Mwa,mijn beste dat éne plaatje is best draaglijk,maar dat complete staalfabriek van jou.......
Hoezo mijn beste ,je zit hier voortdurend te zeuren dat de tweede én derde kogel niet aankomen op je doelwit...Je klaagt over het feit dat JIJ veel meer kogels nodig hebt om je doelwit af te maken....Enne heb je er al eens bij stilgestaan dat hetzelfde óók voor jouw tegenstander telt...
De beste schutter heeft hier de grootste kans mijn beste, als je in halo 2 geraakt werd had je haast een mirakel nodig om het ultieme dodelijke schot te ontwijken....Nu niet meer, nu krijg je een kans om je tegenstander af te maken ondanks het feit dat hij als eerste op jouw begint te schieten...
Dat heet nu eenmaal skills gecombineerd met tacktisch inzicht.
De BR is géén lange-afstandswapen,en wat voor jou geldt , geldt óók voor jouw tegenstrever,wederom skills mijn beste,en proberen je rechtervinger in toom te houden.Daarom dat ik pleit op een mogelijkheid om de BR in een one shot modus te kunnen afvuren....
Zozo mijn beste, eerst ga je zeuren tegen de gigantische auto-aim die halo2 teistert,en vervolgens ga jij er een andere vorm van auto-aim aan de game toevoegen. Tja, dit laat het beste zien dat jouw skill wel degelijk aan auto-aim is gekoppeld...En roep niet te hard over skill....als je het niet kunt zonder auto-aim....Ga dan eerst maar oefenen mijn beste.....
Ach vriend als het op beledigen aankomt sta je sowieso op de eerste rij,de sniper ligt voor het oprapen,raap hem dan op mijn beste,en gebruik hem in combinatie met je BR...
En vooral ,leer eerst eens degelijk fantsoenlijk schieten....Ga eens naar de kermis mijn beste..een namiddag in het schietkraam,kan je oefenen op niet bewegende doelen...en kom achteraf niet klagen dat de krijten pijpjes te véél weerstand boden
Edit:En vriend je kan immers het machinegeweer van de turret met je meedragen in rambo style...kan je lekker mee op los raggen tegen je tegenstander.....
Laatst bewerkt: 14 jun 2007