Mad Tracks

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 mei 2007.

1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind van wel. Het is echt dikke lol online. Stuk leuker als Worms imo. De trial schijnt slecht te zijn trouwens. Het echte spel vind ik iig wel erg leuk.

2. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    welke map is nou speedrace?

voordat ik mijn best doe en na 5 moeilijke overwinnigen er achter kom dat ik de verkeerde map heb gedaan....

3. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Race Against The Clock. Die baan waar je eerst een stukje naar beneden gaat en daarna een groot stuk omhoog waarin een bocht volgt.

4. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    2 Achievements van dit spel zijn behoorlijk lastig.

- Hero
    - Ultra Fast Food

Bij Hero krijg ik het niet voor elkaar om er 5 te winnen. Vaak win ik er eentje en de ronde erna word ik helemaal kapot geschoten met de mortieren.

Ultra Fast Food is ook best moeilijk. Mijn snelste tijd is 16.10 dus dat moet nog een dikke seconden sneller. Zucht*

Wat vinden jullie van deze of hebben jullie ze al?

5. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    idd behoorlijk pittig.......heb ze allebei nog niet..... :'-(

6. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    heb ze allebei al, allebei in 20 minuten gehaald.

7. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is goed snel. Hoe heb je Hero dan gehaald? Ik weet dat je goed bent in racegames. Maar als je steeds word geraakt door mortieren enzo dan kan ik me niet voorstellen dat het dan nog vingers in je neus werk is. Heb je misschien een tip ofzo? Lichte auto of sportieve auto?

En bij Ultra Fast Food heb je die sprong 2 x gemaakt? Als ik ronde 1 goed heb gereden ga ik niet over die schans dan ben ik bang dat ik hem verkeerd neem.

Deel Deze Pagina