Als management hebben we KnightS als naam begraven.
Tek-9 was 1 van onze concurrenten die ook rond 2004 hun debuut maakte met CoD1. Mijn kennis en contacten zal ik nu gebruiken bij Tek-9.
Het was de bedoeling om de leiding na de zomer over te dragen, maar men was van mening dat ze de naam niet met de volle 100% waar konden maken zonder mij. Daarom dat we deze beslissing hebben genomen.
Alle andere teams blijven bij elkaar en zullen spoedig nieuw onderkomen vinden.
Op dit moment recuiten we bij Tek-9 geen nieuwe squads, maar houd ik wel verschillende gaming communities in de gaten o.a. DOA4, GOW, PGR.
Voor Tek9 zal ik op de WCG spelen samen met mijn 2 beste fifa spelers waar ik lange tijd mee samen gespeeld heb. Ook zullen we in augustus naar Denemarken afreizen om daar € 1500 proberen te winnen.
Of ik een pro gamer ben, Nee er zijn maar een handjevol pro gamers in Nederland. Deze spelers reizen de hele wereld over en hebben geen werk of school ernaast. waardoor ze 24/7 kunnen trainen.
Wel doe ik een poging om CGS te winnen, er zullen in europa 3 winnaars komen die iedere een contract krijgen van minimaal 30.000 dollar per jaar.
De spelers die voor CGS zullen spelen zijn allemaal Pro gamers.
www.thecgs.com
Laatst bewerkt: 13 jun 2007