Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Kort vraagje: Is deze game nou vét overhyped ?
    Is hij net zo goed als Halo 2? Of kléine verbetering (dan zou ik hem alsnog kopen, Halo 2 op 360 ownt nog steeds.. Alleen ken ik die nu wel)?

Volgens mij is hij gewoon niet EXTREEM anders, en stelt dat mensen teleur.
    Mar was wel ff benieuwd naar meningen van Halo 3 beta testers.. Gwoon ff JOUW mening, geen discussie.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Lees de thread door zou ik zeggen, 9 van de 10 posts zijn meningen over de beta en vergelijkingen met halo 2 dus jah :)

3. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Smijt eerst ff een grantaatje richting je tegenstander.... en maak het af met wat "bursts" van je BR|:-

Welk wapen kennen jullie waar binnen 1 burst al de kogels op dezelfde plek aankomen??
    Stilliggend kan dit niet en helemaal al niet als je al bunny hoppend door een gebied aan het bewegen bent...

Al die mensen die hier al die jaren al zeuren over "hoe Bungie nog zooooooveeel moet leren..." geef ik een tip.

Start een internet petitie of begin een eigen ontwikkelstudio en laat Bungie zien hoe het moet :thumbs:

Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  4. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha 65 pagina's?
    Waarvan het begin is: WOW HIJS VET, in het midden: BLEAH DIT EN DIT IS KUT, daarna de wat uitgebreidere meningen.. De Voors én tegens?
    Daarom vraag ik ff kort van iemand :p Mja kan ook wel wachten op een goede review ;)*)

5. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    even weer terug naar een oude discussie, weet niet of het al gepost is, maar vond het net op bungie.net. Een plaatje van dat gezicht van MC...

infected! :lol:

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    De laatste 10 pagina's ofzow :). Insidegamer had dacht ik een soort review over de beta.

Mijn mening over halo 3 tot nu toe. Het lijkt veel op halo 2 maar de dingen die aangepast moeten worden zijn wel redelijk aangepast. Ik wil echter wel:

De x knop terug
    Fall timer moet weg
    Banshee die naar beneden kan kijken (dit voertuig hebben ze echt *****)
    Ghost die net zo stuurt als in halo 2, dit lijkt nergens naar vind ik
    Ranksysteem iets langzamer
    Pistol ook daadwerkelijk op die uit halo 1 laten lijken en geen slechte rip off (ik bedoel niet het uiterlijk van dat ding)

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Accepteer nu maar gewoon dat de Pistol nooit maar dan ook nooit op die van Halo 1 gaat lijken.

De ranking zal een stuk langzamer gaan maar had puur met de beta te maken (net als de demo van Crackdown).

De rest van je punten kan ik inkomen :)

8. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt er ook wel een makkelijke kijk op, je kan niet altijd een granaat gooien he
    en dit wapen is het wel bedoeld dat de hele burst in 1x aankomt ( zo was het in halo2 ook ) maar dat is nu weg waardoor er geen allround wapen is wat in elke situatie te gebruiken is.

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Waar staat dat? Volgens mij is dit namelijk niet zo.
    En over die pistol....ik weet :'-(

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet ook een makkelijke kijk op het leven hebben ;)
    De balans van wapens is wat mij betreft gewoon goed, in ieder deel van de map moet je nadenken welke wapens je moet gebruiken en daar naar handelen...
    Er is gewoon geen "ultimate" wapen... Iedere situatie is anders en dat is juist het leuke aan de gameplay van Halo, je weet niet wat er om de volgende hoek op je staat te wachten en wat je tegenreactie zal zijn. (ik denk dat dit ook de reden is dat zoveel mensen het spel zo leuk vinden...)

Is gewoon mijn simpele conclusie met ervaringen uit het verleden (zie demo Crackdown).
    Bungie heeft na deze drie weken genoeg info om een zeer goede balans te vinden (er zullen toch altijd weer mensen zijn die die balans weer klote vinden maar goed.... Let's just wait and see ;) )

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Crackdown was ook gelijk zo'n beetje het enige spel waar dit zo was dus jah...
    Maar ik heb het nog niet op de bungie forums gelezen dat hier verandering in komt, maar wel zullen zien. Ik zou geen conclusies trekken uit het feit dat dit bij crackdown zo was trouwens.

12. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig is halo niet me leven dus daar ga ik wat moeilijker en kritischer op kijken;)
    je hebt gelijk er is geen ultiem wapen, maar er moet juist wel een wapen zijn wat in elke situatie te gebruiken is , iig om te zorgen dat je ander wapen kan pakken.
    halo1 had pistol ( die ik zelf way to overpowerd vond, 3 snelle schoten en je was down, pff:p )
    halo2 had battle rifle die naar geloof 2e update goed functioneerde voor startwapen
    maar welke heeft halo3 dan?

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Op zich had halo 2 een smg :{ Battles rifles lagen lang niet overal en je spawnde in bijna alle gamemodes met een smg. Ik vond de battle rifle uit halo 2 ook niet echt lekker, korte bursts vind ik persoonlijk sowieso niks.

Nog een negatief punt uit de beta, naar mijn mening: De battle rifle die gewoon te weinig rounds heeft, je krijgt iemand echt net dood met 1 magazijn.

"Het wapen" uit halo 3 wordt denk ik de pistol in combinatie met de halo 1 battlerifle.

14. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, zoals ik zowieso nog geen conclusie zou trekken uit iets van de Beta
    Quote Bungie: it’s vital to remember that things you got used to during these short few weeks, are almost certain to change. Some of those changes will be subtle, nuanced, perhaps even invisible. Others will be less subtle – with shifts in game types, weapon functionality, spawn points and map details. Don’t get attached to anything. But bluntly, most changes are going to be improvements, judging from the feedback we’ve seen.

Ik denk de BR als starter met wat tweaks zoal een groter magazijn (hoop ik).

Precies :)

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf ook erg benieuwd naar de SP van Halo 3. Heb deel 1 destijds wel uitgespeeld, maar dat is zo lang geleden dat iemand eigenlijk mijn geheugen ff zou moeten opfrissen met betrekking tot het verhaal van dat deel....ben ongetwijfeld een hoop vergeten. Ik heb Halo CE voor de PC vandaag wel bij Bart Smit gescoord voor een tientje, maar ik weet niet of ik er aan toe ga komen om die ook nog te spelen voor de release van deel 3, aangezien ik nu met de Campaign van deel 2 (eveneens PC) bezig ben....die heb ik nooit uit weten te spelen namelijk. Heb wel begrepen dat er een vrij abrupt einde in zit ?

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Mwa,mijn beste dat éne plaatje is best draaglijk,maar dat complete staalfabriek van jou....... :lol:

Hoezo mijn beste ,je zit hier voortdurend te zeuren dat de tweede én derde kogel niet aankomen op je doelwit...Je klaagt over het feit dat JIJ veel meer kogels nodig hebt om je doelwit af te maken....Enne heb je er al eens bij stilgestaan dat hetzelfde óók voor jouw tegenstander telt...
    De beste schutter heeft hier de grootste kans mijn beste, als je in halo 2 geraakt werd had je haast een mirakel nodig om het ultieme dodelijke schot te ontwijken....Nu niet meer, nu krijg je een kans om je tegenstander af te maken ondanks het feit dat hij als eerste op jouw begint te schieten...
    Dat heet nu eenmaal skills gecombineerd met tacktisch inzicht.

De BR is géén lange-afstandswapen,en wat voor jou geldt , geldt óók voor jouw tegenstrever,wederom skills mijn beste,en proberen je rechtervinger in toom te houden.Daarom dat ik pleit op een mogelijkheid om de BR in een one shot modus te kunnen afvuren....

Zozo mijn beste, eerst ga je zeuren tegen de gigantische auto-aim die halo2 teistert,en vervolgens ga jij er een andere vorm van auto-aim aan de game toevoegen. Tja, dit laat het beste zien dat jouw skill wel degelijk aan auto-aim is gekoppeld...En roep niet te hard over skill....als je het niet kunt zonder auto-aim....Ga dan eerst maar oefenen mijn beste.....

Ach vriend als het op beledigen aankomt sta je sowieso op de eerste rij,de sniper ligt voor het oprapen,raap hem dan op mijn beste,en gebruik hem in combinatie met je BR...
    En vooral ,leer eerst eens degelijk fantsoenlijk schieten....Ga eens naar de kermis mijn beste..een namiddag in het schietkraam,kan je oefenen op niet bewegende doelen...en kom achteraf niet klagen dat de krijten pijpjes te véél weerstand boden :lol::lol:

Edit:En vriend je kan immers het machinegeweer van de turret met je meedragen in rambo style...kan je lekker mee op los raggen tegen je tegenstander.....

Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Vind het verhaal van beide delen echt genieten. Vond het vooral vet in deel 2 (klik hier niet als je nog niet voorbij level 4 bent)
    dat je meer over de Covenant kreeg te weten door met de Arbiter te spelen. De levels zijn wel wat minder, maar de sfeer en spanning zit er goed in. Hoop dan ook echt op de terug keer van de Arbiter in deel 3. Willen jullie hem nog terug zien?

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in level 8 geloof ik, moet nu weer een level met de Arbiter spelen in ieder geval (laatste wat ik gedaan had is met de Master Chief een van die Covenenant leiders afmaken, in zo'n zwevende "stoel" :+). Is idd een leuke afwisseling, en het is sowieso gaaf als een verhaal van twee kanten wordt bekeken. Ben met de Arbiter ook al die klote wezens uit deel 1 tegengekomen (The Flood ?).

Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  19. Fo Shizzle

Fo Shizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met Br is 4 shot down en met een Carbine 6 shot maar Carbine is sneller en beter long range.. Leer aimen en dan kost het geen hele clip om iemand te doden met een BR :)

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, inderdaad,sommigen hebben het, en anderen leren het nooit.
    Je hebt gelijk,en daarbij vergeten sommigen hier, wat voor jou geldt , geldt dan ook voor jouw tegenstrever....:b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina