Hopper? Ik denk niet dat hij naast eVo niet in een clan heeft gezeten waar z'n vrienden (escamp blade etc) ook in zitten. Het is meer clannaam veranderen dan clanhoppen.
X15KILLER is echt een toffe gast man, speel vaak Shadowrun met hem! Enneh Juic3y is de beste van eOs =)
Wat heb ik nu fout gedaan? Edit: Kan het toch niet verandere. Muis is kapot en heb programma niet op deze PC.
Haha what the fuck doen jullie allemaal met jullie apparatuur? Er is standaard 80% stuk bij jullie. Met het hele team bij elkaar konden jullie letterlijk niets meenemen naar het 3.0 toernooi omdat alles of kapot was of weg. Ik heb echt medelijden met jullie shit
Hey merc ik heb nu de inlogcodes voor vbulletin binnen en die heb ik naar qG I Nemesis gestuurd hij gaat iets moois van onze site maken d.m.v ook andere progamma's als vwar. Hij heeft alleen ftp-toegang nodig ik heb geen idee wat dat is aangezien ik er de ballen vestand van heb dus mail die even naar nemesis._0/
Beste clanleden van Humanity's Last Hope, De organisatie van de WCG heeft nog altijd geen bevestiging van jullie aankomst tijd in Delft gehad. Zouden jullie dit VANDAAG alstublieft alsnog willen doen? Zonder deze bevestiging gaan we er vanuit dat jullie er om 09:00 uur zijn en om 10:00 uur je eerste match kunnen spelen. Met vriendelijke groeten, Rowan Stroo WCG Nederland
Check even via www.ns.nl of je teammates optijd in Delft kunnen zijn Merc, zoniet geef dat dan snel (vandaag) aan die gasten door. Heb geen zin in oponthoud op het WCG.
Ja merc ik las dat team HLH waarschijnlijk vervangen werd ofzo? ik zou er even achteraan gaan en snel reageren."
Gisteravond clanmatch: xHLHx vs Flames of Eternity Roster xHLHx: xHLHx Nemascyst, xHLHx ZeR0SaN, xHLHx ShocKerR en xHLHx Gimbly Roster FoE: IBGI MonkeyXXL, IBGI MonkeyXXL, IBGI Scarluuk en Majiinn Offhost Canals 5-3 Gimbly ging goed met de headshots Onhost Gridlock 5-0 Hier kwamen ze zerosan ze host tegen Offhost Mansion 5-0 Ze kwamen er na 4-0 pas achter dat als je snipers opspaard je in het nadeel bent dan als je 4 boomers spaart( wat HLH dus deed).
ik kan me niet herinneren dat ik 2 keer meedeed maar jullie speelden wel zwaar goed en na Canals had ik het eigenlijk al op gegeven en ging het teamspel zwaar achteruit en mansion sloeg bij ons egt nergens op en jullie gingen daar helaas goed mee om