[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door JeePee, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    zo he ..... mijn ps3 begint stof te vangen.

    1) Forza Motorsport 2 is uit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2) Resistance online begint saai te worden

    :cool: Waar blijven de games verdomme !|:-|:-

    4) Het is nog niet 29 juni .... dan komt The Darkness uit.

    Vind het nu eigenlijk zonde van me geld die ps3 (Het nieuwe is eraf bij mij)

    Kom maar op met nieuwe games.
     
  2. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn PS3 staat ook al tijdje stof te happen, en de eerste game waar ik op zit te wachten is Lair, dus dat duurt nog wel even. Dus misschien dat ik mijn ps3 de deur uit ga doen sinds ik toch grootste deel van mijn tijd op de pc zit.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    En dan mis je in september heavenly sword. en later het jaar R&C, uncharted, 8 days, ..
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik zit ook op Lair te wachten, en Heavenly Sword,Uncharted en Killzone ...... alleen het duurt zo lang.

    Plus ik vind de 360 controller veel lekkerder in je handen liggen, forza ligt me veel beter dan Gran Turismo (heb Gran Turismo eigenlijk nooit wat gevonden).
    Ratchet & Clank heb ik ook nooit leuk gevonden. Nu ik dit zo type , weet ik gewoon dat 360 spellen mij meer liggen. Damn.......Thats f*cked up !

    Live is veel leuker dan de Ps3.

    Ach , ik hou hem wel als muziek apparaat(streamen) en als blu-ray speler,totdat de bovenstaande games uitkomen.
     
  5. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ps3 komt wel bij,het is alleen dit jaar jammergenoeg. Wat heb je leiver een defectbox of een ps3 speler met de nieuwste techonologie ala Blu ray ingebouwd waar ook evt games gebruik van gaan maken!!

    Ik wacht btw op de games Final Fantasy, DBZ als die erop komen, MGS 4 ,heavenly Sword en laat me voor de rest verassen. Ga hem ing 1 van deze weke of dage halen met oblivion erbij:D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2007
  6. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0

    Waarom is live leuker als PS3? :confused:
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Gerbruiksvriendelijkheid........althans dat is mijn mening.

    *Je kan gewoon private chat doen met een "buddy" terwijl je beide een ander game aan het spelen bent.
    *Aan / uit knop mic ... zo vervelend dat bij resistance CTF als je in een squad zit (tango,zulu,) je mic continu aanstaat.Dit is bij de 360 headset aan/uit te zetten naar wens.
    *De continuiteit aan demo's en arcade games die je kunt downloaden en spelen.
    *Messages gewoon kunnen lezen zonder uit de game te moeten.
    *Eigen muziek afspelen tijdens het gamen.
     
  8. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    in de firmware update van 2.0 komt dit ook allemaal op het PS netwerk
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    GOOD NEWS !!!!! :thumbs:
     
  10. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is nog niets officieel bekend omtrent firmware 2.0. De eerdere berichten omtrent deze firmware bleken fake te zijn.
    http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=72995
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Wellicht kunnen we binnenkort (kwestie van dagen) een kleine update verwachten, aldus een member van 't AVS Forum. Geen idee of 't betrouwbaar is :D.
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij mij is het momenteel de 360 die stof staat te happen, eigenlijks sinds 23 maart al. Speel heel af en toe Test Drive nog wel eens en check sommige demo's maar meer ook niet. Mijn PS3 heb ik echt bijna elke dag aan. Speel elke dag wel F1 voor een race, een beetje driften met GTHD of knal een van mijn andere games of Blu-ray films erin.

    Mijn 360 is daarnaast niet oke.
    Hij loopt constant vast en doet allerlei andere gekke zaken. Ga hem dus volgende week maar opsturen naar Msoft, zodat ik weer een werkende krijg, zou mijn 4e zijn. Degene die ik terug krijg, die zet ik zeer waarschijnlijk te koop. Heb een beetje genoeg van de problemen met het apparaat. Daarnaast is het gamesaanbod voor mij momenteel en de komende tijd niet interessant genoeg.

    Maargoed, is eigenlijk meer een versus discussie. :)

    Ben overigens wel benieuwd naar de nieuwe update voor de PS3.
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het zou gaan om versie 1.81, welke mogelijk vandaag of morgen zou kunnen verschijnen. Dit zal onder andere worden opgelost volgens mensen op 't officiele Playstation forum:

     
  14. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is dat ik maar 1 game voor PS3 momenteel heb en dat is Motorstorm, maar begint me wel te vervelen. En vind het erg jammer dat er geen PES is voor ps3 want die speel ik altijd enorm veel. Maar zodra games als GTA, PES7 beginnen te komen staat mijn ps3 wel een aantal dagen te loeien, tenzij ik hem verkocht heb aangezien ik een nieuwe pc hard nodig heb 8)
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    tsja . keuzes , wikken en wegen , wat is het leven toch moeilijk soms :):
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja precies, probleem is dat ik pc voor school nodig heb, en speel er ook vaak games op.

    Maar de ps3 ziet er in de toekomst ook goed uit, vooral PES en GTA ben ik liefhebber van wat is het leven soms toch moeilijk :emo:
     
  17. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    idd mijn ps3 is ook: accumulating dust.
    Ben nog 95 % aan het 360-en (als die niet kapot is), maar heb goed hoop op eind van het jaar en 2008 dan begint die stofzuiger pas echt los te komen (hoop ik).
     
  18. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat ook misschien een probleem is, tegenwoordig zijn er zoveel multi-platform games en steeds minder games worden exclusief voor 1 console gemaakt. Dus steeds minder reden om alle consoles te verzamelen.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    een stomme vraag (niet aanvallend bedoeld) , maar kan je ook bij de ps3 zien welke games iemand speelt of heeft gespeeld?
     
  20. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet, ik ben het nooit tegengekomen iig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina