Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Juist niet, als je iets te vroeg op het gas gaat en je auto begint met spinnen kan je niet meer terug. met een controller lukt het wel
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Goeie keuze! :b: Heb hem hier ook, fijn stuur hoor. En voor veel minder geld dan de microsoft.
     
  3. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Spreek voor jezelf :) Bij mij heb ik betere controle met mn stuur. Natuurlijk als je erg begint weg te spinnen is er met een stuur weinig aan te doen. Maar als het zover komt ligt dat gewoon aan jou miserabele driving skills :+
    De ene rijd liever met een controller, de ander met een stuur, da is toch weer zon discussie da tot in het oneindige doorgaat.
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    heb wel pijn me poot van racen met het stuur.. die pees tussen wreef en scheen zeg maar.. doordat je constant je voet omhoog moet houden:+
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Maar daar ging het toch over? Als je een auto rijd met achterwielaandrijving en je geeft te vroeg gaf is het game over. Met controller valt er veel te corrigeren. Daarom rijd ik ze ook liever met een controller, want maak elke race nog wel een foutje :'-(! En dat ligt niet aan het stuur maar aan me driving skills, nu tevreden? :+

    En leer beter lezen, want je zegt precies hetzelfde als in mijn quote!
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Kreeg vanmorgen last van me armen. heb niks om het op te laten steunen. 2x endurance race gedaan en had hele moeie armen *)
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jep, €40,- bij de MediaMarkt. Morgen dus maar 's even een bezoekje brengen.
     
  8. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ni hetzelfde,
    jij zegt Je geeft te vroeg gas en het is game over, zonder meer alsof er nix aan te doen is.
    Ik zeg Als ik begin te spinnen kan ik wel nog terug controle krijgen. Tenzijn het HEEL erg is en dan is een controller misschien wel makkelijker ja. :)
    En iemand anders gaat het nog anders zeggen, daarom vond ik dat je voor jezelf moest spreken. In plaats van tegen JeePee te zeggen: net niet! kon je het anders aangepakt hebben en gezegd hebben: dat kan, maar ik vind...
    Trouwens je moe ni wenen oor, we maken allemaal wel es een foutje :+
    En nu ben ik pas tevreden ja *)
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  9. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeerde me te plaatsen voor n tournament en las dat je van het scoreboard de setup van autos kon downloaden. Maar ik zie op het scoreboard(op de 360, of de officiele site) van de lopende kwalificaties alleen de naam en tijd staan. Waar kan ik zien welke auto ze gebruiken en de setup?
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    Die Time Trails slaan inderdaad nergens op, ik heb ze daarstraks ook even gedaan, overaal zat ik er het eerste rondje al weer onder. Behalve bij 1tje, en dat was die ene op die Oval, dat redde ik net niet :+

    Die Arcade races waren overigens nog makkelijker, ik vond het alleen irritant dat je op een gegeven moment 6 rondjes moet gaan rijden op een lang circuit, na 1 ronde lig je al 5 seconde voor, en dan wordt het een lange zit iedere keer.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vind de 1 na laatste Time Trial een ramp. Met die klote Seat GT. Wat een rampwagen.
     
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was inderdaad een kutwagen, ik dacht dat dat ding sneller zou zijn. Wel met mijn eerste rondje in de top 500 :), Ik zag overigens dat er al weer mensen waren met tijden als 0:00:001 e.d.
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    arcade races zijn gedaan.En de time trials zijn half weg
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Time Trials moet ik nog 2. En dan de Arcade nog een heleboel. En dan maar weer 's verder met de Career! :)
    Morgen stuurtje halen, dus dat wordt genieten!
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    JeePee zegt dat er met een stuurtje makkelijker te corrigeren valt. Maar dat is gewoon onmogelijk omdat je niet snel naar de andere kant kan gaan. Met het pookje van de controller gaat het snel waardoor je je spin nog kan corrigeren ook al ga je veelste vroeg op het gaf. Dit lijkt me niet echt persoonlijk. Het kan wel zo zijn dat sommige met een stuur meer controle over de wagen waardoor de kans mischien kleiner is dat ze in een grote spin terechtkomen. Maar als je erin komt kom je er echt met een controller sneller uit.

    Nu ben ik ook weer tevreden!
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Zit er trouwens geen Car zoekfunctie meer in ? Ik kan hem nergens vinden.
     
  17. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb hem uiteindelijk mogen proberen hoor, eerst natuurlijk even update gedownload. Op dezelfde baan met dezelfde auto zie ik geen noemenswaardig verschil met de demo. Beetje jammer natuurlijk maar ik ga er vanuit dat de gameplay dat helemaal goed gaat maken. :b:
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    PGR3 heeft bij mij wel meer kartels. Maar kan me er niet meer druk om maken. Toen ik net me xbox kocht en die kartels zag van PGR3 op me net nieuwe hdtv vond het wel erg tegenvallen. Maarja, gameplay blijft het belangrijkst. Let na die paar dagen al niet eens meer op de graphics van forza.
     
  19. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Is dat die op het volledige test track die onder de 4.0x minuten moet? In FM1 kan de testtrack in een d-klasse auto in 4 minuten :+
     
  20. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm als je discount op iets hebt, voor hoelang blijft dat erop zitten?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina