Ook van mij de PM. Oja, ik ben steeds niet online op xbox live omdat mijn xbox in duitsland ligt. Volgens mij mis ik heel veel. IK WIL NU MP VAN FORZA 2 SPELEN NU!!! Maar ach ik wil mijn clio helemaal veranderen want ik vind hem lelijk. Heeft iemand een idee ?? niet dat ik hem gelijk kan maken want ik heb men 360 de 27ste van juni pas weer terug
hihi thanks, probeer even een foto te sturen waarbij je auto dus zo staat: Rivanov van jou is goed. @yojesse, ik wil wel een renaultje ontwerpen voor je.
Ik zie dat er tevens een Seat Leon Cupra race gehouden wordt. Kan ik me daar ook nog voor inschrijven?
Dat kan, zolang er een open plek is kun je meedoen. oe, wacht even mm, nog steeds niet. wacht even... is hij bij jullie ook kartelig...
@Fcdanny: Zo wou ik hem ook gaan maken, is wel lauw gedaan. Is wel vet nagemaakt man Ik weet echt niks vets om op mn auto te maken man.. gewoon iets heel simpels, nja gewoon niet te designerig maar gewoon vet, iemand een idee??
Stuur fftjes een fotootje van je auto, geldt trouwens voor iedereen. s.v.p. met je nummer erbij natuurlijk: keuze uit 01 t/m 99
Dank je, het lukte niet helemaal dus zelf maar wat dingetjes aan veranderd. Maar vind hem er ook wel leuk uitzien. En ik heb al nr 21 dus die valt af
Nee ik wil hem wel zelf maken maar ik heb gewoon tips nodig. Oja ik heb je een plaatje gestuurd met niet zo'n nummer via de regel omdat ik dat past wist toen men xbox in duitsland lag dus zal daarna ff een nieuwe auto maken met de regels van de nummers maar nummer 94 is dus bezet door mij. Oja waarom mag je niet nummer 00
Ik zie mezlef alleen bij de SEAT Cup staan, waar is die tussentijdse toernooi gebleven? Ik ga nu ff mn clio nummerstyle veranderen en tunen. Post zo ff een pic
moet ik al mijn seat leon plaatsen? want die heb ik nog niet...zoek een leuk design van auction house ben niet zoeen styler niemand die een leuke leon voor mij in elkaar kan knutselen voor wat credits?
Hier mijn nieuwe paint: Nummer is zoals je kunt zien nog steeds 86 Na het kopen van de upgrades kom ik op de volgende specs: Speed: 5.0 Acc 5.6 Braking 5.7 Handling 5.3 Rarity 7.0 De Performance Index is A 789
Het is verhoogd: 780 t/m 790. Dit geeft meer ruimte voor de tuners onder ons. @ nutterd: ik maak wel wat moois, heb nu toch niets te doen.