etteren met het hele bedachte systeem (game eerlijk 100% uitgespeeld word beloond met Gamerpoints, waardoor andere 360 gamers kunnen zien dat jij er echt moeite vor heb gedaan en hierdoor waarschijnlijk wel skills heb met dat spel). Zelfde als een Lamborghini leasen en dan zeggen dat je hem eerlijk hebt gekocht.. (ok, misschien niet helemaal, maar het gaat om hetzelfde, patsen emt iets wat je eigelijk neit heb).

Maar zoals ik al zei, echte bikkels doen het zelf zonder glitches ;)

6. METALFEAR

METALFEAR Guest

Dan wil deze echte bikkel wel een keer GoW tegen je doen hahahha....

Ik kan zo laten zien dat ik geen n 0 0 b ben hoor....boeie wie speelt er eigenlijk nog legaal deze tijd? Iedereen heeft wel een keer gecheat

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Als ik in Singleplayer de kans krijg doe ik het ook. Met multiplayer heb ik een bepaald principe, omdat dan anderen er last van hebben. ;)*)

8. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
  9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    @ Metalfear! Wahah...dus ik ben serieus de enigste clean hiero? Ik heb wallhack op mijn pc geinstalleerd maar dat deed kameraad, moet ff te testen of het werkte. Maar van de rest heb ik nooit gecheat :p

10. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wat ik met GoW vind is dat ik totaal geen zin heb om 10.000 mensen te gaan mollen. Moet je je voorstelle; ongeveer 10 kills met 5 ronde match dan moet je dus 1000 (!) matches spelen. Nou veel plezier zou ik zeggen. Die andere achievements (Capital Punishment enzo) vind ik dan weer wel tof om zelf te halen.

maarja, ik zou waarschijnlijk nooit seriously halen :mad:

GoW:
    Capital Punishment.

11. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Ik heb GRAW II een keer uitgespeeld, op normal.
    En laatst op zn allermoeilijkst. Hier was ik al aan begonnen (moeilijkst) toen ik nog geen Live had, afgemaakt toen ik Xbox Live had..
    Nu moet ik alleen nog alle side objectives, maar ik weet niet bij welke missie ik m al wel en welke nog niet gedaan heb..
    Als ik bij stats kijk staan er alleen de stats van de eerste 2 missies (heb ik gedaan voor andere achievements).
    Hoe kan ik zien bij welke ik m al wel heb? Ben nu maar weer bezig hem NOG een keer te spelen.. Gwoon via Quick mission, op zn allermakkelijkst.
    Vind t alsnog wel kut, moet telkens hele level doorrennen voor 1 á 2 auto's / helicopters en dan de missie nog helemaal halen. Ook kan ik die cutscene's weer niet skippen.. Bleah!

Whaha wa wat belachelijk! Bij sommige games zijn die achievements echt zó makkelijk! Wat een onzin.. Ik moet vet veel moeite doen voor alle van GRAW 2 en GoW, bij CoD2 moet je hem gwoon één keer uitspelen op zn moeilijkst.. Ik altijd maar verbazen over de hoge gamerscore van iedereen :p

Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  12. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou da veteran valt niet mee hoor.Je moet echt doorbijten.Je wilt zo je xbox uit raam gooien soms.Wordt je echt boos van.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Valt wel mee, ik heb vandaag ook weer een COD 2 achievement gehaald. Die laatste missie voor die Stalingrad achievement. Je moet dan op het laatst 3 punten schoonvegen van Duitsers, best kut opzich. Als je eenmaal door hebt waar je langsmoet is het wel te doen. Ben alleen bang voor de missies met de Britten en de Hill 400 missie met de Amerikanen. Crossing the Rhine is dan weer retemakkelijk, zelfs op Veteran. Boeien dat je dood gaat, Prey heeft mij geleerd dat ik ook zonder kwaad te worden games kan uitspelen. Dat spel maakte het zelfs leuk om dood te gaan, en sindsdien vind ik het in andere games ook niet meer zo erg. Prey mag dan misschien een Horror game zijn, het hielp mij wel grotendeels van mijn agressie af. ;):)

14. Xplicit

Xplicit MX-3

Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee? Je wilt neit weten hoeveel moordneigingen ik tegen mijn 360 had om cod2 op 100% uit te spelen :p Ik heb met ziektes gegooid die nog niet eens bestaan! maar het was wel leuk als je er op terugkijkt :p

15. Xplicit

Xplicit MX-3

Leuk Bevonden:
    0
    GoW is alleen moeilijk op Insane, en als je neit goed bent meto nline gamen, de online achievements.. voor de rest valt het reuze mee met GRAW2 en GOW ^_^

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Forza Motorsport 2

Flawless Race
    5G
    Awarded to the driver(s) who finish the race with no time penalty against an opponent.

Niet echt een lastige maargoed..

17. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ metalfear, ik durf te wedden dat er nog zat legaal spelen. Met de komst van de 360 heb ik juist nog nooit gecheat. Vind ik echt in de meeste gevallen de fun van het behalen van achievements wegnemen. Vind het eigenlijk ook een beetje zielig dat je om zo veel mogelijk achievements te halen gaat cheaten en recoveren...

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    /me steekt ze hand op, cheaten is voor losers die er niets van bakken. Ga met barbies spelen als je niet kan winnen!!! :D daaaaaaaaaaaaag _0/

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mijn achievements stellen eigenlijk niets voor, maar ik ben altijd blij met de progressie die ik maak. Komt ook dat ik te weinig tijd heb :eek:

Shadow Run - 4 Achievements - 40 Gamerpoints
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

• Chapter 3 Training - Complete Chapter 3 Training - 10[​IMG]
    • Chapter 4 Training - Complete Chapter 4 Training - 10[​IMG]
    • Chapter 5 Training - Complete Chapter 5 Training - 10[​IMG]
    • Chapter 6 Training - Complete Chapter 6 Training - 10[​IMG]
    Ik heb me aardig vermaakt met de trainings missies van Shadow Run. Ik heb nu ook een aantal on-line games gespeeld. Ik moet daar nog erg aan wennen. De game is leuk, maar ik heb soms het gevoel dat je te weinig geld hebt om de leuke dingen te kunnen kopen. Ik heb op dit moment ook nog niet mijn speel stijl kunnen vinden. Toch nog maar eens oefenen op bots. Deze game houd me in iedergeval nog een tijdje bezig. Gelukkig want ik heb nog geen andere toppers kunnen ontdekken.
    /**/

20. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    @ RVDV: Kom jij maar eens een ranked match in GoW spelen en herhaal dan wat je hier schreef, kun je lachen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina