Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    vrijdag komt die.Maar waarschijnlijk vind je hem morgen al ergens
     
  2. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb net even mijn local gameshop gebeld, en die zeiden ook dat de release een week was uitgesteld, omdat volgens hun "EA de distributie van het spel geregeld had" .....sab but true.

    Ik ben errug benieuwd of dat Dixons filiaal die game vanmiddag wel voor de 360 heeft!
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja 1 week uitgesteld.Het staat nu ook op insidegamer.nl
     
  4. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    he bah, net opgebeld en ze hebben alleen nog een paar keer de pc versie binnen gekregen maar geen 360 versie. Die zou overigens wel morgen bij de vracht moeten zitten en als er niet streng gecontroleerd werd over wanneer verkopen etc dan wilt de verkoper hem morgen al wel mee geven. ( Het is filiaal Kronenburg in Arnhem btw ). dit vertelde mij de verkoper dus hoop dus echt dat hij daadwerkelijk morgen bij de vracht zit maar ik zie het nu somber in.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  5. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Boh dat is wel nadelig zeg. Ik weer niet of ik hem dan wel wil hebben. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de game zeer vet en het is een leuke afwisseling op forza, maar als hij zo'n gare online modus heeft dan weet ik het niet hoor....:confused:
     
  6. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.insidegamer.nl/xbox360/c...639/DIRT-laat-een-weekje-op-zich-wachten.html

    DIRT laat een weekje op zich wachten (X360, PS3, PC)

    Nieuws | 13 juni 2007 - Iedereen die uitkijkt naar DIRT moet nog even geduld hebben. De nieuwe Colin McRae ligt namelijk een week later dan gepland in de winkel. Zou DIRT eerst nog komende vrijdag (15 juni) te koop zijn, nu staat de racegame gepland voor vrijdag 22 juni.

    Als reden geeft Codemasters wijzigingen in de distributie. De vertraging geldt voor de PC- en Xbox 360-versie van Colin McRae: DIRT, de PS3-versie verschijnt vooralsnog in oktober.

    Verwacht vandaag nog een speciale aanbieding voor IG-leden, een aanbieding die al naar de mensen die de game in hun wenslijst hadden is verstuurd.

    Geplaatst op woensdag 13 juni 2007 om 12:06 door Mark van der Kruit (TradeMark)
     
  7. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    En dit is dan ook meteen de grootste blunder van codemasters... Dit was DE ideale game voor een supervette online mode, door deze online mode zo te ''verpesten'' laten veel mensen de game links liggen, jammer! Een gemiste kans!
     
  8. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is echt jammer. Het was echt vet geweest om tegen elkaar te rijden in van die dakar wagens of in die buggy's. Zou dat misschien later nog geintegreerd worden, zou toch mogelijk moeten zijn nie???
    t


    Maar denk toch dat ik hem ga halen. Op Bol.com staat hij ook nog op de 15de. Dus miss kan je hem daar wel nog krijgen deze week.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  9. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat ie een weekje later komt..., is ideaal, want ik heb nu m'n Tentamens. En ja, dat online is erg jammer, maarja, singleplayer beloofd allervetst te worden, en de game is gewoon cool, replay's bekijken is zelfs vet. Ik kan iig niet wachten
     
  10. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is even oefenen met het MS stuurtje maar ik heb het nu een beetje door en dat is vett!!!!
     
  11. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Dat jij nog leeft zeg.. heb je al minstens 5 jaar niet geen gesproken geloof ik...
     
  12. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik game niet meer zoveel tegenwoordig ;) Je staat ook niet meer in mn friendstlist geloof ik, heb andere gamertag dan eerst....

    Maar post af en toe nog wel eens op het forum hoor..
     
  13. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem, vanavond testen \o/
     
  14. Bjorn1983

    Bjorn1983 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Rikske

    Waar heb je hem gehaald of besteld?
     
  15. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem hier in Brussel gevonden in een speciaal zaak :thumbs:
     
  16. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Zou er graag foto's van zien. Doosje/Boekje/Disc aub.
     
  17. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0

    addict hehehehe, zal zien of ik vanavond fotos kan maken en dan plaats ik ze hier tesamen met mijn eerste bevindingen.
     
  18. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
  19. Robincop

    Robincop Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke speciaalzaak? Misschien hier in Gent ook eens gaan rondkijken dan...
     
  20. DjiEnn

    DjiEnn Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb dit spel in mijn bezit kunnen krijgen 1 dag voor de officiele release.

    Kheb het pas 2 uur gespeeld maar ik ben erg teleurgesteld.
    Grafisch is het voor mij geen topper zoals iedereen beweerd.
    De framerate is erg laag (kben 60 fps forza 2 gewend), en de physics zijn werkelijk om te huilen. En de autobesturing voelt te arcade achtig aan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina