Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt het verhaal gewoon uitgespeeld.
    er zijn volgens mij 5 verschillende eindes.
    wanneer je alles juist voltooid krijg je verhaaleind A.
    geen idee welke jij hebt gehad.
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    ^ Thedonstil had einde B
     
  3. Thedonstil

    Thedonstil Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ik niet in die Overtime modus terecht kwam, daar ben ik nu ff voor bezig (bij gebrek aan betere games)
     
  4. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips om de eindbaas (Brock) in overtime mode te verslaan? Ik kom niet verder dan wat lichte schade.. :|
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Misschien handig om de Real Mega Buster vrij te spelen. Daarmee is het "1 SHOT KILL!". In de Maintenance Tunnel zit je zo aan de 53,594 alleen moet je daarvoor een bepaalde route rijden, namelijk deze.

    Als je het op de normale manier wilt doen, moet je maar even een walkthrough downloaden.
     
  6. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit een leuk spel?Moeilijk?Ik vind zombies leuk maar ik weet niet zeker of ik dit spel een keer zou kopen
     
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Lees wat reviews en maak daarop je eigen mening of het een aanschaf waard is:)
    Ikzelf vind het spel 3x niks.

    Maar anderen vinden het weer de bomb.
    Je kan ook nog de demo downloaden op marketplace.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Persoonlijk vind ik de besturing van Dead Rising een beetje verrot. Ook het sfeergehalte vind ik niet echt best. Ik heb bij de demo al het idee gekregen dat het snel saai kan gaan worden. Dit gekoppeld met de besturing heeft voor mij maar één oplossing: Pas kopen als hij echt goedkoop is. Ik denk dat ik zelfs 30 euro nog echt te duur vind. Ik snap daarom ook niet dat die puber in de puber unlimited een 9.0 op deze game gaf. Zo goed zag hij er nu ook alweer niet uit, zeker niet in de tussenfilmpjes of scenes. In Game is het wel vet, maar deze titel verdiend in mijn ogen never nooit een 9.0 ;)=(
     
  9. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    jumpkicks jumpkicks jumpkicks..
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dead Rising is een van de vetste games op de Xbox 360 en is zeker niet saai. Je krijgt genoeg cases om je mee bezig te houden en dat is nog niet alles. De besturing had wat beter gekunt daar ben ik het mee eens. Vooral het richten is een beetje irritant. Zoals iedereen weet is een demo niet de uiteindelijke game en Dead Rising is niet alleen zombies killen wat veel gamers denken. Het is veel meer dan dat. De demo stelt niks voor en ik verzeker dat je je met de uiteindelijk game heerlijk zal vermaken!
     
  11. Remco

    Remco Guest

    Tsja, het blijft een mening...
    Ik heb em heel snel weer verkocht, vond t 3x niks..
    Alleen t skateboarden vond ik wel vet:9
     
  12. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook een van de beste 360 games die ik ooit gespeeld heb :D als je hem koopt zal je er zeker geen spijt van krijgen... zombies killen op elke mogelijke wijze, wie wil dat nou niet?8)
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik denk dat als er wat meer gevarieerdere missies waren ik het nog best een dope game zou vinden.
    Maar het is echt alleen maar bijna mensen redden,niks mis mij waren het niet dat ik me zo schijt erger aan de a.i van de npc,s.
    Dus ja bossfights waren wel weer cool en sommige costuums waren hilarisch.
    Heb de game nog omdat ik nog steeds hoop op een co-op update.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  14. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    co-op zou inderdaad supervet zijn... en dat redde was inderdaad behoorlijk vervelend :9 daarom ben ik maar niet voor die saint achievement gegaan want anders zou ik me helemaal dood ergeren. maar al die andere achievements waren ook echt supervet om te doen :D
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had toch oook maar even de demo gedownload, en ik vond het niet zo boeiend, beetje lopen, en zombies slaan met van alles, ik heb er zelfs 1 gekilled met een paar cdtjes, maar verder vond ik het een beetje mwah,

    mischien als hij 15 euro is , totnutoe moet ik nog heel veel inhalen qua goeie games, en daarvalt deze niet bij,
     
  16. cabrinhaboy

    cabrinhaboy Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    of de double lariat lijkt ook goed te werken, kun je ook eens proberen :emo:
     
  17. mooiman

    mooiman Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het spel hebben en snel, maar hij is overal uitverkocht. Ik heb nu bijna 10 winkels gehad. iemand suggesties
     
  18. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    internet!
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Op dit moment is Dead Rising best lastig te krijgen, dat klopt. Online zal die best wel ergens te krijgen zijn, check deze site even! ;)
     
  20. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    heb m bij bol besteld.
    ongever 3 weken duurt het
    hij is inderdaad helemaal nergens meer te krijgen maar ik denk dat hij weer word gereleased als die deadrisin film uitkomt ;)
     

Deel Deze Pagina