Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  2. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Slaughter-mode lijkt me verreweg het leukste om te spelen. Nu alleen nog 3 weekjes wachten tot Xbox Live:'-(.

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm, ik vond enchanted arms wel grappig trouwens...werd wel k*t met die battles om de 2 min daar ergerde ik me echt mateloos aan!! Maar ja wacht dan zoals mij gewoon op Too human, mass effect, Bleu dragon, Two world, en natuurlijk overlord :D

4. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was het wel wat vaker dan 2 minuten, dat ze er maar een repel ( net zoals in Pokemon :D ) in hadden gedaan zodat je een paar minuten immuun was voor de random battles.

5. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Heb enchanted arms hier nog wel liggen (prima game om de tijd mee te doden tot aan Two worlds en overlord) je mag hem van me over nemen! stuur maar een pm

Ik ga beide games trouwens kopen. ga me echt vermaken!

6. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm heb geen live dus heb de demo niet kunnen spelen:mad:
    Ik weet niet echt wat ik hier van moet verwachten maar het lijkt me wel een leuke game....
    Toch maar eens ffe een demo checken bij een vriend van me!

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik zou het wel fijn vinden om wat games in mijn gespeelde gameslijst te kunnen verwijderen. Er zitten echt een aantal titels tussen waar ik spijt van had dat ik ze speelde, en daarom wil ik ook niet vergeleken worden met die games. Bovendien zei iemand op XBW hier eens dat ik te weinig gamerscore had naar de verhoudingen met het aantal games dat ik al gespeeld had. Ik wil er zo een aantal uit die lijst kunnen tieven, want het zou mooi zijn als dat via een update mogelijk gemaakt kon worden. Ik las ook al zoiets in een andere topic. Mij zou het in ieder geval een groot plezier doen, zeker omdat de juni/juli maanden erg dure maanden zullen blijken.

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vanmorgen voor werk even de demo zitten spelen. Best vermakelijk.
    Heb alleen vernomen dat ie niet bijster goed beoordeeld wordt door de pers.

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    yellow 13 --> wat heeft dat te maken met dat er dure maanden zitten aan te komen

Snap wel wat je bedoelt. tis echt lelijk om al die arcade games te zien die je alleen geprobeerd heb

2k --> waar heb je dat gelezen?

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Het sfeertje doet me heel erg aan Fable denken. De humor is ook nice, maar ik heb toch zo'n gevoel dat het niet heel erg super gaat worden. Maarja, het sfeertje doet t m wel :)

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    wat heeft overlord te maken met dat jij games wil verwijderen uit je lijst? Ik vind het trouwens ook beetje onzin...En komt er ook van overlord een LE?

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Gewoon even als voorbeeld voor games waar je spijt van hebt, en games waar je geen spijt van hebt. Ik ga van Overlord geen spijt krijgen. Maar Games als Blazing Angels, Battlefield 2 & Alle niet volledige arcade games wil ik best kwijt. Stel dat je spijt krijgt van Overlord, dan wil je toch helemaal niks meer kunnen zien van die game op je Xbox 360? En al helemaal niet dat anderen het ook kunnen zien. ;)_0/

13. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    who cares? dan hou je volgens mij alleen maar meer gamerscore toch? en wat maakt het nou uit dat je freddy fish heb gekocht en hebt uitgespeeld?:9

14. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    HAHAHA heb je blazing angels en battlefield 2 gespeeld?? LOSER!!!!!!!

hehehe ik zit te grappen. Weet iemand trouwens of die dikke halfling echt melvin is (een van de zeven helden) en zo ja dat ie ook echt daar word verslagen want anders gaat het wel heel hard met helden af maken!

heb namelijk een filmpje gezien waar ik hem ook ergens anders zag en hij was echt te easy. Volgens mij is die rollende dikke dude (je weet welke ik bedoel als je de filmpjes hebt gezien) Melvin

Neem aan dat het meer krijgen van minions (hoeveel je er kan oproepen) ook een stuk rustiger aan gaat.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Er zijn er zoveel die dat gedaan hebben. Ik vond het gewoon kutgames. Ik wil die dus ook kwijt van mijn profiel, en ik denk dat er wel meer mensen zij die dat allemaal van hun profiel af willen hebben. Er zijn gewoon bepaalde games waar je echt spijt van hebt/krijgt. En ik heb voor de jouw genoemde games beide geen Gamerscore. Maar ik ben wel bereid van sommige games het nodige in te leveren als het moet. Ik vind zo'n optie gewoon een welkome toevoeging. ;):)

16. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    hahaha ik zat je te grappen (dat stond toch ook in de post!) ik snap precies wat je bedoeld. ben zelf ook een andere account begonnen omdat ik me er ergeloos aan irriteerde!

17. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehhm, waarom zou je je schamen tegenover anderen voor de games die je hebt gespeeld? En wat is er eigenlijk mis met BF2:MC en blazing angels?
    En waarom heb je überhaubt spijt van het spelen van een bepaalde game? dat slaat dus echt nergens op.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat vind jij misschien. Ik heb persoonlijk echt een schijthekel aan die twee spelen. Ik vind er gewoon niks aan, en toch word je er dagelijks aan herinnerd. Er zijn heus wel meer mensen die een hekel aan een bepaald spel hebben of hebben gehad, en juist om die reden slaat het wel ergens op.

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Niet laten liggen, gewoon verkopen die hap. En van dat geld Overlord halen. :)

20. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een geweldig spelletje! _O_
    Net even de demo gedaan en hij is echt subliem. :+
    Deed me wat denken aan Dungeon Keeper, daar was het ook zo leuk om slecht te zijn. }:]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina