Ik gebruik in de vault enzo vaak de mp9 , met frags en flashbang. en in calypso in het begin (als je het pakketje moet halen of defenden) ook de mp9 en als de battle meer om het dak gaat pak ik een mtar , of een scar met een acog
Fijn dat jullie het daarover hebben. Ik heb dit spel namelijk nog niet zo lang en vroeg me af welk wapen goed is. Op het moment gebruik ik van de submachine guns een ump45 (of zoiets)
ump45 is een heel accuraat wapen, geen echt slechte keus alleen persoonlijk gaan mijn voorkeur ok uit naar de mp5n. alle wapens zijn heel goed gebalanseerd er is geen een wapen dat echt het beste is, natuurlijk. het ene wapen is heel goed op lange afstand alleen op korte afstand weer slecht en visa versa. je moet gewoon zelf uitzoeken welk wapen jij het lekkerst vind. en kijk welke map je hebt, als je weet dat je binnen bent met allemaal kleine kamertjes dan is het niet onverstandig om ene sub machine gun te nemen aleen als de afstanden groter zijn dan kan je mar beter een assault rifle nemen. maa zoals ik al eerder zei, probeer gewoon veel wapens en kies je favoriet
ik werk zo met die assault-recon-demo-sniper pakjes assault is FAMAS of M8 (meestal de laatste) met ACOG bij M8 en 6x FAMAS recon is MP5N met reflex scope demo is shotgun (Mxxx) met reflex scope sniper is sniper he
wow was net toch gaar heej.. speelde A&D in calypo natuurlijk ik stond op de linker repel en in de loop schoot ik 1 schot terwijl ik zo'n 3 meter schuin boven zn hoofd mikte, en ik raakte hem gewoon.. alleen het lullige was, ik was assault team en teamkill stond aan. en hij had toevallig the pakkage
als je het goed vindt voeg ik jouw ff toe want jij speelt het nog relatief veel , kunne af en toe is ff A en D doen maar me headseat is wel brak dus ken ik sommige mensen af en toe niet horen en hun mij wel gewoon perfect
dat probleem heb ik ook gehad met mn mic, nu gelukkig niet meer maari s goed joh, voeg me maar toe.. hoewel ik op het moment ook niet zo heel veel meer speel. ben ook ten prooi gevallen aan forza
ik speel het nu al een paar daagjes, maar ik toch een mp vraag. wat is het verschil tussen sharpshooter en survival? komt toch zeker op het zelfde neer?
bij team sharpshoot is het de bedoeling zoveel mogelijk kills te maken en natuurlijk zo wienig mogelijk dood te gaan. bij team survival is het zegmaar last man standing dus zorgen dat je niet gekilled word en als laatste overblijft
Dit spel blijft vet jonge, elke avond met me clan een paar potjes alleen die connecties van bijna iedereen zijn zo kut
dat lobby systeem zuigt, het duurt een hele tijd voordat je de ping ziet, en tegen de tijd dat je het zeit is de server vol. 1 x joinde ik met 3 groene balletjes, dat stond ook zo als ik start drukte en keek, maar het lagde wel