Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0

    niks over die mening , maar kartels , je moet toch echt goed kijken hoor ,en daar let k niet op bij een game zoals Forza 2 , waar de gameplay gewoon veel belangrijker van is :)

    maar vette avater man , waar heb je die gevonde op internet :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk dat er nogal een verschil is tussen het spelen op een HDTV en een SDTV. Omdat ik zelf onlangs ben overgestapt kan ik wel een soort van vergelijk maken. Op SDTV zie je de kartels veel minder omdat het beeld gewoon uit minder punten bestaat en dus minder scherpte weergeeft. Vice versa op HDTV. Op mijn HDTV is m'n auto één grote kartelrand (tikje overdreven uiteraard), terwijl ik dat me van de demo (toen ik nog op een normale tv speelde) niet kan herinneren...
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Alle upgrades zijn vanaf het begin van het spel meteen beschikbaar. Dus er zullen niet nog meer spoilers, bumperd e.d vrijkomen naarmate de game vordert. :)

    Tenminste toen ik een paar posts terug vroeg, of alle upgrades vanaf het begin van het spel al beschikbaar zijn kreeg ik een 'JA' antwoord. :)




    Hoeveel credits zul je eigenlijk wel niet nodig hebben om leven 50 te behalen? :eek: Iets van 5 miljoen of nog wel meer?

    En hoeveel credits zul je ongeveer met een Endurance race behalen?
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    even van een ander forum c/p: hopelijk moet je dit hebben :)


    btw wat zijn timetrails kut met achterwiel aangedreven autos :p

    schijthokken
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  5. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij wilt juist uitdaging maar je zou wel een niveau lager pakken als het ooit moeilijk wordt? Beetje raar.

    Ik race gewoon op hoogste niveau en upgrade mijn auto niet maximaal. Wil wel een beetje uitdaging hebben.
     
  6. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    ga gewoon online en kijken of je dan nog zo makkelijk wint
     
  7. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand trouwens enig idee wat die secrets zijn?
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    :)
     
  9. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Vooral die met die Secret Toyota is echt een drama op maple valley. Toen ik die tijd had gehaald vond ik het gelijk goed en had ik geen zin om nog een snellere tijd te halen.

    Inderdaad, het is natuurlijk makkelijk om je auto te tunen naar een S of U klasse, daarna win je waarschijnlijk alle races met gemak. Ik probeer in de carreer gewoon een beetje in de buurt te blijven van de tegenstanders.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    GT HD is NIET mooier, damn.

    1 auto, 1 track, een soort schilderij als achtergrond, zo statisch als de pest……..

    En Dirt ziet er misschien mooier uit door al die overdreven Bloom-effecten, maar draait wel op 30 frames per seconde, doe mij maar iets mindere graphics en 60 frames per seconde, loopt zo ontzettend veel beter dan Dirt. (de demo dan)
     
  11. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik dus moeilijk doen als het makkelijk kan. Ik wil namelijk wel de game uitspelen, ik vind veel van de races nu al tijdrovend, het spel zou moeten anticiperen op jou auto en kwaliteiten, niet andersom. Dus om het mezelf onnodig moeilijk te maken vind ik onzinnig. Natuurlijk wil ik uitdaging, ik kan ook gewoon 10 seconde wachten op de start.

    Maar zeg nou zelf, net als bij Oblivion, ga je 10x dood op hetzelfde stuk en kom je dus absoluut niet voorbij een gedeelte, dan zet iedereen die moeilijkheidsgraad een stuk lager. Ze hadden het anders op moeten lossen, door bepaalde wagens alleen te laten unlocken als je alles op Hard uitspeelt.

    @ tasso, sterker nog, tot nu toe alle online races al gewonnen :)
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Je moet goed kijken, en ze zijn niet ergerlijk. Maar ze zijn er wel 8) En ik kan er slecht tegen dat mensen zeggen dat ze er gewoon niet zijn 8)

    Avater komt dacht ik van pocketinfo.nl
    _O_ E-ten X500 _O_
     
  13. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Vindt die timetrails echt zwaar waardeloos. Heb alles gehaald in het eerste rondje dat ze me "los" lieten, en dik. Had bijvoorbeeld nog nooit op de nurburgring gereden, heb met de timetrail een 6.52 ofzo met iets van 20 strafsec. Targettime is 7.02, nee hier hadden ze wat meer als PGR3 moeten doen, was ook nog niet echt moeilijk maar je zat er niet in het eerste rondje al 4 to 6 sec onder.

    edit. idd die secret wagens waren wel lastig, die hebben echt veel te veel vermogen voor zo'n auto. Maar tip gewoon in 1 versnelling blijven rijden liefst in de 4 ofzo dan rijdt je misschien niet echt een toptijd maar is hij nog wel goed onder controle te houden.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    alle arcade races gedaan.Die voorlaatste was niet gemakkelijk.Ik kende de baan niet.En heb hem dan met een mitsubishi lancer gereden.Nu de tme trials .Zo gemakkelijk zijn die toch niet
     
  15. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je verder geraakt in het spel wordt het steeds moeilijker om te winnen. Op een gegeven moment mag je je auto niet meer upgraden en moet je het doen met de auto die je krijgt. Ik kan je zeggen, dan is het nog best pittig op hard...

    Maar goed misschien ben ik wel niet zo goed :p
     
  16. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Net zoals in pgr3 uuuhhhhh als er 1 spel is wat je met twee vingers in je neus doorscheurd is het wel pgr. Neem gewoon een iets mindere auto als je een uitdaging zoekt, ik snap het probleem niet.
     
  17. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Houden jullie wel rekening met de gemiddelde gamers... Hier zitten blijkbaar allemaal virtuele Schumachers die onverslaanbaar zijn.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad Macer. Het spel is echt niet zo gemakkelijk als iedereen doet denken. Als je je wagen volledig tuned, dan rijdt ie misschien wel hard..maar het echte afstellen om 'm góed te laten rijden is toch wel wat lastiger.

    Ik geniet in ieder geval met volle teugen van de game! Bijna alle Time Trials voltooid, en dan ga ik weer rustig verder met m'n Career. Ik doe gewoon op m'n gemak, dan heb ik er des te langer plezier van.
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    zo de tering, de eerste endurance race erop zitten, 45 rondjes a 1minuut5 prrrrt ;:p
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    tis ook in de arcade sectie he (de naam zegt het denk ik al???), dus dat mag ook wel makkelijker zijn dan in de career mode.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina