Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik verwacht wel veel van GT5.
    GT5 zal Forza 2 op elk punt ruim overtreffen.
    Het zal nog enige tijd duren maar ik weet zeker dat je dan echt de kracht van de PS3 gaat zien.....en ik wil er nog niet aan denken hoe de replay's in GT5 er uitzien die overigens in Forza 2 zwaar SLECHT is!! (Camera werk, 30 fps incl. slowdowns)

    Hier mag Turn10 nog eens naar kijken...
    http://video.google.nl/videoplay?do...82&start=20&num=10&so=0&type=search&plindex=1

    GT4 oogt nog steeds realistischer en qua replay's komt Forza 2 nog niet eens in de buurt.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  2. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja dat mag misschien wel zo zijn. Maar ik heb die GT HD gespeeld en dat was qua gameplay bagger. Hopelijk voor hun krijgen ze die op orde want dat is voor mij belangrijker dan mooie plaatjes. En het was al lang bekend dat Forza niet voor de best looks ging maar voor gameplay.


    Ander onderwerp: Ik snap niet wat jullie zo makkelijk vinden aan de hoogste moeilijkheids graat :D Ik heb daar toch echt moeite mee. Mja ben wel net begonnen met her orgineel. Maar ik ben elke keer 2e-3e geworden. Mijn Auto heeft 360 punten en die op nr 1 had 376 en die kom ik dus niet voorbij. Zelfs auto's met minder punten rijden soms harder dan mij. Ik moet het dan hebben van het blokken.

    Dus ik ben nog wel even bezig voordat ik alle races kan winnen :D. Maar misschien is mijn auto ook niet al te best ( Acura RSX als ik me niet vergis ).


    Zekers je voelt alles beter aan. Met de controller mis je het gevoel helemaal. En het is realistischer :) Dus ik raad is stuur zeker aan. Ik kan met het stuur de bochten ook mooier nemen. Maar dat komt misschien omdat ik nooit de controller gebruik :D.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    zo net effe alles op realistic gezet en dan endurance race :p op 15 sec voorsprong gewonnen op een race van 45 min :p. erg uitdagend dit, alleen een kut foutje op het einde tweede bocht voor de finisch iets te hard over de curbs, spin en net de muur geraakt, wat denk je 45.000 cr boete duur geintje :p en erg zuur op het laatste moment :mad: maargoed weer wat geleerd :p
     
  4. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb GT-HD nog nooit gespeeld..alleen 1,2,3 en 4 van de GT serie.
    Je carriere vind ik in GT ook stukken beter.
    Met Forza is het: Racen, krijg je een bak..>die klasse rijden - krijg je bak > die klasse rijden enz. Het komt allemaal net iets te mooi uit allemaal waardoor het voor mij afentoe eentonig overkomt...zeker met zo'n mager circuit aanbod.
    Binnen 2 uur heb je al een R4 bak ofzo...in GT zul je daar toch flink wat uren voor moeten rijden.
    Ook de licences zijn vet en de missie's in GT4.

    Hoe dan ook is Forza2 TOP en zou hem absoluut niet willen missen want mede dankzij deze game heb ik een 360 aangeschaft.
    Maar GT blijft voor mij tot nu toe nog steeds eenzaam bovenaan :lol:
    GT heeft gewoon iets magisch..gewoon die intro's..die muziek..de sfeer..de hoeveelheid auto's en tracks..geweldig gewoon.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  5. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is ook zo iets. Ik raak ook wel eens in de slip door hun of een eigen fout en dan kom ik echt niet meer in de buurt. Dan is de race echt verloren als in wordt geen 3e meer. Eerder 6e of laatste :D Me Auto is niet snel genoeg om alles weer in te halen. Of mijn rij lijnen zijn heel bagger :D
     
  6. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ieder zijn ding he......
     
  7. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Nou, het is moeilijker. Met de controller win ik alle races met twee vingers in de neus en alle hulpmiddelen uit en AI op hard. (ben nu carreer level 36 :b: )

    Met het stuur heb ABS nodig, AI op medium en met achterwiel aangedreven auto's ook nog TCS. Dan heb ik moeite om te winnen.
    Het is wel realistischer maar sneller in mijn geval zeker niet. Ik speel met het stuur echt als ik voor de fun race. Snelle tijden en on-line race doe ik met de controller.

    Om nou te zeggen dat ik spijt heb van het stuur gaat me te ver, maar ik had er verwacht meer me te gamen.
     
  8. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben langzamer met de controller kan gewoon de bochten niet netjes genoeg nemen. Met het stuur vind ik dat makkelijker. Ik kan me voorstellen dat je met de controller wel sneller kan zijn omdat je niet het hele stuur rond hoeft te draaien om snel te sturen en die joystick heb je zo helemaal naar links of rechts gedrukt. Het zelfde met gas en rem. Maar met het stuur kun je alles pressieser doen. Maar dat is mijn mening.
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hehe herkenbaar, ik reed die race gisteren ook. *OERSAAI btw. Had hem op Pro staan, en abs aan. Nou ik vond het echt geen klap aan. Had meer dan 2 minuten voorsprong en elk auto wel 2 a 3x ingehaald. Geweldig =( Tip: Endurance races moet je het moeilijkste doen, ABS eventueel gewoon aan omdat uit gewoon niet rijdt. Iig, ik reed met 150 tegen de pits aan 8), Twas in de 39ste lap ofso, en me banden waren compleet rood en etc. Ik vol dus tegen die pits aan, werd alles nog roder dan dat het al was, uiteindelijk 45% body schade, en 40000 boete 8) Like?......

    Maarja, gisteren een roze TVR Sagaris gekocht en volledig getuned, S999 :cool:. Purrr...Love Sagaris *pink....

    Tot nu toe vind ik de career met de dag minder worden, er zit te weinig spanning in.
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, gister een tijdje Online Career gedaan, meestal wel de snelste ronde, maar ik wordt helemaal gek van dat gebeuk. Het probleem is dat het nu superlang duurt voordat je uit het gras of grind bent, zelfs sommige stukken asfalst naast de baan kan je niet harder dan 10 km per uur. Wil je iemand inhalen, krijg je weer een beuk van opzij, of een tikje tegen de achterkant, zodat je spint. Je wordt constant in de banden gekegeld.

    Nou vind ik het veel leuke om met collisions aan te rijden, maar dan moeten ze niet gaan beuken :mad:, anders kan ik net zo goed gaan singleplayeren
     
  11. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me ook wel iri. Eigenlijk zou de gene die in de fout gaat de boete moeten krijgen :) En dat remmen in het gras en zand slaat nergens op zo erg als je af remt mja anders ga je afsnijden omdat het soms dan wel heel makkelijk is om even door het gras te gaan en dan zou je er super veel voordeel van hebben dus gaat iedereen het doen.
     
  12. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Kheb gister ook een tijdje online gereden, maar ik heb me wel goed vermaakt, zat met een leuke groep die met respect racette. Dan is het wel lachen, jammer dat hun vaak net nog iets sneller waren dan mij, maar ja dat komt wel :)
     
  13. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik doe vaak restart race als ik een grote of meer kleine fouten maak en achter kom te staan, is dat verstandig?
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Haha dat moet je toch zelf weten. Als je denkt dat je het niet meer kunt winnen, kun je dat wel doen. Maar als het in ronde 1 gebeurt en je hebt het gevoel dat je sneller bent dan de rest, dan kun je nog wel doorrijden.
     
  15. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    mja dat beuken is idd irritant.. denk ook wel dat dat te maken heeft met het feit dat het niveau online stuk hoger ligt! er zijn dan meer snellere spelers, er word dan dus ook meer ingehaald (of iig geprobeert) waardoor er dus ook meer kans is dat je een ander raakt..
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  16. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je goed bent heb je het niet nodig om te beuken om op die manier in te halen. Zou bij formule 1 ook zo moeten gaan :D dan zijn er aan het einde van de race nog 3-5 auto's over :p En iemand raken is niet super erg daar krijg je ook geen schade van ( als het zachtjes is ) alleen als je echt lomp hard die bocht in gaat en min of meer doorschiet wel maar dan is het meer beuken dan een iemand raken :D
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  17. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    mja daar heb je idd wel gelijk in ja.
    Door dat aanraken ga je ook wel snel de baan af moet ik zeggen hoor :)
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  18. TC Biertje

    TC Biertje Ehhh! Biertje?

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hangt van de race af. Als je een endurance race van 35 rondes rijdt en ergens in de 20e ronde een fout maakt waardoor je achter komt de staan dan is het veelal zonde om opnieuw te beginnen, temeer omdat je met goed rijden toch weer op de 1e positie kunt komen.

    Hou ook in gedachten dat je bij het finishen van een race altijd credits ontvangt. Als je tegen het eind van een race een fout maakt waardoor je niet meer eerste kan worden dan loont het zich, zeker bij de moeilijkere/langere races, om toch door te rijden. Na het ontvangen van de credits kan je de race opnieuw starten en een nieuwe poging voor goud wagen.
     
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn eigelijk vooral de langzamere spelers, bij de start beuken ze vaak het hele veld dwars, en wil je ze vervolgens inhalen omdat je veel sneller bent, kan dat niet, omdat ze er echt alles aan doen om jou van die baan te krijgen, en dat is bij Forza 2 heel erg makkelijk. Er is eigelijk niks tegen te doen, behalve afspraken maken. Er hoeft maar 1 ettertje in de room te zitten die het voor iedereen kan verpesten.

    Het probleem is ook dat mensen gefrustreerd raken als je elkaar per ongeluk aanraakt, iedereen remt wel eens te laat. Ik zal nooit iemand moedwillig aan de kant beuken, maar ik zal niet zeggen dat ik nooit iemand aan zal raken.
     
  20. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is zwaar k.. Jammer dat er altijd van die eikels tussen zitten.
    Waarschijnlijk zullen die langzaam steeds minder worden, en blijven alleen de echte fans over. Die zullen je niet van de baan beuken.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina