Mag deze sig ?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Michael_T, 10 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Mag deze sig of is hij te groot ?

Laatst bewerkt: 10 jun 2007
  2. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is te groot.

3. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ok , ik zal hem even veranderen .

Edit : En zo :

4. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is hij nog iets te hoog maar ik weet ff niet meer hoeveel bij hoeveel pixels het mag zijn.

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    20px Volgens mij nog steeds. Dus te hoog.

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
  7. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    ok , ik heb hem even aangepast .

8. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn sig is 400 bij 20 is dat te groot ?¿ moet ie nu echt 350 bij 20 zijn

een normale sig is 400 bij nog wat en een userbar is 400 bij 20

ok eheb gezien al aangepast

9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    350x60 is nog steeds te groot ;) Maximaal 350 pixels breed, en maximaal 20 pixels hoog. Afbeeldingen groter dan deze waarden zijn niet toegestaan. :)

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je mag één keer 350x20, hè. Drie bars boven elkaar plakken is wel mooi, maar nog steeds te groot. ;)

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Naja het statische gedeelte heeft die door ;)

Maar het totaal mag dus 350x20 zijn, en maar 1 plaatje :)

12. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    Er zal snel een goede sig volgen mensen ff aan werken dan maar :p

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind het op zicht best goed dat je sig maar 350 x 20 mag zijn maar... waarom moet hij in hemelsnaam statisch zijn?!? Bijvoorbeeld de gamebar van mygamercard.net, die laat de verschillende spellen zien die je hebt. Dat is toch helemaal niet storend? Dus ik vind dat er wel animatie in mag komen als het maar niet te flitsend is. Bijvoorbeeld zoiets als de gamebar, gewoon een paar verschillende sigs in 1 plaatje die elkaar afwisselen.

Ik vind dat er een poll moet komen! Want zeg nou zelf, jullie mods hebben het beste met ons members voor en daarom willen jullie niet te opvallende sigs hebben, zodat wij ons niet afgeleid voelen. Maar wat zeggen jullie ervan als er een poll gemaakt wordt waarbij je kan kiezen of je sig statisch moet zijn of niet? En als dan meer dan 65% vóór een sig met animatie is, dat het dan wel mag. Wat vinden jullie ervan, mods en admins?

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Daar zit dan ook het probleem als je dit gaat toestaan. Voor de een kan iets wel meevallen enzo en de ander ervaart het als veel te flitsend! Het komt er dus op neer dat dit een verhaal gaat worden van persoonlijke smaak.

Er is hiervoor gekozen omdat 'kermis-signatures' dan beter vermeden kunnen worden.

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Maar je ziet toch wel verschil tussen

dit:

en dit:

Ik bedoel zeg maar net zoiets als die gamebar. Gewoon sigs die elkaar afwisselen. En niet een echte beweging. Gewoon statische plaatjes die elkaar afwisselen.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja maar wie zijn wij om te bepalen of die sig wel mag en de andere niet. Dat is dan geen duidelijk beleid... geen geannimeerde sigs = geen animated gifs

17. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als we dynamische afbeeldingen toestaan, is er geen helder beleid meer te voeren. Waar ligt de grens voor wat wel of niet kan? Gaan we dat uitdrukken in hoeveel seconden er tussen twee afbeeldingen moet zitten? Of iets storend is, is ook erg subjectief. Vooralsnog blijven we dus alleen statische afbeeldingen toestaan. :)

18. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ik vind die onderste echt mooi, niet storend en laat genoeg info zien. je knippert met je ogen en plots staat hij op een ander plaatje, ik denk als je er niet eens op let dat je het niet eens opmerkt. terwijl de bovenste echt vervelend druk is en je er snel aan gaat ergeren. maarja dat is mijn mening. ;)

19. SmartieZ

SmartieZ Guest

Exactly, zowieso sigs van 350x20 is BS ze zijn neit geupload op de xbw FTP dus ruimte kost het niet, een sig van 360x45 zou bijvoorbeeld al een heel stuk beterzijn omdat je daar gewoon echt iets mee kunt, maargoed.

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Daar gaat het niet om, het gaat er gewoon om of het storend is of niet. Maar zoals al werd gezegd (ongeveer 5000 keer), meningen verschillen of iets wel of niet storend is. Op dit moment zijn dit de regels en xbw ziet er nu nog niks in om deze te veranderen.

Dit is al de zoveelste discussie nu...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina